SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Naar huis fietsenquote:En misschien langs de supermarkt voor iets te eten. Of toch maar soep uit zak. Heb pindasoep en tom kha kai
Veels te moeilijk om zelf te maken lees ik net
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Snelkookpanquote:Op maandag 20 januari 2025 17:19 schreef HappyCharly het volgende:
Daar ken ik nog n onaardig liedje over
Snelkookpan
Vrouwen met een dikke kop
Daar hou ik niet zo van![]()
![]()
Die jaquote:Op maandag 20 januari 2025 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Snelkookpan
Snelkookpan
Vrouwen met een dikke kop
Daar hou ik niet zo van♡♡♡♡![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:19 schreef HappyCharly het volgende:
Daar ken ik nog n onaardig liedje over![]()
![]()
9 minuten nognet nog verblijd met cake door een collega
Wat is er dan?quote:Op maandag 20 januari 2025 17:21 schreef MizzezAmy het volgende:
♡♡♡♡![]()
En dan bijna weekendquote:Op maandag 20 januari 2025 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
weg met de maandag bijna tijd voor de dinsdag
En dan bijna werken
En dan bijna weekend
En dan..♡♡♡♡![]()
Cake je hem/haar even lief aan?quote:Op maandag 20 januari 2025 17:21 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
![]()
Thee
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Neverending storyquote:Op maandag 20 januari 2025 17:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En dan bijna weekend
En dan bijna werken
En dan bijna weekend
En dan..
Daar ken ik ook een liedje van.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik nietquote:Op maandag 20 januari 2025 17:23 schreef maily het volgende:
[..]
Neverending story
Daar ken ik ook een liedje van.
Wel n film♡♡♡♡![]()
daarom naar activiteiten zoeken die de sleur verbreektquote:Op maandag 20 januari 2025 17:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En dan bijna weekend
En dan bijna werken
En dan bijna weekend
En dan..Uw ADH vitamine Worst
Mm lukt niet echtquote:Op maandag 20 januari 2025 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daarom naar activiteiten zoeken die de sleur verbreekt♡♡♡♡![]()
De soep wordt nooit zo heet gegeten als die wordt opgediend.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat gaat vast in de soep lopen![]()
Werkdag klaarquote:![]()
Was een zware vandaag, met een meeloperCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik ook!quote:Op maandag 20 januari 2025 17:23 schreef maily het volgende:
[..]
Neverending story
Daar ken ik ook een liedje van.
Van Within Temptation
Dat is altijd lastig.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Werkdag klaar![]()
Was een zware vandaag, met een meeloper![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dan moet je doen of je hard werkt![]()
![]()
Ja werk fulltime hequote:Op maandag 20 januari 2025 17:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wel een kant en klaarsoep he![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, afsluiten en naar de supermercado![]()
![]()
Ik ken de film niet zo goedquote:Op maandag 20 januari 2025 17:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik had vroeger een crush op de Keizerin
Kan me alleen de vliegende honddraak herinnerenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Vanavond kijken!quote:Op maandag 20 januari 2025 17:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ken de film niet zo goed
Kan me alleen de vliegende honddraak herinneren![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:44 schreef ToT het volgende:
2e helft van de snert aan het vreten hier, met extra spek er in.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Smulpaapquote:Op maandag 20 januari 2025 17:44 schreef ToT het volgende:
2e helft van de snert aan het vreten hier, met extra spek er in.![]()
![]()
Jij hebt ook wel zin in snert nu, of niet?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zelf gemaakte snert?quote:Op maandag 20 januari 2025 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel zin in snert nu, of niet?![]()
Jaquote:Op maandag 20 januari 2025 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel zin in snert nu, of niet?maar geen zin om het te maken
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:44 schreef ToT het volgende:
2e helft van de snert aan het vreten hier, met extra spek er in.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik ben wel heel zoetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, maar die van Unox is ook prima.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is dat een nieuw koosnaampje voor mij?![]()
![]()
Kan je zo wel noemen hoor toetje van mijquote:Op maandag 20 januari 2025 17:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is dat een nieuw koosnaampje voor mij?Hihi
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hihiquote:Op maandag 20 januari 2025 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je zo wel noemen hoor toetje van mijHihi
![]()
![]()
Katoetjequote:Op maandag 20 januari 2025 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je zo wel noemen hoor toetje van mijHihi
![]()
![]()
![]()
Gooi ik wel altijd extra rookworst bij want die er door zit is altijd slap en flauwquote:Op maandag 20 januari 2025 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan, maar die van Unox is ook prima.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En je met extra spek want zelfde probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan ken je @hemarookworst nog nietquote:Op maandag 20 januari 2025 17:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gooi ik wel altijd extra rookworst bij want die er door zit is altijd slap en flauw![]()
Ja een slappe worst is niks aanquote:Op maandag 20 januari 2025 17:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gooi ik wel altijd extra rookworst bij want die er door zit is altijd slap en flauw"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja die deed ik natuurlijk zelfquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zellufquote:Op maandag 20 januari 2025 17:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gooi ik wel altijd extra rookworst bij want die er door zit is altijd slap en flauw![]()
Dat is wel makkelijk, om gewoon een enorm grote pan snert op tafel te zetten voor alle eters op je verjaardag.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik houd het op mailybolk.
Ja, het is saai, ik weet het.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien wel, maar waarschijnlijk niet?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:50 schreef sp3c het volgende:
En je met extra spek want zelfde probleemBeter maak je het zelf, veel lekkerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik houd het op mailybolk.
Ja, het is saai, ik weet het.![]()
![]()
Kan zomaar hoorquote:Op maandag 20 januari 2025 17:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien wel, maar waarschijnlijk niet?![]()
Gevaarlijke uitspraakquote:Op maandag 20 januari 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter maak je het zelf, veel lekkerder![]()
![]()
![]()
Dotteke kan waarschijnlijk hele lekkere snert maken...quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zou kunnen jaquote:Op maandag 20 januari 2025 17:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien wel, maar waarschijnlijk niet?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar is het ook zo?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat is er gevaarlijk aanquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik maak het zelf Ja maar soms denk ik in de supermarkt, ik moet NU!quote:Op maandag 20 januari 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter maak je het zelf, veel lekkerder
Dan moet moet Unox het voor me regelenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je kan ook gewoon een verspakket halen voor snert, had ik gisteren"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zeker weten.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dotteke kan waarschijnlijk hele lekkere snert maken...![]()
Same here.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik maak het zelf Ja maar soms denk ik in de supermarkt, ik moet NU!
Dan moet moet Unox het voor me regelen
Ik heb hier altijd een paar blikken staan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik krijg dat dus echt niet weg. AL die rotzooi die er ook door zitquote:Op maandag 20 januari 2025 17:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik maak het zelf Ja maar soms denk ik in de supermarkt, ik moet NU!
Dan moet moet Unox het voor me regelen
Ik maak altije een grote pan en gooi het in portie in de vriezerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Enig soep wat ik uit zak eet is soms mosterdsoep of tomatensoep
Dus dan mag die mij bolken?quote:![]()
Ook al was dit een dikke fail
Ja joh, laat 'm lekker vandaagquote:Op maandag 20 januari 2025 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus dan mag die mij bolken?![]()
Ook al was dit een dikke fail![]()
![]()
Het laatste wat mijn vader heeft gegeten, zelf gemaakte snert van mijquote:Op maandag 20 januari 2025 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dotteke kan waarschijnlijk hele lekkere snert maken...![]()
Hij kreeg vies gepureerd voedsel in het ziekenhuis en at dat niet
TOen ik snert gemaakt, op het laatste het vlees er uitgehaald
Alles helemaal gepureerd en ook de wordt helemaal fijn gemalen. Er niet door gedaan tegen de verpleging gezegd dat ze af en toe wat worst op de lepel moesten doen, dan was het net of hij gewoon snert aan het eten was.
En als toetje had ik verse slagroom met verse gepureerde aardbeien er door.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
4230 stappen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 20 januari 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het laatste wat mijn vader heeft gegeten, zelf gemaakte snert van mij![]()
Alles helemaal gepureerd en ook de wordt helemaal fijn gemalen. Er niet door gedaan tegen de verpleging gezegd dat ze af en toe wat worst op de lepel moesten doen, dan was het net of hij gewoon snert aan het eten was.
En als toetje had ik verse slagroom met verse gepureerde aardbeien er door.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh niet zo veel.. als nou mooi zonnig weer was, had je na het eten nog een ommetje kunnen maken..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Verjaardagsfeestje van Assiequote:![]()
![]()
beetje mooi en tragisch tegelijk wel denk dotquote:Op maandag 20 januari 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het laatste wat mijn vader heeft gegeten, zelf gemaakte snert van mij![]()
En als toetje had ik verse slagroom met verse gepureerde aardbeien er door.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik lees het gewoon nietquote:Op maandag 20 januari 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik krijg dat dus echt niet weg. AL die rotzooi die er ook door zit
Ik maak altije een grote pan en gooi het in portie in de vriezerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, dubbel. Wel fijn dat hij toch nog lekker eten heeft gehad, iets wat hij heel lekker vond.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:05 schreef kree het volgende:
[..]
beetje mooi en tragisch tegelijk wel denk dot
Hij belde altijd of ik een pan snert voor hem wilde maken.
De broeder zei dat hij heerlijk had gegeten en het hem niet snel genoeg kon gaan.
Hij had een hele zwaren herseninfarct gehad en kon niets meer daarom moet alls gepureerd en zijn koffie en drinken juist verdikt. En dat vond hij niet lekker
Tot ik geklopte slagroom mee nam voor hem om door die verdikte koffie te doen en voor zijn toetjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
![]()
![]()
Ga je nog wat doen, of vier je het verder niet?
Groot gelijkquote:![]()
Ik vind het ook niet te kanen eerlijk gezegd.
Maar ik ben ook niet zo van dat kant en klare foodWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Magnetronmaaltijden zijn wel lekker maar dan die stoommaaltijd of lasagne
toch best mooie herinnering eraan, dat merk ik al hoe je het verteld. waardevol welquote:Op maandag 20 januari 2025 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dubbel. Wel fijn dat hij toch nog lekker eten heeft gehad, iets wat hij heel lekker vond.
Hij belde altijd of ik een pan snert voor hem wilde maken.
De broeder zei dat hij heerlijk had gegeten en het hem niet snel genoeg kon gaan.
Hij had een hele zwaren herseninfarct gehad en kon niets meer daarom moet alls gepureerd en zijn koffie en drinken juist verdikt. En dat vond hij niet lekker
Tot ik geklopte slagroom mee nam voor hem om door die verdikte koffie te doen en voor zijn toetjes
het mooie was, toen hij een keer die slagroom in zijn koffie had gedaan en hij het opgelepeld (werd gevoerd) wilde hij niet meer zonderquote:Op maandag 20 januari 2025 18:11 schreef kree het volgende:
[..]
toch best mooie herinnering eraan, dat merk ik al hoe je het verteld. waardevol wel![]()
SMaakt toch ook niet verdikte koffie
Maar ik ben heel blij dit laatste nog voor hem te hebben kunnen doen.
jaaa dat is best mooi idd,,, hmmms ik heb ook altijd beetje lastige tijd in december enzo. maar ok.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
het mooie was, toen hij een keer die slagroom in zijn koffie had gedaan en hij het opgelepeld (werd gevoerd) wilde hij niet meer zonder![]()
SMaakt toch ook niet verdikte koffie
Maar ik ben heel blij dit laatste nog voor hem te hebben kunnen doen.
Tis toch mooi en denk dat zijn best waardevolle herinneringen.
Rhodé moet bij elk bezoek aan Albert Heijn snel poepen; experts leggen uit waaromquote:Op maandag 20 januari 2025 17:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik maak het zelf Ja maar soms denk ik in de supermarkt, ik moet NU!![]()
only American firstttttttt. zucht alweer moe als ik naar NPO1 kijk nuDo what you love, love what you do!![]()
Ik vermoed dat iedereen die iemand verloren heeft speciaal met dit soort dagen die personen juist heel erg missenquote:Op maandag 20 januari 2025 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
jaaa dat is best mooi idd,,, hmmms ik heb ook altijd beetje lastige tijd in december enzo. maar ok.
Tis toch mooi en denk dat zijn best waardevolle herinneringen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat ik wel heb is als ik nootjes ruik van een notenkraam, dat ik daar dan zin in krijgquote:
denk ookquote:Op maandag 20 januari 2025 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat iedereen die iemand verloren heeft speciaal met dit soort dagen die personen juist heel erg missenDo what you love, love what you do!![]()
Heb het van het weekend al gevierdquote:Op maandag 20 januari 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ga je nog wat doen, of vier je het verder niet?
![]()
![]()
ik zit wel ff te denken. want USA is op het moment niet echt met een land aan het oorlog voeren?
Wat zou de volgende zijn denk?
ze hebben wel beetje geschiedenis om oorlogen te beginnen nl. en het daarna beetje maar achter te laten?Do what you love, love what you do!![]()
Dan neem ik je meequote:Op maandag 20 januari 2025 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wie weet lig ik wel ergens in de schappen![]()
![]()
ga je de eventuele bolus zo midden in die gangpad droppen?quote:Uw ADH vitamine Worst
Nee ik denk wel netjes tussen de sinaasappelsquote:Op maandag 20 januari 2025 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ga je de eventuele bolus zo midden in die gangpad droppen?![]()
"we will not forget our God". LOL hoe wel gemeend zou die zijn denk.
fucking shitshow weer. dit.Do what you love, love what you do!![]()
Ben ik vanmiddag geweestquote:
Dacht voor de tweede keer laat ik eens naar de zelfscan gaan
En wilde betalen krijg je een melding dat je gecontroleerd wordt.
Dat is dus 2x scannen 2x controle
Voorlopig maar niet meer scannenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ja dat kan ook.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb het van het weekend al gevierd
Nog lekker verwend?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haha ja dat is wel kut idd, nu meestal loop je er zo langs, maar je kunt het treffen idd.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik vanmiddag geweest
Voorlopig maar niet meer scannenDo what you love, love what you do!![]()
Huh hoezo twee keer scannen?quote:Op maandag 20 januari 2025 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik vanmiddag geweest
Voorlopig maar niet meer scannen![]()
Ik had bij de appie controle maar hoef niet opnieuw alles te scannen, maar ik had de handscanner"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 18:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee ik denk wel netjes tussen de sinaasappels
Uw ADH vitamine Worst
Wat is ie aan t koken?quote:Op maandag 20 januari 2025 18:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Er wordt weer voor me gekookt. Wat een luxe
owh hier moet alles uit tas en nog een keertje door kassa medewerker.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh hoezo twee keer scannen?![]()
Ik had bij de appie controle maar hoef niet opnieuw alles te scannen, maar ik had de handscannerDo what you love, love what you do!![]()
2x boodschappen zelf gescand en allebei de keren een controlequote:Op maandag 20 januari 2025 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh hoezo twee keer scannen?![]()
Ik had bij de appie controle maar hoef niet opnieuw alles te scannen, maar ik had de handscannerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier niet, ze scant een paar artikelen en dan is t klaar en kan ik gewoon pinnen/betalenquote:Op maandag 20 januari 2025 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
owh hier moet alles uit tas en nog een keertje door kassa medewerker.
Heb wel een keer gehad dat ik een ding vergeten was om te scannen bij de Jumbo en dat ik dus naar de kassa moest en daar alles op de band moest zettenNou dat is ook wel kut met peren haha
Dat is wel lekkerquote:Op maandag 20 januari 2025 18:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Noodles met kip en roerbakgroenten
Smakelijk voor straks
Maar waarom 2x de boodschappen gescand dan?quote:Op maandag 20 januari 2025 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2x boodschappen zelf gescand en allebei de keren een controle
Langs de Kippie lopenquote:Op maandag 20 januari 2025 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat ik wel heb is als ik nootjes ruik van een notenkraam, dat ik daar dan zin in krijg![]()
Maar daar loop ik voorbij.![]()
Oh daar heb ik lang geleden wel eens kippeling gekocht, vond ik wel lekkerquote:Op maandag 20 januari 2025 18:31 schreef maily het volgende:
[..]
Langs de Kippie lopen![]()
Maar daar loop ik voorbij.
Fijn om te lezen ToTquote:Op maandag 20 januari 2025 18:32 schreef ToT het volgende:
Sow, al met al een lekker positieve dag hier!
Heb ook regelmatig controle.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik vanmiddag geweest
Voorlopig maar niet meer scannen
Maar hoef maar één keer alles te scannen en dat gaat meteen in de tas in de kar. Ideaal.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 18:32 schreef ToT het volgende:
Sow, al met al een lekker positieve dag hier!![]()
![]()
![]()
kijk voor de grap ff dat trump verhaal op npo1 nu
wat ie zegt is min of meer. de hele wereld boeit me geen reet, we doen alleen wat voor ons goed is?
FUCK trump. arrogante klootzak.Do what you love, love what you do!![]()
Dat ken ik niet. Soort van kipnuggets?quote:Op maandag 20 januari 2025 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh daar heb ik lang geleden wel eens kippeling gekocht, vond ik wel lekker![]()
ik ook, naar huis meegenomen keidroog en aangebrand, sindsdien nooit meer geweestquote:Op maandag 20 januari 2025 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh daar heb ik lang geleden wel eens kippeling gekocht, vond ik wel lekkerUw ADH vitamine Worst
Yesquote:Op maandag 20 januari 2025 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Soort van kipnuggets?
Altijd zelfscanquote:Op maandag 20 januari 2025 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik vanmiddag geweest
Voorlopig maar niet meer scannen![]()
Veel sneller voor een paar boodschappen. Zelfs met een enkele keer controle, maar dat is niet zo vaak![]()
![]()
heb vroeger wel vaak broodje kroket of een broodje andere snack bij kippie gehaald voor 1 euroUw ADH vitamine Worst
Ja. Ziet er hetzelfde uit als Kippies.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
Maar was van deze kraam https://www.mikeyskip.nl/
Vooral veel paneer.![]()
![]()
Mini-ToT werd ongelooflijk blij wakker en heeft zijn ontbijtje snel opgegeten.quote:
Onderweg naar school bleef hij heel vrolijk en vroeg me allerlei wetenswaardigheden, bijvoorbeeld over dinosaurussen enzo; hij is echt heel leergierig!
Toen kwam wel een domper: mijn moeder gebeld en die kwam met de vreselijkste verhalen. Overlegd met mijn broer en met de verzorging daar en ze is duidelijk aan het dementeren en zit daarbij in een negatieve spiraal waarin ze alleen negatieve dingen van een tijd geleden kan herinneren en daar klampt ze zich heel erg aan vast en alle positieve dingen die met het zelfde onderwerp te maken hebben, komen niet meer binnen.
Gelijk moeders gebeld en haar een gigantische peptalk gegeven, Zoals altijd verwierp ze een aantal van mijn punten, maar daar kon ik weer omheen lullen en daar had ze niks tegenin te brengen. Gesprek op die positieve noot afgekapt. Ze klonk best een stuk positiever op dat moment!
Hier iedereen wat de moeder zitten bolken en kut zitten roepen, toen stevig zitten sporten.
Snert gevroten en het smaakte prima!
Leuk online zitten kletsen met een dame van een datingsite. Geen idee of ze mijn type is, maar het was heel leuk!
Weer naar school gereden en moeders gebeld; die bleek ondertussen bezoek te hebben gekregen van wie ze een bos bloemen had gekregen. Ik zette mijn peptalk voort met dit onderwerp; ze komt tegenwoordig het bed niet meer uit, maar ze maakte zich zorgen of de bloemen wel op de juiste plek stonden. Ik liet haar mij beloven morgen of overmorgen uit bed te komen om zelf uit te proberen waar de bloemen het beste konden staan. Ze kwam nu echt veel spontaner over!
Eenmaal bij school bleek Mini-ToT bij een vriendinnetje te willen spelen, en dat is hartstikke leuk verlopen.
En zojuist heeft hij enorm goed gegeten en smult hij van een toetje,
Ondertussen heb ik hier flink op zitten ruimen en oud glas e.d. afgevoerd.![]()
Nee maanden geleden de eerste keer, vandaag de tweede keerquote:Op maandag 20 januari 2025 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar waarom 2x de boodschappen gescand dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Viel wel mee vond ik, vind ik wel lekker zo'n laagjequote:Op maandag 20 januari 2025 18:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. Ziet er hetzelfde uit als Kippies.
Vooral veel paneer."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gewoon.vaker gaan.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee maanden geleden de eerste keer, vandaag de tweede keer
Nu denken ze: hé een nieuwe! Controle!!![]()
Vind er niets aan dat zelf scannen.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:45 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon.vaker gaan.
Nu denken ze: hé een nieuwe! Controle!!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind er niets aan dat zelf scannen.![]()
Dat ze negatief en wat dementerend was, was mij al bekend, maar het is dus erger dan ik dacht.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:44 schreef maily het volgende:
[..]
Dat klinkt positief ToT!
Behalve van de dementie van je moeder; moeilijk!!
Met name sinds ze laatst een virus heeft opgelopen is het verslechterd en nu blijft ze in bed en gaat mentaal en geestelijk verder achteruit.
Ik heb haar verteld dat met mijn scheiding ik het mentaal ook zwaar te verduren had, en dat had ook een behoorlijke impact op mijn lichaam; de stress en ellende sloeg op m'n spieren en weet ik wat nog meer. Dat was toen mijn nagels ineens een stuk korter waren en ik symptomen van het carpaaltunnel-syndroom kreeg.
Nu ben ik een stuk positiever, m'n nagels groeien terug en de klachten in mijn handen zijn sterk verminderd.
Ik zei dat als zij probeerde positiever te worden, dat zij zich ook lichamelijk weer een stuk beter zou gaan voelen.![]()
![]()
Wat mooi van Mini-ToT, heeft hij dat van jouw die leergierigheid?quote:Op maandag 20 januari 2025 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT werd ongelooflijk blij wakker en heeft zijn ontbijtje snel opgegeten.
Onderweg naar school bleef hij heel vrolijk en vroeg me allerlei wetenswaardigheden, bijvoorbeeld over dinosaurussen enzo; hij is echt heel leergierig!
Toen kwam wel een domper: mijn moeder gebeld en die kwam met de vreselijkste verhalen. Overlegd met mijn broer en met de verzorging daar en ze is duidelijk aan het dementeren en zit daarbij in een negatieve spiraal waarin ze alleen negatieve dingen van een tijd geleden kan herinneren en daar klampt ze zich heel erg aan vast en alle positieve dingen die met het zelfde onderwerp te maken hebben, komen niet meer binnen.
Gelijk moeders gebeld en haar een gigantische peptalk gegeven, Zoals altijd verwierp ze een aantal van mijn punten, maar daar kon ik weer omheen lullen en daar had ze niks tegenin te brengen. Gesprek op die positieve noot afgekapt. Ze klonk best een stuk positiever op dat moment!
Hier iedereen wat de moeder zitten bolken en kut zitten roepen, toen stevig zitten sporten.
Snert gevroten en het smaakte prima!
Leuk online zitten kletsen met een dame van een datingsite. Geen idee of ze mijn type is, maar het was heel leuk!
Weer naar school gereden en moeders gebeld; die bleek ondertussen bezoek te hebben gekregen van wie ze een bos bloemen had gekregen. Ik zette mijn peptalk voort met dit onderwerp; ze komt tegenwoordig het bed niet meer uit, maar ze maakte zich zorgen of de bloemen wel op de juiste plek stonden. Ik liet haar mij beloven morgen of overmorgen uit bed te komen om zelf uit te proberen waar de bloemen het beste konden staan. Ze kwam nu echt veel spontaner over!
Eenmaal bij school bleek Mini-ToT bij een vriendinnetje te willen spelen, en dat is hartstikke leuk verlopen.
En zojuist heeft hij enorm goed gegeten en smult hij van een toetje,
Ondertussen heb ik hier flink op zitten ruimen en oud glas e.d. afgevoerd.
En wat sneu van je moeder, dat ze in die negatieve spiraal zit.. Hopelijk komt ze daar toch weer uit
Hopen dat jouw peptalk haar motiveerd
Ohzo..quote:Op maandag 20 januari 2025 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee maanden geleden de eerste keer, vandaag de tweede keer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik hoop dat de verpleging daar haar toch af en toe uit bed probeert te krijgen ....quote:Op maandag 20 januari 2025 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ze negatief en wat dementerend was, was mij al bekend, maar het is dus erger dan ik dacht.
Met name sinds ze laatst een virus heeft opgelopen is het verslechterd en nu blijft ze in bed en gaat mentaal en geestelijk verder achteruit.
Ik heb haar verteld dat met mijn scheiding ik het mentaal ook zwaar te verduren had, en dat had ook een behoorlijke impact op mijn lichaam; de stress en ellende sloeg op m'n spieren en weet ik wat nog meer. Dat was toen mijn nagels ineens een stuk korter waren en ik symptomen van het carpaaltunnel-syndroom kreeg.
Nu ben ik een stuk positiever, m'n nagels groeien terug en de klachten in mijn handen zijn sterk verminderd.
Ik zei dat als zij probeerde positiever te worden, dat zij zich ook lichamelijk weer een stuk beter zou gaan voelen.![]()
Ik ben daar ook wel bang voor, dat een van mijn ouders dementerend wordtMijn oma was t wel.. niet fijn om te zien..
Mini vraagt me net of toetje gemaakt is van ijsje!quote:Op maandag 20 januari 2025 18:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat mooi van Mini-ToT, heeft hij dat van jouw die leergierigheid?
En wat sneu van je moeder, dat ze in die negatieve spiraal zit.. Hopelijk komt ze daar toch weer uit
Hopen dat jouw peptalk haar motiveerd
Ik leg uit dat toetjes en ijs gemaakt is van melk.
"Oh, dan is ijsje dus ook gezond?"
- "Nou, in ijsje zit veel suiker en vet."
"Wat is vet?"
- "Hier! Kijk! Mijn buik: DAT is vet! Maar vet is iets wat in sommige soorten eten zit. In vlees zit wat vet, in ijsjes zit vet, en een beetje vet kan goed zijn voor kinderen maar ook weer niet te veel. En sommige soorten vet zijn beter dan andere soorten."
"Hoe maak je eigenlijk een ijsje? "
Ik dus dat weer uitleggen!
En ja, dat leergierige heeft hij van mij!![]()
![]()
Ze vragen het wel, maar ze wil niet. Maar hopelijk dat ze het door mijn peptalk alsnog gaat doen.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:48 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop dat de verpleging daar haar toch af en toe uit bed probeert te krijgen ....![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 18:49 schreef Lovely het volgende:
Ik ben daar ook wel bang voor, dat een van mijn ouders dementerend wordtMijn oma was t wel.. niet fijn om te zien..
![]()
![]()
Haha, geweldig dat ie zo door blijven vragen naar dingenquote:Op maandag 20 januari 2025 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini vraagt me net of toetje gemaakt is van ijsje!
Ik leg uit dat toetjes en ijs gemaakt is van melk.
"Oh, dan is ijsje dus ook gezond?"
- "Nou, in ijsje zit veel suiker en vet."
"Wat is vet?"
- "Hier! Kijk! Mijn buik: DAT is vet! Maar vet is iets wat in sommige soorten eten zit. In vlees zit wat vet, in ijsjes zit vet, en een beetje vet kan goed zijn voor kinderen maar ook weer niet te veel. En sommige soorten vet zijn beter dan andere soorten."
"Hoe maak je eigenlijk een ijsje? "
Ik dus dat weer uitleggen!
En ja, dat leergierige heeft hij van mij!
Sinterklaas die "Hey ho, hey ho, je krijgt het niet cadeau!" zingt.....iets klopt er niet met die goedheiligman!![]()
![]()
Ja en hij wil het ook echt oprecht weten, en hij onthoudt die uitleg ook en vertelt dat weer aan andere kinderen op school!quote:Op maandag 20 januari 2025 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha, geweldig dat ie zo door blijven vragen naar dingen![]()
![]()
![]()
Hij zit nu te lachen om het accent van een oost-Europese Youtuber, dus ik in globaal dat accent uitleggen dat het geen Nederlander of Amerikaan is en dat men in zijn land op deze manier praat!
![]()
![]()
En dan vertellen de kinderen het weer thuis aan papa of mamaquote:Op maandag 20 januari 2025 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en hij wil het ook echt oprecht weten, en hij onthoudt die uitleg ook en vertelt dat weer aan andere kinderen op school!![]()
Die dan vragen hoe weet je dat? En dan zegt hij of zij nou dat heeft Mini-ToT verteld
Precies!quote:Op maandag 20 januari 2025 18:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan vertellen de kinderen het weer thuis aan papa of mama![]()
Die dan vragen hoe weet je dat? En dan zegt hij of zij nou dat heeft Mini-ToT verteld
Oh, de hoofddame van zijn harem vertelt regelmatig op school hoe geweldig het is om hier bij hem te spelen, "want het is er echt een SPEELPARADIJS!!!!"![]()
![]()
![]()
![]()
Nee is mensonterend.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:49 schreef Lovely het volgende:
![]()
![]()
Geweldige boost heb je gehad dan vandaag.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:58 schreef ToT het volgende:
En ik vond de sfeer vandaag hier in het topic ook erg leuk, zelfs tijdens de discussie!
Mag ook weleens!![]()
![]()
Ik heb uit betrouwbare bron dat er op Radio 40 een speciale uitzending is
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dat is ToT gegundquote:Op maandag 20 januari 2025 19:02 schreef maily het volgende:
[..]
Geweldige boost heb je gehad dan vandaag.
Mag ook weleens!![]()
![]()
![]()
Radio 40 - 45?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:03 schreef Homijn het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat er op Radio 40 een speciale uitzending is![]()
![]()
9 te weinigquote:Op maandag 20 januari 2025 19:03 schreef Homijn het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat er op Radio 40 een speciale uitzending is![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:02 schreef maily het volgende:
[..]
Geweldige boost heb je gehad dan vandaag.
Mag ook weleens!quote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: