Plaat van de dag:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat het Feyenoord-topic inhoudelijker is. Er wordt tussen de hoopjes bagger door een serieuze clan prima discussie gevoerd zonder dat dat op een verheven manier gebeurt. Als er trolletjes zijn, worden die ook nooit teveel aandacht gegeven. In het Ajax-topic gaat het happen, bijten en sneren maar door. Zelfs als er niets aan de hand is, wordt er toch weer een sneertje gezocht.
Rot gewoon op. Ik zit hier nog altijd omdat ik het leuk vind om over voetbal te praten en niet omdat jij, @:Wotte , of @:LitmanenAFCA , in een mentale brugklasfase zitten.
Klopt helemaal makker. Maar hij is wel moddertjevetquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:06 schreef RamboDirk het volgende:
Mannen die op hun buik slapen hebben zonder uitzondering een micropenis.
Graag de bevestiging. @Charzquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt helemaal makker. Maar hij is wel moddertjevet
Bij mij kan dat niet eens door m'n borsten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:06 schreef RamboDirk het volgende:
Mannen die op hun buik slapen hebben zonder uitzondering een micropenis.
Pics?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mij kan dat niet eens door m'n borsten.
Dat vind ik lief.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:23 schreef KingRoland het volgende:
Als ik terug kon in de tijd dan wel met jou lalalal
Ik heb geen mention ontvangen van je eerdere 2 testsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:36 schreef KingRoland het volgende:
Vanavond tijdens de CL test ik de laatste nieuwe lays chips smaak (roasted garlic and herbs) uit de serie van 3 waar ik er al 2 van heb beoordeeld.
Excuus. IK zal de personen die mijn reviews posten en tevens ook hiervoor verantwoordelijk zijn erop aansprekenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen mention ontvangen van je eerdere 2 tests
Ik ben niet boos maar wel heel erg teleurgesteld
Je bent een ongelooflijke goorlap.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Je bent een waanzinnige viezerik.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent een bijzondere speknek.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent een ransaap met hondsdolheid.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Klinkt goed! Geniet ervanquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is te smerig voor woordenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vieze bigquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |