Hmm. Je bedoelt dat het je simpelweg niet zo welgevallig is dat veel Palestijnen pas later naar dit gebied zijn toegekomen en er eigenlijk niets te zoeken hebben omdat hun origine in landen zoals Egypte, Irak, Jordanië of Saoedi-Arabië ligt.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat ze totaal niet terug te leiden zijn naar die voorouders 3000 jaar geleden.
Zo kunnen we allemaal Afrika gaan opeisen.
In de Islam is dit geen misdaad.quote:
Correct. Wat ook weer benadrukt wat voor een bizarre ideologie de Islam is.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
In de Islam is dit geen misdaad. I kid you not.
Spanje, Ierland en Noorwegen erkennen het nu.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:39 schreef havanagila het volgende:
Wacht eff, palestina heeft "gewonnen"…..
Goeie grutjes.
Dat blijft inderdaad bijzonder, een "land" erkennen dat gerund wordt door terroristen en op geen enkele manier voldoet aan de Montevideo-criteria.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Spanje, Ierland en Noorwegen erkennen het nu.
Hamas heeft gewonnen?quote:Op zondag 19 januari 2025 13:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Integendeel. De beste oorlogsmisdadiger wint.
Ik bedoel dat je claim onzin is.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:36 schreef HowardRoark het volgende:
NOS is er zelfs bij met een live-uitzending. Daar staat men natuurlijk te trappelen van ongeduld om hun geliefde Palestijnse "verzetsstrijders" (lees: terroristen) vrij te zien komen zodat ze meteen allemaal tranentrekkers kunnen schrijven over deze "onschuldige" en "onderdrukte" mensen.
[..]
Hmm. Je bedoelt dat het je simpelweg niet zo welgevallig is dat veel Palestijnen pas later naar dit gebied zijn toegekomen en er eigenlijk niets te zoeken hebben omdat hun origine in landen zoals Egypte, Irak, Jordanië of Saoedi-Arabië ligt.
Als iemand in rape-is-resistance gelooft dan is die malloot vast niet bezig of iemand anders dat verkrachten sympathiek vindtquote:Op zondag 19 januari 2025 13:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
En? Ben jij niet nieuwsgierig of die vrouwen niet een jaar lang verkracht zijn?
Ik kan me voorstellen dat de rape-is-resistance figuren niet blij zullen zijn met de vrijlating want die snappen ook wel dat dat toch wat sympathie weghaalt als het niet alleen bij spookverhalen blijft.
Ik zag het een paar keer langskomen afgelopen jaar.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als iemand in rape-is-resistance gelooft dan is die malloot vast niet bezig of iemand anders dat verkrachten sympathiek vindt
Ik kende dat rape-is-resistance niet totdat jij het benoemt. Wie gelooft daar in?
Even een vraagje: Als een vrijgelaten vrouw zwanger is geworden nadat ze verkracht is door zo'n hamassert, ontvoert Israël dan een Palestijns kind?quote:
Helaas velen binnen zowel de Islamtische en Westers pro-Palestijnse kringen en zelfs segmenten van de academische wereld in het Westen. Dit valt namelijk gewoon onder het idee dat 7 oktober 'dekolonisatie' zou zijn en 'by any means necessary'.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als iemand in rape-is-resistance gelooft dan is die malloot vast niet bezig of iemand anders dat verkrachten sympathiek vindt
Ik kende dat rape-is-resistance niet totdat jij het benoemt. Wie gelooft daar in?
Bij wie en waar?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zag het een paar keer langskomen afgelopen jaar.
Correct.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:10 schreef egayalS het volgende:
Ook deze genocide en Holocaust geleerden moeten in de leer bij users in dit topic die blijven volhouden #Geen ocide
[ x ]
Zo he, ook segmenten van de westerse academische wereldquote:Op zondag 19 januari 2025 15:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Helaas velen binnen zowel de Islamtische en Westers pro-Palestijnse kringen en zelfs segmenten van de academische wereld in het Westen. Dit valt namelijk gewoon onder het idee dat 7 oktober 'dekolonisatie' zou zijn en 'by any means necessary'.
Wat dan vervolgens allemaal weer gebaseerd is op de walgelijke en verwerpelijke leugen dat dit grondgebied 'Arabisch' en 'Islamitisch' zou zijn en het bestaan van Israël dus een vorm van (Westers) imperialisme en kolonialisme zou zijn.
Eer is belangrijk in het Midden-Oosten.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:18 schreef egayalS het volgende:
Dit is het artikel waar Levy naar refereert als "de eerste kahana oorlog". Refererend naar de kahanisten. https://www.haaretz.com/o(...)e&utm_medium=Twitter
[ x ]
Er zijn vooral verliezers als mensen zich begaan aan oorlogsmisdaden.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Integendeel. De beste oorlogsmisdadiger wint.
Laten we dan maar niet kijken naar onze geschiedenis en de 'Nederlander'quote:Op zondag 19 januari 2025 15:39 schreef damsco het volgende:
Wel bijzonder hoe binnen een korte periode een niet bestaand volk is gecreëerd door de arabieren. Mooi stukje landjepik.
Schrijvers hebben over het algemeen geen invloed op de titel of de inhoud van de tekst bij een tweet of Instagram post.quote:
Daar hoeft niemand nieuwsgierig naar te zijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
En? Ben jij niet nieuwsgierig of die vrouwen niet een jaar lang verkracht zijn?
Ik kan me voorstellen dat de rape-is-resistance figuren niet blij zullen zijn met de vrijlating want die snappen ook wel dat dat toch wat sympathie weghaalt als het niet alleen bij spookverhalen blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |