Ja en hij wil het ook echt oprecht weten, en hij onthoudt die uitleg ook en vertelt dat weer aan andere kinderen op school!quote:Op maandag 20 januari 2025 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha, geweldig dat ie zo door blijven vragen naar dingen
En dan vertellen de kinderen het weer thuis aan papa of mamaquote:Op maandag 20 januari 2025 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en hij wil het ook echt oprecht weten, en hij onthoudt die uitleg ook en vertelt dat weer aan andere kinderen op school!
Precies!quote:Op maandag 20 januari 2025 18:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan vertellen de kinderen het weer thuis aan papa of mama![]()
Die dan vragen hoe weet je dat? En dan zegt hij of zij nou dat heeft Mini-ToT verteld
Nee is mensonterend.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:49 schreef Lovely het volgende:
Ik ben daar ook wel bang voor, dat een van mijn ouders dementerend wordtMijn oma was t wel.. niet fijn om te zien..
Geweldige boost heb je gehad dan vandaag.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:58 schreef ToT het volgende:
En ik vond de sfeer vandaag hier in het topic ook erg leuk, zelfs tijdens de discussie!
Dat is ToT gegundquote:Op maandag 20 januari 2025 19:02 schreef maily het volgende:
[..]
Geweldige boost heb je gehad dan vandaag.
Mag ook weleens!
Radio 40 - 45?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:03 schreef Homijn het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat er op Radio 40 een speciale uitzending is
9 te weinigquote:Op maandag 20 januari 2025 19:03 schreef Homijn het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat er op Radio 40 een speciale uitzending is
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:02 schreef maily het volgende:
[..]
Geweldige boost heb je gehad dan vandaag.
Mag ook weleens!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |