Plaat van de dag:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat het Feyenoord-topic inhoudelijker is. Er wordt tussen de hoopjes bagger door een serieuze clan prima discussie gevoerd zonder dat dat op een verheven manier gebeurt. Als er trolletjes zijn, worden die ook nooit teveel aandacht gegeven. In het Ajax-topic gaat het happen, bijten en sneren maar door. Zelfs als er niets aan de hand is, wordt er toch weer een sneertje gezocht.
Rot gewoon op. Ik zit hier nog altijd omdat ik het leuk vind om over voetbal te praten en niet omdat jij, @:Wotte , of @:LitmanenAFCA , in een mentale brugklasfase zitten.
Klopt helemaal makker. Maar hij is wel moddertjevetquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:06 schreef RamboDirk het volgende:
Mannen die op hun buik slapen hebben zonder uitzondering een micropenis.
Graag de bevestiging. @Charzquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt helemaal makker. Maar hij is wel moddertjevet
Bij mij kan dat niet eens door m'n borsten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:06 schreef RamboDirk het volgende:
Mannen die op hun buik slapen hebben zonder uitzondering een micropenis.
Pics?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mij kan dat niet eens door m'n borsten.
Dat vind ik lief.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:23 schreef KingRoland het volgende:
Als ik terug kon in de tijd dan wel met jou lalalal
Ik heb geen mention ontvangen van je eerdere 2 testsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:36 schreef KingRoland het volgende:
Vanavond tijdens de CL test ik de laatste nieuwe lays chips smaak (roasted garlic and herbs) uit de serie van 3 waar ik er al 2 van heb beoordeeld.
Excuus. IK zal de personen die mijn reviews posten en tevens ook hiervoor verantwoordelijk zijn erop aansprekenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen mention ontvangen van je eerdere 2 tests
Ik ben niet boos maar wel heel erg teleurgesteld
Je bent een ongelooflijke goorlap.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Je bent een waanzinnige viezerik.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent een bijzondere speknek.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent een ransaap met hondsdolheid.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Klinkt goed! Geniet ervanquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is te smerig voor woordenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vieze bigquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het was overheerlijke witlof.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Saylor strikes again.
Waar haalt hij steeds dat geld vandaan joh?
Uitgekookt! Heerlijk, gezond en makkelijk. En aan huis bezorgd één keer per week een doos met 7 maaltijden. Nu De Slimste Mens.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gemaakt door de thuishulp of fabriceer je dat zelf?
Zo Liverpoolquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uitgekookt! Heerlijk, gezond en makkelijk. En aan huis bezorgd één keer per week een doos met 7 maaltijden. Nu De Slimste Mens.
Oh, welke zender? Ik zie alleen PSV.quote:
Ziggoquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh, welke zender? Ik zie alleen PSV.
Gevolgd door Els_rechts en @yvonnequote:Op woensdag 22 januari 2025 08:06 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Superjan is weer iets op het spoor
Goh.quote:De helft van de Rotterdammers is te zwaar, bleek uit onderzoek in 2021
Ik werk daar op donderdag bijna middenin en verbaas me daar ook wel over, in een straal van nog geen halve vierkante kilometer zitten er volgens mij 40-45 fastfoodketens of 'losse' aanbieders daarvan. Voornamelijk burgers en gefrituurde kip en er komt er zelfs nog regelmatig één bij.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:33 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-kost-3-15~a51fbc31/
[..]
Goh.
@:Flitsbezorger @:wereldgozer @:Kingroland
Oei oeiquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gevolgd door Els_rechts en @:Yvonne
[ afbeelding ]
Duit in 't zakje gedaanquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oei oei
@:yvonne gaat nat
[ x ]
Essiepessie is iets op spoor
Dat Bayern in een fucking van der Valk hotel verblijft bedoel je?quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:49 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wat vinden we hiervan? @:ggmm @:maxi-mus @:onlogisch
In Schiedam ook nog eens, makker.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat Bayern in een fucking van der Valk hotel verblijft bedoel je?
Ik vind dit geen leuke rubriek.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:49 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ik snap nooit zo dat het vaak mooi siervuurwerk is, bestaan miljoenenklappers niet meer?quote:
Ik ben vooral nieuwsgierig naar de mens achter de knal. Wat bezielt ze? Welk pad heeft ze gebracht tot dit punt in het leven? Wat doe je nadat het afgestoken is, nog een biertje met de makkers of thuis tegen moeders de vrouw aanschuiven? En ben je dan trots op jezelf? Geeft dit aanzien onder medesupporters? Is dit een impulsieve actie of gaan hier weken van voorbereiding aan vooraf?quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo dat het vaak mooi siervuurwerk is, bestaan miljoenenklappers niet meer?
Ik ben groot fan van extreem infantiel gedrag maar dan vaak wel in een opwelling. Zo stond er op vak Z iemand voor me die zijn balzak liet zien aan een warmlopende Haller, dat soort werk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben vooral nieuwsgierig naar de mens achter de knal. Wat bezielt ze? Welk pad heeft ze gebracht tot dit punt in het leven? Wat doe je nadat het afgestoken is, nog een biertje met de makkers of thuis tegen moeders de vrouw aanschuiven? En ben je dan trots op jezelf? Geeft dit aanzien onder medesupporters? Is dit een impulsieve actie of gaan hier weken van voorbereiding aan vooraf?
Vragen, zoveel vragen.
Welkom terug maat.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:22 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 1313 6/6
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨⬛🟨🟩⬛
🟩⬛🟨⬛🟨
🟩🟩⬛⬛⬛
⬛⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Ga jezelf maar elders hard makenquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welkom terug maat.
Ik ben blij dat je weer terug bent. Ik schrok van je ban en ik heb me hard gemaakt dat hij zo snel mogelijk ongedaan gemaakt zou worden.
bovenstaande tekst bevat 4 leugens.
Is dit je comeback?quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:33 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ga jezelf maar elders hard maken
Nauwelijks geslapen vannacht en ik zit in een proces naar verlichting, ik heb wel wat beters te doenquote:
Voor je ban had je ook al slecht geslapen meen ikquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:42 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nauwelijks geslapen vannacht en ik zit in een proces naar verlichting, ik heb wel wat beters te doen
Ik slaap al ongeveer 4 maanden slecht, wakker rond 430 oid, met een beetje bijslapen kan ik nog aan de 7 uurtjes komen. Afgelopen nacht 4 denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor je ban had je ook al slecht geslapen meen ik
Probeer je wel een beetje voor jezelf te zorgen?
Is dit wat je aan het doen bent?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:03 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik slaap al ongeveer 4 maanden slecht, wakker rond 430 oid, met een beetje bijslapen kan ik nog aan de 7 uurtjes komen. Afgelopen nacht 4 denk ik.
Ik heb vandaag weer een andere kamer als slaapvertrek ingericht, dus ik heb goede hoop!
Al hoort insomnia wel wat bij het pad naar verlichting.
Afgelopen nacht was behoorlijk kut
Dankquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit wat je aan het doen bent?
https://www.elohim-centre(...)s+in+10+stappen.html
Sterkte ermee.
Ik zal voor je biddenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dank
Ik ben mijn tweelingziel tegengekomen
Dus alle teringzooi waar ik niks mee wenste te doen kijk ik ineens aan door onze interactie, of juist door het gebrek daaraan
En ze woont om de hoek en verwacht binnenkort een kindje
Enerverende tijden
Dit is niet best.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dank
Ik ben mijn tweelingziel tegengekomen
Dus alle teringzooi waar ik niks mee wenste te doen kijk ik ineens aan door onze interactie, of juist door het gebrek daaraan
En ze woont om de hoek en verwacht binnenkort een kindje
Enerverende tijden
Ah vandaar het verlies van Bayernquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:49 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Mis!quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:07 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag de uitslag en gesprek van vaatchirurg. Geen spataderen, vocht in been moet met rekverband worden hersteld en ik moet steunkous gaan dragen.Gelukkig niks mis met m'n spleenheup. Verder volgende week echo om te kijken dat er geen uitzaaiingen zijn. Vanavond ook hopen op een goede uitslag. Heb 1-1 gepouled maar ik mag het een keertje mis hebben......
Vooral bizar dat die Turkjes dat neerleggen. Tegen Galatasaray ving ik er zelfs 300 voor.quote:
Je bent een walgelijke kapitalist.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral bizar dat die Turkjes dat neerleggen. Tegen Galatasaray ving ik er zelfs 300 voor.
Hoog in de emotie goden.
Aldus de bitcoin maxiquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een walgelijke kapitalist.
Bij Turkije - Nederland op het EK had ik ook flink kunnen cashen bij het stadion.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral bizar dat die Turkjes dat neerleggen. Tegen Galatasaray ving ik er zelfs 300 voor.
Hoog in de emotie goden.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoog in de emotie goden.
Voetbaltoerismegenot.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Erevoorzitter van Cambuur zat in de podcast die was naar Boca Juniors geweest. 500 dollar per kaartje ofzo. Schijnt dat veel van die Argentijnen ook 1x per jaar hun kaartje verkopen via zo'n bureau (wedstrijd ging nergens meer om) en dan het hele jaar gratis zitten.
Muesli bol belegen kaas, sinaasappel, peertje.quote:
Voor de mensen die gaan lunchenquote:
Lekker maat geniet ervanquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Muesli bol belegen kaas, sinaasappel, peertje.
Ik ga om half twee lunchen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor de mensen die gaan lunchen
Dat zal jij niet zijn omdat je graag rebels om 15:00 eet maar daar wens ik alvast veel plezier mee
Bron?quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Je moet gewoon eens ontbijten, René. Ga je ook niet zo van uit je giechel meuren.
FOK!ker Tong80 in VoetbalKrexxx bij de KRO in 1997quote:
Geopend door Danny himself. Poah. Jij hebt het leven wel uitgespeeld nu makker.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
FOK!ker Tong80 in VoetbalKrexxx bij de KRO in 1997
Door Danny geopend op de Frontpage.
Ik gaat legge. Lange voetbalavond voor de boeg
Precies. Het is mooi geweest zo. Ik ga uitlogge Ha ha ha. Ik bedoel legge. Laters...............quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geopend door Danny himself. Poah. Jij hebt het leven wel uitgespeeld nu makker.
Hoe weet jij.. laat ook maarquote:Op donderdag 23 januari 2025 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
Herman heeft het hoofd van een beffer. Ik begrijp de username.
Pizza (tonijn)quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pizza (caprese)quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had vanmiddag twee borden patat en twee vega kroketten opquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Airfryer?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag twee borden patat en twee vega kroketten op
Beter. Mensen die patat uit de airfryer eten moeten een spuitje krijgen en in hun laatste minuten nog zweepslagen erbij.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:55 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Mams had het opgehaald bij de lokale snackbar
Mensen die vega kroketten eten zou je eigenlijk moeten uithongeren en vergassen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Beter. Mensen die patat uit de airfryer eten moeten een spuitje krijgen en in hun laatste minuten nog zweepslagen erbij.
Ik wist dat je zou reageren.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die vega kroketten eten zou je eigenlijk moeten uithongeren en vergassen.
2 uur.quote:
Schimmelpenis, lekker ventje.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Zou die ook jongens willen die het duel niet schuwen? @:drizzt @:rambodirk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Xzibitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:14 schreef Coco het volgende:
As I walk through the valley of the shadow of death
Je hebt die jonge dartkampioen gezienquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:14 schreef Coco het volgende:
As I walk through the valley of the shadow of death
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dit de beste of zijn er nog meer fragmenten die tot gif zijn verheven?
Heeft hij verdiensten?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
2 uur.
Godallejezus.
Ik lag op zeker ogenblik op Wikipedia een artikel te lezen over ene Wouter Wippert, maar ik wilde gewoon slapen.
Topprestatiequote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hij kwam een keer te snel.
Er zitten geen lelijke beelden tussen. Of je moet bij m'n tegenstander zijn. Daar kan de gemiddelde FOK!er zich beter mee identificeren.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Knip er maar wat moois uit makker.
Witlof.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dit de beste of zijn er nog meer fragmenten die tot gif zijn verheven?
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zitten geen lelijke beelden tussen. Of je moet bij m'n tegenstander zijn. Daar kan de gemiddelde FOK!er zich beter mee identificeren.
Toen had ik net de zetpil in m'n reet.quote:
Tong gaat voor altijd op FOK! doorleven zo met wat mooie gifjes. Als ik weer eens bij de desktop ben zal ik ook een goede selecteren.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Knip er maar wat moois uit makker.
Ben je dat echt?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen had ik net de zetpil in m'n reet.
Volgens mij was het de vraag; hoor je het in Keulen donderen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen had ik net de zetpil in m'n reet.
Niet doorvertellen hoor. Ze liggen nu al met slaapzakken voor de deur.quote:
Klopt. Iets met klepel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Volgens mij was het de vraag; hoor je het in Keulen donderen?
Chiliquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
avgquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
quote:Nederlander komt om bij verkeersongeluk in Duitsland
Volgens de politie reed de bestuurder vanochtend met zijn BMW te hard een verkeersplein op. Hij verloor daar de controle over de auto, sloeg meerdere keren over de kop en kwam tot stilstand bij een bushalte. De bestuurder overleed ter plekke.
Ook een beetje vreemd zo'n weekend vrij voor groepswedstrijden, als een ploeg in een kwartfinale of hoger staat is het vroeg genoeg om dat te doen.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook een beetje vreemd zo'n weekend vrij voor groepswedstrijden, als een ploeg in een kwartfinale of hoger staat is het vroeg genoeg om dat te doen.
Stukje migrantenbruiloft.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
Gewoon
[..]
[ afbeelding ]
Dat was niet een beetje te hard...
Is jouw anus ook blacka?quote:Op zondag 26 januari 2025 09:17 schreef Caland het volgende:
Boys
Ik ga weer eens viraal @:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus
BIEFSTUK!quote:Op zondag 26 januari 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Spruitjes, gehaktbal......Truste....tot merrege.....quote:Op zondag 26 januari 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga ook zo dutten in de stoel vermoed ikquote:Op zondag 26 januari 2025 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spruitjes, gehaktbal......Truste....tot merrege.....
Snertquote:Op zondag 26 januari 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kipsaté met groenten en een broodjequote:Op zondag 26 januari 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En je eigen middelgrote honten, mag dat wel?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:30 schreef RamboDirk het volgende:
Trump zou er goed aan doen het stemrecht van mannen die het hondje (niet groter dan een stevige huiskat) uitlaten van hun partner. Per direct af te pakken.
Labradoodle baasje gespotquote:Op zondag 26 januari 2025 19:58 schreef ISVV het volgende:
[..]
En je eigen middelgrote honten, mag dat wel?
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1318 2/6
🟨⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1114 2/6
🟩⬛🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit wordt een geweldige dag @:ggmm
Koekoekquote:Op maandag 27 januari 2025 10:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1318 2/6
🟨⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1114 2/6
🟩⬛🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit wordt een geweldige dag @:ggmm
https://www.ad.nl/buitenl(...)-elon-musk~a9d238c4/quote:Astronomen vergissen zich: nieuw ontdekte asteroïde blijkt Tesla van Elon Musk
Genotquote:Op maandag 27 januari 2025 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)-elon-musk~a9d238c4/
(lol)
@:Scrummie
2 warme stokbroodjes, rosbief, belegen kaas.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:00 schreef GGMM het volgende:
Weet je wat wij gaan doen?
Lekker lunchen! Eet smakelijk
Dat klinkt lekker, geniet ervan maatquote:Op maandag 27 januari 2025 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 warme stokbroodjes, rosbief, belegen kaas.
Prachtig als in om te zien (eyecandy) of prachtig verhaal?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:14 schreef RamboDirk het volgende:
APPLE TV+
Masters of the Air
9/10
Prachtig.
jaquote:Op maandag 27 januari 2025 14:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Prachtig als in om te zien (eyecandy) of prachtig verhaal?
en dan niet naar die lijst linkenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Frisdranken Coca-Cola company teruggeroepen wegens chloraat
https://www.coca-cola.com/nl/nl/media-center/terugroepactiequote:Op maandag 27 januari 2025 16:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
en dan niet naar die lijst linkenschijtartikel
Dus geen Coca-Cola Zero JAAAAAquote:Op maandag 27 januari 2025 16:22 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.coca-cola.com/nl/nl/media-center/terugroepactie
Eens! snap niet waarom mensen de Zero variant niet drinkenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:30 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Als je Coca Cola drinkt verdien je chloraat
Ik heb alleen Zero in huis.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens! snap niet waarom mensen de Zero variant niet drinken
Bijna februari maatquote:Op maandag 27 januari 2025 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens heb ik sinds 1 januari cola noch rum in huis gehaald, droge januari ditdat.
Stamppot zuurkool met braadworstquote:Op maandag 27 januari 2025 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heel goed maat, hopelijk kan je dit doortrekken voor heel 2025quote:Op maandag 27 januari 2025 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens heb ik sinds 1 januari cola noch rum in huis gehaald, droge januari ditdat.
Avg.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Saaie lulquote:Op maandag 27 januari 2025 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt he.quote:
Keurig makker. Idem hier.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je jezelf niet zo goed voelt is drank niet de oplossing hoor! Voordat je het weet zit je over een jaar of 40/45 te oreren over een quiz waar je ooit aan meedeed en dat je een Dolly Dot hebt geneukt.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:55 schreef Caland het volgende:
Ik ga juist altijd meer drinken in januari
Wat een kutmaand is dat altijd
Dat is waar. Het heugelijke nieuws is dan wel weer dat ik ga samenwonen (lees: ze gaat haar veel te dure studentenkamer opzeggen om kosten te besparen). Wellicht dat ik ga drinken bij het vooruitzicht van een 'gezellige inrichting'quote:Op maandag 27 januari 2025 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je jezelf niet zo goed voelt is drank niet de oplossing hoor! Voordat je het weet zit je over een jaar of 40/45 te oreren over een quiz waar je ooit aan meedeed en dat je een Dolly Dot hebt geneukt.
Gefeliciteerd ouwe reus.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is waar. Het heugelijke nieuws is dan wel weer dat ik ga samenwonen (lees: ze gaat haar veel te dure studentenkamer opzeggen om kosten te besparen). Wellicht dat ik ga drinken bij het vooruitzicht van een 'gezellige inrichting'
Haha, dat wordt een herinrichting ja. Maar van harte makker!quote:Op maandag 27 januari 2025 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is waar. Het heugelijke nieuws is dan wel weer dat ik ga samenwonen (lees: ze gaat haar veel te dure studentenkamer opzeggen om kosten te besparen). Wellicht dat ik ga drinken bij het vooruitzicht van een 'gezellige inrichting'
Ik vond die roze kerstboom al knap. Dan kan je toch alles aan?quote:Op maandag 27 januari 2025 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2025 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat leuk voor je, gefeliciteerd maatquote:Op maandag 27 januari 2025 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
De kleine Caland is nu niet ver weg meerquote:Op maandag 27 januari 2025 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat doen jullie goed makkers. Om mij heen krijg ik juist het gevoel dat steeds minder mensen aan die droge januari doen.quote:
Stukje werken in de slagerij tussen de Polenquote:Op maandag 27 januari 2025 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Dat doen jullie goed makkers. Om mij heen krijg ik juist het gevoel dat steeds minder mensen aan die droge januari doen.
GETEMDquote:Op maandag 27 januari 2025 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd wie @KingRoland deze week wat chloraat gaat toewensen in het CL topic.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Frisdranken Coca-Cola company teruggeroepen wegens chloraat
Ik doe aan droge humor. Daar mag een dooie mus maximaal van genieten.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Dat doen jullie goed makkers. Om mij heen krijg ik juist het gevoel dat steeds minder mensen aan die droge januari doen.
Sterkte maat. Hou ons op de hoogte (en doe niet zo uit de hoogtequote:Op dinsdag 28 januari 2025 05:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe aan droge humor. Daar mag een dooie mus maximaal van genieten.
Straks naar Den Bosch, CT-scan. Al dagen dik been van top tot teen. Kijken naar eventuele uitzaaiingen in onderbuik. Ben al verstrooid, dus zal wel loslopen.
Goeiemorgen.
In ieder geval een klimaatneutrale mouse jiggler.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:50 schreef RamboDirk het volgende:
Graag advies over een mouse jiggler, welke te kopen. @:kingroland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |