Pizza (tonijn)quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pizza (caprese)quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had vanmiddag twee borden patat en twee vega kroketten opquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Airfryer?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag twee borden patat en twee vega kroketten op
Beter. Mensen die patat uit de airfryer eten moeten een spuitje krijgen en in hun laatste minuten nog zweepslagen erbij.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:55 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Mams had het opgehaald bij de lokale snackbar
Mensen die vega kroketten eten zou je eigenlijk moeten uithongeren en vergassen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Beter. Mensen die patat uit de airfryer eten moeten een spuitje krijgen en in hun laatste minuten nog zweepslagen erbij.
Ik wist dat je zou reageren.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die vega kroketten eten zou je eigenlijk moeten uithongeren en vergassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |