Muesli bol belegen kaas, sinaasappel, peertje.quote:
Voor de mensen die gaan lunchenquote:
Lekker maat geniet ervanquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Muesli bol belegen kaas, sinaasappel, peertje.
Ik ga om half twee lunchen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor de mensen die gaan lunchen
Dat zal jij niet zijn omdat je graag rebels om 15:00 eet maar daar wens ik alvast veel plezier mee
Bron?quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Je moet gewoon eens ontbijten, René. Ga je ook niet zo van uit je giechel meuren.
FOK!ker Tong80 in VoetbalKrexxx bij de KRO in 1997quote:
Geopend door Danny himself. Poah. Jij hebt het leven wel uitgespeeld nu makker.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
FOK!ker Tong80 in VoetbalKrexxx bij de KRO in 1997
Door Danny geopend op de Frontpage.
Ik gaat legge. Lange voetbalavond voor de boeg
Precies. Het is mooi geweest zo. Ik ga uitlogge Ha ha ha. Ik bedoel legge. Laters...............quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geopend door Danny himself. Poah. Jij hebt het leven wel uitgespeeld nu makker.
Hoe weet jij.. laat ook maarquote:Op donderdag 23 januari 2025 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
Herman heeft het hoofd van een beffer. Ik begrijp de username.
Pizza (tonijn)quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pizza (caprese)quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had vanmiddag twee borden patat en twee vega kroketten opquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Airfryer?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag twee borden patat en twee vega kroketten op
Beter. Mensen die patat uit de airfryer eten moeten een spuitje krijgen en in hun laatste minuten nog zweepslagen erbij.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:55 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Mams had het opgehaald bij de lokale snackbar
Mensen die vega kroketten eten zou je eigenlijk moeten uithongeren en vergassen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Beter. Mensen die patat uit de airfryer eten moeten een spuitje krijgen en in hun laatste minuten nog zweepslagen erbij.
Ik wist dat je zou reageren.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die vega kroketten eten zou je eigenlijk moeten uithongeren en vergassen.
2 uur.quote:
Schimmelpenis, lekker ventje.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Zou die ook jongens willen die het duel niet schuwen? @:drizzt @:rambodirk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Xzibitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:14 schreef Coco het volgende:
As I walk through the valley of the shadow of death
Je hebt die jonge dartkampioen gezienquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:14 schreef Coco het volgende:
As I walk through the valley of the shadow of death
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dit de beste of zijn er nog meer fragmenten die tot gif zijn verheven?
Heeft hij verdiensten?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
2 uur.
Godallejezus.
Ik lag op zeker ogenblik op Wikipedia een artikel te lezen over ene Wouter Wippert, maar ik wilde gewoon slapen.
Topprestatiequote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hij kwam een keer te snel.
Er zitten geen lelijke beelden tussen. Of je moet bij m'n tegenstander zijn. Daar kan de gemiddelde FOK!er zich beter mee identificeren.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Knip er maar wat moois uit makker.
Witlof.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dit de beste of zijn er nog meer fragmenten die tot gif zijn verheven?
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zitten geen lelijke beelden tussen. Of je moet bij m'n tegenstander zijn. Daar kan de gemiddelde FOK!er zich beter mee identificeren.
Toen had ik net de zetpil in m'n reet.quote:
Tong gaat voor altijd op FOK! doorleven zo met wat mooie gifjes. Als ik weer eens bij de desktop ben zal ik ook een goede selecteren.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Knip er maar wat moois uit makker.
Ben je dat echt?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen had ik net de zetpil in m'n reet.
Volgens mij was het de vraag; hoor je het in Keulen donderen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen had ik net de zetpil in m'n reet.
Niet doorvertellen hoor. Ze liggen nu al met slaapzakken voor de deur.quote:
Klopt. Iets met klepel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Volgens mij was het de vraag; hoor je het in Keulen donderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |