Ja, maar die van Unox is ook prima.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is dat een nieuw koosnaampje voor mij?
Kan je zo wel noemen hoor toetje van mijquote:Op maandag 20 januari 2025 17:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is dat een nieuw koosnaampje voor mij?
Hihiquote:Op maandag 20 januari 2025 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je zo wel noemen hoor toetje van mijHihi
Katoetjequote:Op maandag 20 januari 2025 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je zo wel noemen hoor toetje van mijHihi
Gooi ik wel altijd extra rookworst bij want die er door zit is altijd slap en flauwquote:Op maandag 20 januari 2025 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan, maar die van Unox is ook prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Dan ken je @hemarookworst nog nietquote:Op maandag 20 januari 2025 17:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gooi ik wel altijd extra rookworst bij want die er door zit is altijd slap en flauw
Ja een slappe worst is niks aanquote:Op maandag 20 januari 2025 17:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gooi ik wel altijd extra rookworst bij want die er door zit is altijd slap en flauw
Ja die deed ik natuurlijk zelfquote:
quote:
Zellufquote:Op maandag 20 januari 2025 17:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk, om gewoon een enorm grote pan snert op tafel te zetten voor alle eters op je verjaardag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |