Kijk naar gebied C en leg mij met droge ogen uit dat Israël wel vrede wilquote:Op zondag 19 januari 2025 09:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En de Hamas supporters geven Israël daar nog de schuld van ook. Heel bijzonder weer.
Goedemorgen, weer boos wakker geworden?quote:Op zondag 19 januari 2025 09:01 schreef bianconeri het volgende:
Echt ongelofelijk.... Israel gaat al direct weer door met de genocide. Nog even zo veel mogelijk Palestijnen kapot knallen.
En nog zijn er mensen die Israel verdedigen hier![]()
![]()
Tja als je eenzijdig wilt kijken moet je idd de hele geschiedenis van het ontstaan van landen in die regio niet willen weten.quote:
Nee, en ik zou je nog niet eens op de thee willen hebben met zulk hypocriet en eindeloos slachtoffer gejammerquote:Op zondag 19 januari 2025 10:01 schreef egayalS het volgende:
Uitgebreide interview met Francesca Albanese , VN-rapporteur voor de mensenrechten in de bezette Palestijnse gebieden https://www.volkskrant.nl(...)uitwissing~b033d5e8/
Verwacht je dat ze me met applaus zullen ontvangen?’
Ik kijk helemaal niet eenzijdig, maar stellen dat Israël begonnen is met het omploegen van Gaza is dusdanig bezijden de waarheid dat verder lezen zinloos is.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tja als je eenzijdig wilt kijken moet je idd de hele geschiedenis van het ontstaan van landen in die regio niet willen weten.
Interne verdeeldheid bij Hamas denk ik. Een gedeelte zal wel snappen dat doormatten zinloos is, en een aantal hebben nog steeds het 'hoe meer dode burgers hoe beter want dat levert ons steun op' idee.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:15 schreef Tengano het volgende:
Lijstje (met 3 namen) is binnen nu.
What took you so long![]()
![]()
De overdracht werd door de situatie op de grond bemoeilijkt werd er door Hamas gezegd.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:36 schreef Ulx het volgende:
Interne verdeeldheid bij Hamas denk ik. Een gedeelte zal wel snappen dat doormatten zinloos is, en een aantal hebben nog steeds het 'hoe meer dode burgers hoe beter want dat levert ons steun op' idee.
En na een paar bommen en drie dode Palestijnen ging het wel.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
De overdracht werd door de situatie op de grond bemoeilijkt werd er door Hamas gezegd.
Het was weer niet hun schuld
Heb je voorbeelden van de verkrachtingen in de afgelopen dagen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de joden niet blij waren toen WO2 voorbij was?
Beetje gekke gedachte.
[..]
Volgens de feiten is het gewoon genocide. Dus jij kan wel blijven janken omdat er nog moslims bestaan, maar jammer joh het is gewoon genocide als je er neutral en eerlijk naar kijkt.
Dus omdat de Palestijnen blij zijn dat de genocide voorbij is, is het geen genocide?
Wauw, wat een ongelofelijk dom argument. Je weet dat je zwak staat als dat je argument is.
[..]
Daaraan zie je maar weer hoe ongelijk onbetrouwbaar Israel is. Want ze gooien gewoon weer bommen als ze willen. En de moorden en verkrachtigen vanuit Israel gaan 100% gewoon door.
[..]
Hoe vaak moet ik nog tegen jou zeggen dat ik anti-Hamas ben?
Echt serieus hoe kansloos.
Niet alleen Hamas, dit sentiment zit in de gehele Palestijnse samenleving. Ook daar stonden ze alweer te dansen, jong en oud, over hoe men de gewapende strijd wel zo voortzetten en Joden zou afslachten zoals ooit in Khaybar. Dit is wie deze mensen zijn, dit is hun cultuur en set van normen en waarden.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:04 schreef Scorpie het volgende:
Echt weer typisch dat HAMAS direct begint met saboteren. “Technische problemen” mijn reet. Israël heeft helemaal gelijk de druk erop te houden bij die smerige onbetrouwbare ratten.
Laten we het hopen, Amerikaanse troepen op de grond samen met Israël en deze Arabieren eens de schrik van hun leven bezorgen. Als de Amerikanen komen helpen zijn de gijzelaars binnen een paar dagen vrij.quote:
Hmm. Jij bent het er mee eens dat Israël is begonnen? Dat is erg opmerkelijk, de geschiedenis laat namelijk iets anders zien.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tja als je eenzijdig wilt kijken moet je idd de hele geschiedenis van het ontstaan van landen in die regio niet willen weten.
Geeft maar weer aan hoeveel Hamas vindt dat een strijder waard is.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:40 schreef Tengano het volgende:
33 gijzelaars voor 1904 vredesactivisteren = 57,7 per gijzelaar
Het is eigenlijk ook bizar inderdaad. Onschuldige Israëlische burgers voor antisemitische moslimfundamentalisten. Waarbij deze laatste groep dan ook nog de steun heeft van een aanzienlijke groep mensen in het Westen. Dan heb je echt wel een paar stevige klappen van de molen gehad.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:44 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
Geeft maar weer aan hoeveel Hamas vindt dat een strijder waard is.
Momenteel zijn de Palestijnse terreurbewegingen natuurlijk zeker nog niet gelimiteerd. Die zullen helaas inzetten op een snelle hergroepering en herbewapening, waarschijnlijk met geld van de Europese belastingbetaler.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:47 schreef Confetti het volgende:
De balans kan militair wel worden opgemaakt. De horrorverhalen over een bloederige insurgency die de IDF hard zou raken zijn zwaar overschat gebleken. Tegen een echt Westers leger kunnen de terroristen op slippers niet zoveel uitrichten. Ze zijn massaal uitgemoord zonder te veel weerstand.
Ik geloof ook niet dat Hamas in onze levenstijd nog een keer zoiets kan flikken. Terreur kun je grotendeels uitroeien, dat hebben we met Al-Qaida en IS al gezien.
Het is voor de Palestijnen te hopen dat een Arabische clubje de boel gaat runnen en niet de Palestijnen zelf. Dat kunnen ze helemaal niet, zo is gebleken.
Misschien is het teveel realpolitiek, maar 60 terroristen vrijlaten (van een organisatie die je probeert te vernietigen) per gijzelaar slaat toch helemaal nergens op.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:40 schreef Tengano het volgende:
33 gijzelaars voor 1904 vredesactivisteren = 57,7 per gijzelaar
Witkoff heeft Netanyahu zijn ego gebroken. Mensen reageren daar verschillend op. Sommige trekken zich helemaal terug, Netanyahu is duidelijk van het: 'ik gebruik de aanval als verdediging-coping'.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Deze tien minuten durende boodschap van Netanyahu klinkt niet echt in lijn met een afgesproken wapenstilstand.
[ x ]
Hij noemt het staakt het vuren tijdelijk. Na fase 1 gewoon weer verder met vernietigen van Hamas. Smotrich laat zich iets minder diplomatiek uit over wat er met de gazanen gaat gebeuren
Om de één of andere reden slaat Israël doorgaans met een factor 50 terug t.o.v. een actie van Hamas en gebeurt het uitruilen ook vaak met een factor 50.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Misschien is het teveel realpolitiek, maar 60 terroristen vrijlaten (van een organisatie die je probeert te vernietigen) per gijzelaar slaat toch helemaal nergens op.
Je hebt nog geen enkele keer duidelijk kunnen maken op welke manier er sprake is van genocide.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:01 schreef bianconeri het volgende:
Echt ongelofelijk.... Israel gaat al direct weer door met de genocide. Nog even zo veel mogelijk Palestijnen kapot knallen.
En nog zijn er mensen die Israel verdedigen hier![]()
![]()
Totale idioten zijn het, volledig van het padje.quote:
Zou wel lekker ruiken daar, zo’n enorm zure lucht.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:23 schreef Tengano het volgende:
Komt vanmiddag allen naar Amsterdam. We hebben wat te vieren!
#Vrede #Peace #Paix
[ afbeelding ]
Free Palestine Cookies!!!
[ afbeelding ]
Afwachten nog. Trump heeft duidelijk het signaal afgegeven dat Netanyahu eerst moet laten zien een good boy te zijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:33 schreef Ulx het volgende:
Maar mogen er nu weer F-35 onderdelen naar Israël?
quote:Emily Damari (28) (op de foto rechts) de enige Britse die nog steeds gegijzeld wordt, werd ontvoerd uit haar huis in het zuiden van Israël op 7 oktober 2023 toen Hamas Israël aanviel. Ze zou daarbij in haar hand en been geschoten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Tengano op 19-01-2025 12:16:34 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Ah, nu er misschien niet meer Pali vlaggen gewapperd hoeft te worden, mag je ook aantreden met je XR-vlaggetje.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:23 schreef Tengano het volgende:
Komt vanmiddag allen naar Amsterdam. We hebben wat te vieren!
#Vrede #Peace #Paix
[ afbeelding ]
Free Palestine Cookies!!!
[ afbeelding ]
Had je verwacht dat een jehova’s getuige het leven invult aan de hand van logica en objectieve vaststellingen?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hebt nog geen enkele keer duidelijk kunnen maken op welke manier er sprake is van genocide.
Het gaat om de Nederlandse rechter. Iets met dat die gebruikt konden worden voor genocide. Maar dat argument is nu van tafel.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Afwachten nog. Trump heeft duidelijk het signaal afgegeven dat Netanyahu eerst moet laten zien een good boy te zijn.
Dikke BS. Die speelplaat gaat niet opquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, ook Poolse Joden hebben hun oorsprong in de Levant. Dat men door vervolging in Europa richting Oost-Europa is verdreven en daar generaties hebben gewoond, veranderd daar niets aan. Een Marokkaanse familie die al drie generaties in Nederland woont blijft ook Marokkaans in origine.
Veel Palestijnen daarentegen kennen hun oorsprong wel elders, bijvoorbeeld in landen zoals Egypte of Irak.
Wat heef dit verder met rechten te maken?
Als je denkt dat ons recht wat betreft internationale kwesties onafhankelijk is, dan heb je nog veel te leren. Het is afwachten..quote:Op zondag 19 januari 2025 12:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het gaat om de Nederlandse rechter. Iets met dat die gebruikt konden worden voor genocide. Maar dat argument is nu van tafel.
Ach ja in verleden waren ze boos over de bankiers en noemden ze zich anon.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 19 januari 2025 12:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dikke BS. Die speelplaat gaat niet op
Omdat ze totaal niet terug te leiden zijn naar die voorouders 3000 jaar geleden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga er maar aanstaan om daarmee te leren leven.
Doet me ook wel een beetje denken aan die dochter van Josef Fritzl.
Sex with slave-girls in times of war
https://www.answering-isl(...)son/women_slaves.htm
[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 19-01-2025 12:34:29 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
quote:Op zondag 19 januari 2025 12:25 schreef Tengano het volgende:
CIDI vindt het 'heel spannend' hoe gijzelaars eraan toe zijn.CIDI is gewoon een Nederlandse pro-israel lobbyorganisatie, hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga er maar aanstaan om daarmee te leren leven.
Doet me ook wel een beetje denken aan die dochter van Josef Fritzl.
Sex with slave-girls in times of war
https://www.answering-isl(...)son/women_slaves.htm
Dan zou kunnen, maar dan kun je je nog wel bekommeren over wat deze vrouwen hebben meegemaakt.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:34 schreef theunderdog het volgende:
CIDI is gewoon een Nederlandse pro-israel lobbyorganisatie, hoor.
Noami haar dochter zit daar niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan zou kunnen, maar dan kun je je nog wel bekommeren over wat deze vrouwen hebben meegemaakt.
Als mijn dochter daar zou zitten, zou ik zelf tot enigzins bezorgd zijn wat haar allemaal overkomen is.
Deze activisten komen op mij niet over als lieverdjes.
Dat klopt, maar dat neemt niet weg dat Noami geen humane en medelevende reaktie mag geven.quote:
Klopt. Wel onwijs saai.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat neemt niet weg dat Noami geen humane en medelevende reaktie mag geven.
Empathy is not a crime.
En? Ben jij niet nieuwsgierig of die vrouwen niet een jaar lang verkracht zijn?quote:Op zondag 19 januari 2025 12:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
CIDI is gewoon een Nederlandse pro-israel lobbyorganisatie, hoor.
1: Valt mee. Mijn empathie is beperkt tot mijn directe omgeving. Net zoals bij iedereen. Maar we kunnen natuurlijk wel doen alsof we slecht slapen vanwege het lot van wat Israelische vrouwen.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
En? Ben jij niet nieuwsgierig of die vrouwen niet een jaar lang verkracht zijn?
Ik kan me voorstellen dat de rape-is-resistance figuren niet blij zullen zijn met de vrijlating want die snappen ook wel dat dat toch wat sympathie weghaalt als het niet alleen bij spookverhalen blijft.
Ze bestaan nog en hebben dus gewonnen.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:47 schreef Confetti het volgende:
De balans kan militair wel worden opgemaakt. De horrorverhalen over een bloederige insurgency die de IDF hard zou raken zijn zwaar overschat gebleken. Tegen een echt Westers leger kunnen de terroristen op slippers niet zoveel uitrichten. Ze zijn massaal uitgemoord zonder te veel weerstand.
Is hier niet gebeurd.quote:Ik geloof ook niet dat Hamas in onze levenstijd nog een keer zoiets kan flikken. Terreur kun je grotendeels uitroeien, dat hebben we met Al-Qaida en IS al gezien.
De Palestijnen willen door Hamas gerund worden. De rest is schijn.quote:Het is voor de Palestijnen te hopen dat een Arabische clubje de boel gaat runnen en niet de Palestijnen zelf. Dat kunnen ze helemaal niet, zo is gebleken.
Ah, een wegkijker bij oorlogsmisdaden.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Valt mee. Mijn empathie is beperkt tot mijn directe omgeving. Net zoals bij iedereen. Maar we kunnen natuurlijk wel doen alsof we slecht slapen vanwege het lot van wat Israelische vrouwen.
2: Ik kan mij verschillende dingen voorstellen. Het maakt geen reet uit.
Hmm. Je bedoelt dat het je simpelweg niet zo welgevallig is dat veel Palestijnen pas later naar dit gebied zijn toegekomen en er eigenlijk niets te zoeken hebben omdat hun origine in landen zoals Egypte, Irak, Jordanië of Saoedi-Arabië ligt.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat ze totaal niet terug te leiden zijn naar die voorouders 3000 jaar geleden.
Zo kunnen we allemaal Afrika gaan opeisen.
In de Islam is dit geen misdaad.quote:
Correct. Wat ook weer benadrukt wat voor een bizarre ideologie de Islam is.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
In de Islam is dit geen misdaad. I kid you not.
Spanje, Ierland en Noorwegen erkennen het nu.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:39 schreef havanagila het volgende:
Wacht eff, palestina heeft "gewonnen"…..
Goeie grutjes.
Dat blijft inderdaad bijzonder, een "land" erkennen dat gerund wordt door terroristen en op geen enkele manier voldoet aan de Montevideo-criteria.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Spanje, Ierland en Noorwegen erkennen het nu.
Hamas heeft gewonnen?quote:Op zondag 19 januari 2025 13:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Integendeel. De beste oorlogsmisdadiger wint.
Ik bedoel dat je claim onzin is.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:36 schreef HowardRoark het volgende:
NOS is er zelfs bij met een live-uitzending. Daar staat men natuurlijk te trappelen van ongeduld om hun geliefde Palestijnse "verzetsstrijders" (lees: terroristen) vrij te zien komen zodat ze meteen allemaal tranentrekkers kunnen schrijven over deze "onschuldige" en "onderdrukte" mensen.
[..]
Hmm. Je bedoelt dat het je simpelweg niet zo welgevallig is dat veel Palestijnen pas later naar dit gebied zijn toegekomen en er eigenlijk niets te zoeken hebben omdat hun origine in landen zoals Egypte, Irak, Jordanië of Saoedi-Arabië ligt.
Als iemand in rape-is-resistance gelooft dan is die malloot vast niet bezig of iemand anders dat verkrachten sympathiek vindtquote:Op zondag 19 januari 2025 13:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de rape-is-resistance figuren niet blij zullen zijn met de vrijlating want die snappen ook wel dat dat toch wat sympathie weghaalt als het niet alleen bij spookverhalen blijft.
Ik zag het een paar keer langskomen afgelopen jaar.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als iemand in rape-is-resistance gelooft dan is die malloot vast niet bezig of iemand anders dat verkrachten sympathiek vindt
Ik kende dat rape-is-resistance niet totdat jij het benoemt. Wie gelooft daar in?
Even een vraagje: Als een vrijgelaten vrouw zwanger is geworden nadat ze verkracht is door zo'n hamassert, ontvoert Israël dan een Palestijns kind?quote:
Helaas velen binnen zowel de Islamtische en Westers pro-Palestijnse kringen en zelfs segmenten van de academische wereld in het Westen. Dit valt namelijk gewoon onder het idee dat 7 oktober 'dekolonisatie' zou zijn en 'by any means necessary'.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als iemand in rape-is-resistance gelooft dan is die malloot vast niet bezig of iemand anders dat verkrachten sympathiek vindt
Ik kende dat rape-is-resistance niet totdat jij het benoemt. Wie gelooft daar in?
Bij wie en waar?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zag het een paar keer langskomen afgelopen jaar.
Correct.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:10 schreef egayalS het volgende:
Ook deze genocide en Holocaust geleerden moeten in de leer bij users in dit topic die blijven volhouden #Geen ocide
[ x ]
Zo he, ook segmenten van de westerse academische wereldquote:Op zondag 19 januari 2025 15:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Helaas velen binnen zowel de Islamtische en Westers pro-Palestijnse kringen en zelfs segmenten van de academische wereld in het Westen. Dit valt namelijk gewoon onder het idee dat 7 oktober 'dekolonisatie' zou zijn en 'by any means necessary'.
Wat dan vervolgens allemaal weer gebaseerd is op de walgelijke en verwerpelijke leugen dat dit grondgebied 'Arabisch' en 'Islamitisch' zou zijn en het bestaan van Israël dus een vorm van (Westers) imperialisme en kolonialisme zou zijn.
Eer is belangrijk in het Midden-Oosten.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:18 schreef egayalS het volgende:
Dit is het artikel waar Levy naar refereert als "de eerste kahana oorlog". Refererend naar de kahanisten. https://www.haaretz.com/o(...)e&utm_medium=Twitter
[ x ]
Er zijn vooral verliezers als mensen zich begaan aan oorlogsmisdaden.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Integendeel. De beste oorlogsmisdadiger wint.
Laten we dan maar niet kijken naar onze geschiedenis en de 'Nederlander'quote:Op zondag 19 januari 2025 15:39 schreef damsco het volgende:
Wel bijzonder hoe binnen een korte periode een niet bestaand volk is gecreëerd door de arabieren. Mooi stukje landjepik.
Schrijvers hebben over het algemeen geen invloed op de titel of de inhoud van de tekst bij een tweet of Instagram post.quote:
Daar hoeft niemand nieuwsgierig naar te zijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het kan ontkend worden als ze niet terugkomen.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:01 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Daar hoeft niemand nieuwsgierig naar te zijn.
Jonge vrouwen in de handen van gore Hamas terroristen. Daar weten we op voorhand het antwoord wel op.
Toch leuk dat die gegijzelden een keer het Rode Kruis zien.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:09 schreef oblo het volgende:
Voor de users die live mee willen kijken hoe hamas straks de gegijzelden doorgeeft aan het rode kruis: https://m.n12.co.il/ klik op het filmpje bovenaan
Maarre, de bevolking van Gaza lijkt ineens wèl tegen Hamas in te durven gaan. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 19 januari 2025 16:09 schreef oblo het volgende:
Voor de users die live mee willen kijken hoe hamas straks de gegijzelden doorgeeft aan het rode kruis: https://m.n12.co.il/ klik op het filmpje bovenaan
Nee, hoor. Daar win je een oorlog mee. Zeker als de tegenstander ook oorlogsmisdaden begaat.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er zijn vooral verliezers als mensen zich begaan aan oorlogsmisdaden.
Dat je een genocide hebt overleeft, maakt je geen autoriteit op het gebied van genocide.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:10 schreef egayalS het volgende:
Ook deze genocide en Holocaust geleerden moeten in de leer bij users in dit topic die blijven volhouden #Geen ocide
[ x ]
Nee dat is gewoon hoe het daar gaatquote:Op zondag 19 januari 2025 16:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maarre, de bevolking van Gaza lijkt ineens wèl tegen Hamas in te durven gaan. Of zie ik dat verkeerd?
Om een mensenleven geven ze geen lor, alles voor het martelaarschap.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:30 schreef havanagila het volgende:
Als ze dat nou een jaar geleden gedaan hadden... Had een hoop doden en vernietiging bespaard.
Maar goed, je eigen volk opofferen is daar blijkbaar belangrijker.
Mwa, valt meequote:
Ach. Wij doen dat als de Mediamarkt korting heeft.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:37 schreef Confetti het volgende:
Waarom is er zoveel gewoon volk op de been? Er is iets goed mis met de pscyche van de gewone Palestijn.
Terreur steunen.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:37 schreef Confetti het volgende:
Waarom is er zoveel gewoon volk op de been? Er is iets goed mis met de pscyche van de gewone Palestijn.
Het is gewoon een patroon bij de NOS om Israel in een zo slecht mogelijk daglicht te zetten. Zie bijvoorbeeld deze kop van vanmorgen: https://nos.nl/collectie/(...)elaarslijst-onderweg hele vage titel, terwijl de situatie heel simpel en objectief samengevat kon worden met iets als: “hamas vertraagt het bestand, Israel gaat ondertussen door met aanvallen”quote:Op zondag 19 januari 2025 15:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Schrijvers hebben over het algemeen geen invloed op de titel of de inhoud van de tekst bij een tweet of Instagram post.
De titel bij dat artikel is gelukkig aangepast. Het lijkt me terecht dat de NOS koppenmaker de volle laag krijgt. De titel en het sentiment daarin past niet bij het artikel
wij? Ik zou die beelden nog eens terugkijken.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ach. Wij doen dat als de Mediamarkt korting heeft.
Zolang er geen sprake is van remigratie , maken die mensen onderdeel uit van 'wij'.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
wij? Ik zou die beelden nog eens terugkijken.
En waarom pakken die niet gewoon Hamas even aan? Uitgelezen kans het te doen.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:37 schreef Confetti het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |