jaaa dat is best mooi idd,,, hmmms ik heb ook altijd beetje lastige tijd in december enzo. maar ok.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
het mooie was, toen hij een keer die slagroom in zijn koffie had gedaan en hij het opgelepeld (werd gevoerd) wilde hij niet meer zonder![]()
SMaakt toch ook niet verdikte koffie
Maar ik ben heel blij dit laatste nog voor hem te hebben kunnen doen.
Rhodé moet bij elk bezoek aan Albert Heijn snel poepen; experts leggen uit waaromquote:Op maandag 20 januari 2025 17:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik maak het zelf Ja maar soms denk ik in de supermarkt, ik moet NU!
Ik vermoed dat iedereen die iemand verloren heeft speciaal met dit soort dagen die personen juist heel erg missenquote:Op maandag 20 januari 2025 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
jaaa dat is best mooi idd,,, hmmms ik heb ook altijd beetje lastige tijd in december enzo. maar ok.
Tis toch mooi en denk dat zijn best waardevolle herinneringen.
denk ookquote:Op maandag 20 januari 2025 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat iedereen die iemand verloren heeft speciaal met dit soort dagen die personen juist heel erg missen
Heb het van het weekend al gevierdquote:Op maandag 20 januari 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ga je nog wat doen, of vier je het verder niet?
Dan neem ik je meequote:Op maandag 20 januari 2025 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wie weet lig ik wel ergens in de schappen
ga je de eventuele bolus zo midden in die gangpad droppen?quote:
Nee ik denk wel netjes tussen de sinaasappelsquote:Op maandag 20 januari 2025 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ga je de eventuele bolus zo midden in die gangpad droppen?
Ben ik vanmiddag geweestquote:
O ja dat kan ook.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb het van het weekend al gevierd
haha ja dat is wel kut idd, nu meestal loop je er zo langs, maar je kunt het treffen idd.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik vanmiddag geweest
Dacht voor de tweede keer laat ik eens naar de zelfscan gaan
En wilde betalen krijg je een melding dat je gecontroleerd wordt.
Dat is dus 2x scannen 2x controle
Voorlopig maar niet meer scannen
Huh hoezo twee keer scannen?quote:Op maandag 20 januari 2025 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik vanmiddag geweest
quote:Op maandag 20 januari 2025 18:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee ik denk wel netjes tussen de sinaasappels
Wat is ie aan t koken?quote:Op maandag 20 januari 2025 18:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Er wordt weer voor me gekookt. Wat een luxe
owh hier moet alles uit tas en nog een keertje door kassa medewerker.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh hoezo twee keer scannen?![]()
Ik had bij de appie controle maar hoef niet opnieuw alles te scannen, maar ik had de handscanner
2x boodschappen zelf gescand en allebei de keren een controlequote:Op maandag 20 januari 2025 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh hoezo twee keer scannen?![]()
Ik had bij de appie controle maar hoef niet opnieuw alles te scannen, maar ik had de handscanner
Hier niet, ze scant een paar artikelen en dan is t klaar en kan ik gewoon pinnen/betalenquote:Op maandag 20 januari 2025 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
owh hier moet alles uit tas en nog een keertje door kassa medewerker.
Dat is wel lekkerquote:Op maandag 20 januari 2025 18:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Noodles met kip en roerbakgroenten
Maar waarom 2x de boodschappen gescand dan?quote:Op maandag 20 januari 2025 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2x boodschappen zelf gescand en allebei de keren een controle
Langs de Kippie lopenquote:Op maandag 20 januari 2025 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat ik wel heb is als ik nootjes ruik van een notenkraam, dat ik daar dan zin in krijg
Oh daar heb ik lang geleden wel eens kippeling gekocht, vond ik wel lekkerquote:Op maandag 20 januari 2025 18:31 schreef maily het volgende:
[..]
Langs de Kippie lopen![]()
Maar daar loop ik voorbij.
Fijn om te lezen ToTquote:Op maandag 20 januari 2025 18:32 schreef ToT het volgende:
Sow, al met al een lekker positieve dag hier!
Heb ook regelmatig controle.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik vanmiddag geweest
quote:Op maandag 20 januari 2025 18:32 schreef ToT het volgende:
Sow, al met al een lekker positieve dag hier!
Dat ken ik niet. Soort van kipnuggets?quote:Op maandag 20 januari 2025 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh daar heb ik lang geleden wel eens kippeling gekocht, vond ik wel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |