Ah toch nog lekker bezig geweestquote:Op zondag 16 februari 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja redelijk, beetje gewerkt, althans papieren van het vrijwilligerswerk weer uitgezocht wat weg kan weggedaan.
Alles weer netjes bij elkaar.
Een advertentie geschreven voor in de krant, zoeken een nieuwe voorzitter
Hey Stigquote:
Ja op mijn gemakje. Ben alles aan het uitzoeken, had alle papieren thuis, maar dat werd zo veel dat ik om een kast heb gevraagd. Die staat nu in de vergaderuimte. Laat alleen de belangrijke papieren thuis liggen en de rest allemaal daarnaar toe. Dus gelijk uitzoeken, kijken wat weg kan en dan de rest overbrengen.quote:
Lovelyquote:
Ik ookquote:
Het verbaast me al niet meer.quote:
Mij ook niet..maar goedquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het verbaast me al niet meer.
Tsja met al die lui die op DTS haten, niet gek. Die komen er nooit, maar hebben wel van horen zeggen er een mening overquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het verbaast me al niet meer.
Koekiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
ik wordt niet gemist door krieltje
Met ze gimmickquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tsja met al die lui die op DTS haten, niet gek. Die komen er nooit, maar hebben wel van horen zeggen er een mening over![]()
![]()
![]()
Is lekker he, weer een beetje positiviteit in het levenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ook wel, zonnetje helpt enorm
Ja, heerlijk. Ik ga straks even douchen voor wat extra positiviteitquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is lekker he, weer een beetje positiviteit in het leven
Ja hier ben ik hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik mis @:sinterklaaskapoentje
Rustquote:
Rust is wel fijn jaquote:
SLOW chatquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rust is wel fijn ja
Maar wel saai als er hier niet gepost wordt..
Waarmee?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SLOW chat
Ik ben druk helaas
En ik lees nu dat ik niet gemist werdquote:
Laatste loodjes voor de verhuizingquote:
Ik zou jou missen hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik lees nu dat ik niet gemist werd![]()
Maar ja ik was er ook niet toen het gebeurde
Komt wel goed.. alleen veel dozen weer uitpakken etcquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laatste loodjes voor de verhuizing
Ik voel de stress gewoon
[..]
Ik zou jou missen hoor
Ja, en utp kabels trekken, etcquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt wel goed.. alleen veel dozen weer uitpakken etc
Leuk werkje welquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en utp kabels trekken, etc
Ja, heb 20m kabel en alles om ze te maken. Dus komt wel goedquote:
De kerstspullen hoeven voorlopig niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt wel goed.. alleen veel dozen weer uitpakken etc
Jij bent een schatjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laatste loodjes voor de verhuizing
Ik voel de stress gewoon
[..]
Ik zou jou missen hoor
Handige Stig dusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, heb 20m kabel en alles om ze te maken. Dus komt wel goed
Neequote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:49 schreef maily het volgende:
[..]
De kerstspullen hoeven voorlopig niet.
Ahwquote:
Nee die kunnen meteen naar zolder gebracht wordenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:49 schreef maily het volgende:
[..]
De kerstspullen hoeven voorlopig niet.
Nou, is al even geleden dat ik zelf kabels geknipt heb. Maar dit gaat me wel lukkenquote:
Zolder wordt mijn mancavequote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee die kunnen meteen naar zolder gebracht worden
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, is al even geleden dat ik zelf kabels geknipt heb. Maar dit gaat me wel lukken
Anders ff filmpje zoeken op YT hoe het moetquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, is al even geleden dat ik zelf kabels geknipt heb. Maar dit gaat me wel lukken
En waar gaan de kerstspullen dan heen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolder wordt mijn mancave
Dat, en een werkende kabel meenemenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Anders ff filmpje zoeken op YT hoe het moet
Achter het knieschot!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
En waar gaan de kerstspullen dan heen?
Wat is dat nu weer?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Achter het knieschot!
Als het gaat zoals ik denk heb ik maar 1 switch nodig om kabels naar boven te laten gaan. Gat is te nauw voor meer dan 2 kabels denk ik.quote:
Ken je dat niet? Zo noemen wij het als je op zolder onder de schuine kant een opbergruimte hebt.quote:
Ah ok, nee volgens mij noemen wij Noordelingen het anders dacht ikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Zo noemen wij het als je op zolder onder de schuine kant een opbergruimte hebt.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok, nee volgens mij noemen wij Noordelingen het anders dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |