Sallyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:03 schreef Sally het volgende:
Stig weer LaPo hoor
Maar vooruit, goeie TT.
Je bent berucht.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally
Doe maar weer zo
Dat sowieso.quote:
Maily x2quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat sowieso.
[..]
Maily x2
Ja ja, nu echt een start gemaakt hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ja, nu echt een start gemaakt hoor
Hihiquote:
quote:
Mailyquote:
Sallyquote:
Sallyquote:
GREYSquote:
Dit....quote:
oehhh en dan lekker weekendquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit....
Wel morgen een halve dag, en vrijdag halve dag.
Lang niet gezienquote:
Nou, anders had ik na donderdag al weekendquote:
nog nooit gezienquote:
Jou gemist hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog nooit gezien![]()
![]()
was er wel
maar even niet hier
ben je al helemaal in je nieuwe huis?quote:
Maandag de sleutel gehad. Mijn vader heeft al de gaten dicht gemaakt en is nu aan het kitten. Gisteren de vloerbedekking van de trap gehaald. Schilders zijn geregeld, verhuizers ook, klusjesman moet nog wat gaten boren door de plafonds en dan zijn we een heel eind.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je al helemaal in je nieuwe huis?
of ben je daar bezig?
alle gaten dicht gemaaktquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maandag de sleutel gehad. Mijn vader heeft al de gaten dicht gemaakt en is nu aan het kitten. Gisteren de vloerbedekking van de trap gehaald. Schilders zijn geregeld, verhuizers ook, klusjesman moet nog wat gaten boren door de plafonds en dan zijn we een heel eind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
alle gaten dicht gemaakt![]()
Ik maak wel een paar foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik maak wel een paar foto's
Ben wel benieuwd naar de foto'squote:Op woensdag 29 januari 2025 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maandag de sleutel gehad. Mijn vader heeft al de gaten dicht gemaakt en is nu aan het kitten. Gisteren de vloerbedekking van de trap gehaald. Schilders zijn geregeld, verhuizers ook, klusjesman moet nog wat gaten boren door de plafonds en dan zijn we een heel eind.
Vooral een hoop geregel nuquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral een hoop geregel nu
Mancave wordt Manatticquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de foto's
Is de mancave al bijna af?
Maar het gaat an sich goed voort. Ik denk ook dat de algehele kosten mee gaan vallen.quote:
als je vader de gaatjes vultquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mancave wordt Manattic
[..]
Maar het gaat an sich goed voort. Ik denk ook dat de algehele kosten mee gaan vallen.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je vader de gaatjes vult
dan scheelt dat enorm natuurlijk![]()
jij bent er ookquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn vader is gepensioneerd huisschilder, die heeft er wel verstand van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent er ook
dus
EnormSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |