Ja, maar die van Unox is ook prima.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is dat een nieuw koosnaampje voor mij?
Kan je zo wel noemen hoor toetje van mijquote:Op maandag 20 januari 2025 17:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is dat een nieuw koosnaampje voor mij?
Hihiquote:Op maandag 20 januari 2025 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je zo wel noemen hoor toetje van mijHihi
Katoetjequote:Op maandag 20 januari 2025 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je zo wel noemen hoor toetje van mijHihi
Gooi ik wel altijd extra rookworst bij want die er door zit is altijd slap en flauwquote:Op maandag 20 januari 2025 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan, maar die van Unox is ook prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Dan ken je @hemarookworst nog nietquote:Op maandag 20 januari 2025 17:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gooi ik wel altijd extra rookworst bij want die er door zit is altijd slap en flauw
Ja een slappe worst is niks aanquote:Op maandag 20 januari 2025 17:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gooi ik wel altijd extra rookworst bij want die er door zit is altijd slap en flauw
Ja die deed ik natuurlijk zelfquote:
quote:
Zellufquote:Op maandag 20 januari 2025 17:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk, om gewoon een enorm grote pan snert op tafel te zetten voor alle eters op je verjaardag.quote:
Ja?quote:
quote:
Misschien wel, maar waarschijnlijk niet?quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:50 schreef sp3c het volgende:
En je met extra spek want zelfde probleemBeter maak je het zelf, veel lekkerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik houd het op mailybolk.
Ja, het is saai, ik weet het.
Kan zomaar hoorquote:Op maandag 20 januari 2025 17:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien wel, maar waarschijnlijk niet?
Gevaarlijke uitspraakquote:Op maandag 20 januari 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter maak je het zelf, veel lekkerder
Dotteke kan waarschijnlijk hele lekkere snert maken...quote:
Zou kunnen jaquote:Op maandag 20 januari 2025 17:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien wel, maar waarschijnlijk niet?
Maar is het ook zo?quote:
Wat is er gevaarlijk aanquote:
Ik maak het zelf Ja maar soms denk ik in de supermarkt, ik moet NU!quote:Op maandag 20 januari 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter maak je het zelf, veel lekkerder
Zeker weten.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dotteke kan waarschijnlijk hele lekkere snert maken...
Same here.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik maak het zelf Ja maar soms denk ik in de supermarkt, ik moet NU!
Dan moet moet Unox het voor me regelen
Ik krijg dat dus echt niet weg. AL die rotzooi die er ook door zitquote:Op maandag 20 januari 2025 17:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik maak het zelf Ja maar soms denk ik in de supermarkt, ik moet NU!
Dan moet moet Unox het voor me regelen
Ja joh, laat 'm lekker vandaagquote:Op maandag 20 januari 2025 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus dan mag die mij bolken?![]()
Ook al was dit een dikke fail
Het laatste wat mijn vader heeft gegeten, zelf gemaakte snert van mijquote:Op maandag 20 januari 2025 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dotteke kan waarschijnlijk hele lekkere snert maken...
4230 stappen.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het laatste wat mijn vader heeft gegeten, zelf gemaakte snert van mij![]()
Hij kreeg vies gepureerd voedsel in het ziekenhuis en at dat niet
TOen ik snert gemaakt, op het laatste het vlees er uitgehaald
Alles helemaal gepureerd en ook de wordt helemaal fijn gemalen. Er niet door gedaan tegen de verpleging gezegd dat ze af en toe wat worst op de lepel moesten doen, dan was het net of hij gewoon snert aan het eten was.
En als toetje had ik verse slagroom met verse gepureerde aardbeien er door.
Oh niet zo veel.. als nou mooi zonnig weer was, had je na het eten nog een ommetje kunnen maken..quote:
Verjaardagsfeestje van Assiequote:
beetje mooi en tragisch tegelijk wel denk dotquote:Op maandag 20 januari 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het laatste wat mijn vader heeft gegeten, zelf gemaakte snert van mij![]()
Hij kreeg vies gepureerd voedsel in het ziekenhuis en at dat niet
TOen ik snert gemaakt, op het laatste het vlees er uitgehaald
Alles helemaal gepureerd en ook de wordt helemaal fijn gemalen. Er niet door gedaan tegen de verpleging gezegd dat ze af en toe wat worst op de lepel moesten doen, dan was het net of hij gewoon snert aan het eten was.
En als toetje had ik verse slagroom met verse gepureerde aardbeien er door.
Ik lees het gewoon nietquote:Op maandag 20 januari 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik krijg dat dus echt niet weg. AL die rotzooi die er ook door zit
Ik maak altije een grote pan en gooi het in portie in de vriezer
Ja, dubbel. Wel fijn dat hij toch nog lekker eten heeft gehad, iets wat hij heel lekker vond.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:05 schreef kree het volgende:
[..]
beetje mooi en tragisch tegelijk wel denk dot
quote:
Groot gelijkquote:
toch best mooie herinnering eraan, dat merk ik al hoe je het verteld. waardevol welquote:Op maandag 20 januari 2025 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dubbel. Wel fijn dat hij toch nog lekker eten heeft gehad, iets wat hij heel lekker vond.
Hij belde altijd of ik een pan snert voor hem wilde maken.
De broeder zei dat hij heerlijk had gegeten en het hem niet snel genoeg kon gaan.
Hij had een hele zwaren herseninfarct gehad en kon niets meer daarom moet alls gepureerd en zijn koffie en drinken juist verdikt. En dat vond hij niet lekker
Tot ik geklopte slagroom mee nam voor hem om door die verdikte koffie te doen en voor zijn toetjes
het mooie was, toen hij een keer die slagroom in zijn koffie had gedaan en hij het opgelepeld (werd gevoerd) wilde hij niet meer zonderquote:Op maandag 20 januari 2025 18:11 schreef kree het volgende:
[..]
toch best mooie herinnering eraan, dat merk ik al hoe je het verteld. waardevol wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |