en dan niet naar die lijst linkenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Frisdranken Coca-Cola company teruggeroepen wegens chloraat
https://www.coca-cola.com/nl/nl/media-center/terugroepactiequote:Op maandag 27 januari 2025 16:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
en dan niet naar die lijst linkenschijtartikel
Dus geen Coca-Cola Zero JAAAAAquote:Op maandag 27 januari 2025 16:22 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.coca-cola.com/nl/nl/media-center/terugroepactie
Eens! snap niet waarom mensen de Zero variant niet drinkenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:30 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Als je Coca Cola drinkt verdien je chloraat
Ik heb alleen Zero in huis.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens! snap niet waarom mensen de Zero variant niet drinken
Bijna februari maatquote:Op maandag 27 januari 2025 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens heb ik sinds 1 januari cola noch rum in huis gehaald, droge januari ditdat.
Stamppot zuurkool met braadworstquote:Op maandag 27 januari 2025 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Heel goed maat, hopelijk kan je dit doortrekken voor heel 2025quote:Op maandag 27 januari 2025 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens heb ik sinds 1 januari cola noch rum in huis gehaald, droge januari ditdat.
Avg.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Saaie lulquote:Op maandag 27 januari 2025 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt he.quote:
Keurig makker. Idem hier.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je jezelf niet zo goed voelt is drank niet de oplossing hoor! Voordat je het weet zit je over een jaar of 40/45 te oreren over een quiz waar je ooit aan meedeed en dat je een Dolly Dot hebt geneukt.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:55 schreef Caland het volgende:
Ik ga juist altijd meer drinken in januari
Wat een kutmaand is dat altijd
Dat is waar. Het heugelijke nieuws is dan wel weer dat ik ga samenwonen (lees: ze gaat haar veel te dure studentenkamer opzeggen om kosten te besparen). Wellicht dat ik ga drinken bij het vooruitzicht van een 'gezellige inrichting'quote:Op maandag 27 januari 2025 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je jezelf niet zo goed voelt is drank niet de oplossing hoor! Voordat je het weet zit je over een jaar of 40/45 te oreren over een quiz waar je ooit aan meedeed en dat je een Dolly Dot hebt geneukt.
Gefeliciteerd ouwe reus.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is waar. Het heugelijke nieuws is dan wel weer dat ik ga samenwonen (lees: ze gaat haar veel te dure studentenkamer opzeggen om kosten te besparen). Wellicht dat ik ga drinken bij het vooruitzicht van een 'gezellige inrichting'
Haha, dat wordt een herinrichting ja. Maar van harte makker!quote:Op maandag 27 januari 2025 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is waar. Het heugelijke nieuws is dan wel weer dat ik ga samenwonen (lees: ze gaat haar veel te dure studentenkamer opzeggen om kosten te besparen). Wellicht dat ik ga drinken bij het vooruitzicht van een 'gezellige inrichting'
Ik vond die roze kerstboom al knap. Dan kan je toch alles aan?quote:Op maandag 27 januari 2025 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2025 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |