Totale idioten zijn het, volledig van het padje.quote:
Zou wel lekker ruiken daar, zo’n enorm zure lucht.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:23 schreef Tengano het volgende:
Komt vanmiddag allen naar Amsterdam. We hebben wat te vieren!
#Vrede #Peace #Paix
[ afbeelding ]
Free Palestine Cookies!!!
[ afbeelding ]
Afwachten nog. Trump heeft duidelijk het signaal afgegeven dat Netanyahu eerst moet laten zien een good boy te zijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:33 schreef Ulx het volgende:
Maar mogen er nu weer F-35 onderdelen naar Israël?
quote:Emily Damari (28) (op de foto rechts) de enige Britse die nog steeds gegijzeld wordt, werd ontvoerd uit haar huis in het zuiden van Israël op 7 oktober 2023 toen Hamas Israël aanviel. Ze zou daarbij in haar hand en been geschoten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Tengano op 19-01-2025 12:16:34 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Ah, nu er misschien niet meer Pali vlaggen gewapperd hoeft te worden, mag je ook aantreden met je XR-vlaggetje.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:23 schreef Tengano het volgende:
Komt vanmiddag allen naar Amsterdam. We hebben wat te vieren!
#Vrede #Peace #Paix
[ afbeelding ]
Free Palestine Cookies!!!
[ afbeelding ]
Had je verwacht dat een jehova’s getuige het leven invult aan de hand van logica en objectieve vaststellingen?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hebt nog geen enkele keer duidelijk kunnen maken op welke manier er sprake is van genocide.
Het gaat om de Nederlandse rechter. Iets met dat die gebruikt konden worden voor genocide. Maar dat argument is nu van tafel.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Afwachten nog. Trump heeft duidelijk het signaal afgegeven dat Netanyahu eerst moet laten zien een good boy te zijn.
Dikke BS. Die speelplaat gaat niet opquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, ook Poolse Joden hebben hun oorsprong in de Levant. Dat men door vervolging in Europa richting Oost-Europa is verdreven en daar generaties hebben gewoond, veranderd daar niets aan. Een Marokkaanse familie die al drie generaties in Nederland woont blijft ook Marokkaans in origine.
Veel Palestijnen daarentegen kennen hun oorsprong wel elders, bijvoorbeeld in landen zoals Egypte of Irak.
Wat heef dit verder met rechten te maken?
Als je denkt dat ons recht wat betreft internationale kwesties onafhankelijk is, dan heb je nog veel te leren. Het is afwachten..quote:Op zondag 19 januari 2025 12:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het gaat om de Nederlandse rechter. Iets met dat die gebruikt konden worden voor genocide. Maar dat argument is nu van tafel.
Ach ja in verleden waren ze boos over de bankiers en noemden ze zich anon.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 19 januari 2025 12:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dikke BS. Die speelplaat gaat niet op
Omdat ze totaal niet terug te leiden zijn naar die voorouders 3000 jaar geleden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga er maar aanstaan om daarmee te leren leven.
Doet me ook wel een beetje denken aan die dochter van Josef Fritzl.
Sex with slave-girls in times of war
https://www.answering-isl(...)son/women_slaves.htm
[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 19-01-2025 12:34:29 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
quote:Op zondag 19 januari 2025 12:25 schreef Tengano het volgende:
CIDI vindt het 'heel spannend' hoe gijzelaars eraan toe zijn.CIDI is gewoon een Nederlandse pro-israel lobbyorganisatie, hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga er maar aanstaan om daarmee te leren leven.
Doet me ook wel een beetje denken aan die dochter van Josef Fritzl.
Sex with slave-girls in times of war
https://www.answering-isl(...)son/women_slaves.htm
Dan zou kunnen, maar dan kun je je nog wel bekommeren over wat deze vrouwen hebben meegemaakt.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:34 schreef theunderdog het volgende:
CIDI is gewoon een Nederlandse pro-israel lobbyorganisatie, hoor.
Noami haar dochter zit daar niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan zou kunnen, maar dan kun je je nog wel bekommeren over wat deze vrouwen hebben meegemaakt.
Als mijn dochter daar zou zitten, zou ik zelf tot enigzins bezorgd zijn wat haar allemaal overkomen is.
Deze activisten komen op mij niet over als lieverdjes.
Dat klopt, maar dat neemt niet weg dat Noami geen humane en medelevende reaktie mag geven.quote:
Klopt. Wel onwijs saai.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat neemt niet weg dat Noami geen humane en medelevende reaktie mag geven.
Empathy is not a crime.
En? Ben jij niet nieuwsgierig of die vrouwen niet een jaar lang verkracht zijn?quote:Op zondag 19 januari 2025 12:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
CIDI is gewoon een Nederlandse pro-israel lobbyorganisatie, hoor.
1: Valt mee. Mijn empathie is beperkt tot mijn directe omgeving. Net zoals bij iedereen. Maar we kunnen natuurlijk wel doen alsof we slecht slapen vanwege het lot van wat Israelische vrouwen.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
En? Ben jij niet nieuwsgierig of die vrouwen niet een jaar lang verkracht zijn?
Ik kan me voorstellen dat de rape-is-resistance figuren niet blij zullen zijn met de vrijlating want die snappen ook wel dat dat toch wat sympathie weghaalt als het niet alleen bij spookverhalen blijft.
Ze bestaan nog en hebben dus gewonnen.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:47 schreef Confetti het volgende:
De balans kan militair wel worden opgemaakt. De horrorverhalen over een bloederige insurgency die de IDF hard zou raken zijn zwaar overschat gebleken. Tegen een echt Westers leger kunnen de terroristen op slippers niet zoveel uitrichten. Ze zijn massaal uitgemoord zonder te veel weerstand.
Is hier niet gebeurd.quote:Ik geloof ook niet dat Hamas in onze levenstijd nog een keer zoiets kan flikken. Terreur kun je grotendeels uitroeien, dat hebben we met Al-Qaida en IS al gezien.
De Palestijnen willen door Hamas gerund worden. De rest is schijn.quote:Het is voor de Palestijnen te hopen dat een Arabische clubje de boel gaat runnen en niet de Palestijnen zelf. Dat kunnen ze helemaal niet, zo is gebleken.
Ah, een wegkijker bij oorlogsmisdaden.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Valt mee. Mijn empathie is beperkt tot mijn directe omgeving. Net zoals bij iedereen. Maar we kunnen natuurlijk wel doen alsof we slecht slapen vanwege het lot van wat Israelische vrouwen.
2: Ik kan mij verschillende dingen voorstellen. Het maakt geen reet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |