Er is geen genocide. Nooit geweest ook. Wel is er nog een hoop Hamastuig dat naar de eeuwige jachtvelden geholpen dient te worden.quote:[b]Op zaterdag 18 januari 2025 19:37 schreef bianconeri
Dus jij bent aan het juichen als de genocide weer losbarst?
Walgelijk figuur![]()
![]()
Omdat ik het walgelijk vind dat mensen staan te juichen om genocide?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:54 schreef damsco het volgende:
Wat een boosheid altijd bij onze Juventus vriend.
Lees eens even door wat genocide is en alles wat Israel gedaan heeft.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:42 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Er is geen genocide. Nooit geweest ook. Wel is er nog een hoop Hamastuig dat naar de eeuwige jachtvelden geholpen dient te worden.
Ik ben uitstekend op de hoogte, dank je. Vandaar dat ik weet dat je jezelf iets hebt wijsgemaakt. Het feit dat jij iets gelooft maakt het nog niet waar. Geldt ook voor andere hobby's van je.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lees eens even door wat genocide is en alles wat Israel gedaan heeft.
Kom dan maar eens terug.
Nee gewoon altijd in je al je post, intense woede en frustratie.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat ik het walgelijk vind dat mensen staan te juichen om genocide?
Vind je het gek.
[..]
Kom dan maar eens terug.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:16 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben bekend met de Duitse genocides (meervoud).
Ik reageerde op jouw post, een post met een alles bepalende som. Dat de voor Europa meest bekende genocide oneindig veel dodelijker was is mij ook bekend. Ik heb toevallig gisterenavond nog de 'docu' 'Ganz Normale Mnner - Der 'Vergessene Holocaust' gekeken. Ik vind het een aanrader voor iedereen en speciaal voor @:cuendillar vanwege zijn vele posts over denazificatie.Ik ben het grotendeels met je eens. Wel wil ik onderscheid maken tussen wat we genocide in de Westerse wereld noemen en genocide in de zeg maar arabische wereld. Ik vind dat daar een wereld van verschil in zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hitler was bezig met zijn 'endlsung'. Je zult het wss met me eens zijn dat die man geestelijk niet spoorde, maar in zijn hoofd waren de joden dus het probleem in de wereld en hij ging dat even opknappen.
Israel zie ik niet zo systematisch bezig zijn als Hitler dat deed. Ik zie ze reageren op een manier die meer past bij die arabische cultuur daar. En dat is, als je mij pakt, pak ik jou nog veel harder. Israel heeft dat ook iedere keer geroepen ook met andere buurlanden als ze problemen komen maken. Ze slaan dus keihard terug omdat dat de enige taal is die die omgeving daar verstaat. Doe je dat niet, dan hebben ze geen bang en respect voor je en lopen ze de volgende keer weer over je heen.
Israel is deze oorlog niet begonnen, maar Israel zei wel dat zeg maar Gaza de reaktie op 7 Oktober nooit zal vergeten. En dat doen ze dus met een doel. Israel wil dit gewoon niet nog een keer en dan zal je dus op een manier moeten reageren die daarbij passend is.
En als Israel echt uit was om dat volk te vernietigen hadden ze dat echt heel anders aangepakt, en zo ingewikkeld was dat niet geweest. Sterker nog het was een stuk eenvoudiger geweest alleen hadden ze dan wel hun gijzelaars moeten opofferen en had je dus kunnen spreken van 'martelaars' ipv gijzelaars. Maar dat was voor Israel dus iets te ver van hun beschaafdheid af.
Kijk je naar wat er vanuit Gaza gebeurt dan is dat zowel niet met het geweld van Israel maar ook niet mer het geweld van Hitler te vergelijken. De manier waarop die 'mensen' op 7 Oktober te keer zijn gegaan is gewoon exteem en ongekend, en ik laat de details maar even weg omdat iedereen die wel kent. Daarbij werden dan ook nog tevens videobeelden gemaakt en werden die barbaarse daden verheerlijkt, en ze worden nog steeds verheerlijkt. En dat is echt next level als je dat vergelijkt met wat er in Duitland gebeurde waar men zich toch wel schaamde over hun praktijken die daarom ook in afzondering werden uitgevoerd.
Tevens wordt openlijk uitgesproken dat het doel is om de Joden te vernietigen, hetgeen weer overeenkomt met wat er in Duitsland gebeurde. Wat mij betreft dus weer een flinke vink aangaande genocide. En ook het drillen van die hele palestijnse bevolking van jongs af aan af om Joden te doden en de grootste heldendaad om als martelaar te strijden en sterven is zo fanatiek dat je ook dat nergens anders tegenkomt. En al die ellende komt voort uit hun destructieve denkbeelden die de basis zijn van hun ideologie. En dat soort denkbeelden zie je dus overal ter wereld ook terug. Het is dan ook niet toevallig dat we ook hier in Amsterdam 2 maanden geleden nog jodenjachten hadden.
En van dat soort initiatieven wordt dit geen betere wereld, maar zij vinden dus van wel en dat is dus een probleem. En niet zo'n klein probleem ook. En het is overal zichtbaar. En Israel is eigenlijk het enige land in de wereld dat daar nog iets aan wil doen, omdat ze er gewoon middenin zitten en dus wel zullen moeten. En dan dus maar een passende reaktie die deze mensen wel verstaan.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 18-01-2025 21:29:38 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
De enigen die stonden te juichen en feesten waren toch juist in Gaza te vinden?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vind je het gek.
[..]
Kom dan maar eens terug.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:02 schreef bianconeri het volgende:
Vind je het gek.
Kom dan maar eens terug.
quote:Laat me raden... jij hebt deze vast boven je bed hangen![]()
Of wellicht deze met een kaarsjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat ze een slag om de arm houdenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:24 schreef Tengano het volgende:
Reaktie/filmpje Netanyahu "Israel heeft het recht de oorlog te hervatten."
https://www.nu.nl/314076/(...)og-te-hervatten.html
Ja, en ik ben blij dat ze vanaf maandag van Biden's handrem af zijn.quote:
Correct.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:42 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Er is geen genocide. Nooit geweest ook. Wel is er nog een hoop Hamastuig dat naar de eeuwige jachtvelden geholpen dient te worden.
Enneh, wat je zegt ben je zelluf 😘
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:36 schreef HowardRoark het volgende:
Correct.
Het blijft bijzonder dat mensen dit maar stug blijven volhouden. Een genocide, maar tegelijkertijd hebben de Palestijnen 'gewonnen'. Dan weet je meteen dat er geen sprake is van een genocide.
Dus genocide in het Westen is wat anders dan in het M-O?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:27 schreef Tengano het volgende:
Ik ben het grotendeels met je eens. Wel wil ik onderscheid maken tussen wat we genocide in de Westerse wereld noemen en genocide in de zeg maar arabische wereld. Ik vind dat daar een wereld van verschil in zit.
Ten 1e is Israel het hele aanvallen en terreur gedoe begonnen.quote:Israel zie ik niet zo systematisch bezig zijn als Hitler dat deed. Ik zie ze reageren op een manier die meer past bij die arabische cultuur daar. En dat is, als je mij pakt, pak ik jou nog veel harder. Israel heeft dat ook iedere keer geroepen ook met andere buurlanden als ze problemen komen maken. Ze slaan dus keihard terug omdat dat de enige taal is die die omgeving daar verstaat. Doe je dat niet, dan hebben ze geen bang en respect voor je en lopen ze de volgende keer weer over je heen.
Israel is wel degelijk begonnen en deze terreur bestaat al veel langer dan 7 oktober.quote:Israel is deze oorlog niet begonnen, maar Israel zei wel dat zeg maar Gaza de reaktie op 7 Oktober nooit zal vergeten. En dat doen ze dus met een doel. Israel wil dit gewoon niet nog een keer en dan zal je dus op een manier moeten reageren die daarbij passend is.
Sure, atoombom erop en klaar. Maar moet dat om een volk te willen vernietigen? Nee.... Het voldoet gewoon aan de kenmerken van genocide.quote:En als Israel echt uit was om dat volk te vernietigen hadden ze dat echt heel anders aangepakt, en zo ingewikkeld was dat niet geweest.
Dus jij vindt een volledig land geen voedsel, water en medicijnen geven eventjes normaal?quote:Kijk je naar wat er vanuit Gaza gebeurt dan is dat zowel niet met het geweld van Israel maar ook niet mer het geweld van Hitler te vergelijken.
Goh, waarom zou die haat er nou van jongs af aan al inzitten?quote:En ook het drillen van die hele palestijnse bevolking van jongs af aan af om Joden te doden en de grootste heldendaad om als martelaar te strijden en sterven is zo fanatiek dat je ook dat nergens anders tegenkomt.
Gestopt met lezen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:01 schreef bianconeri het volgende:
Ten 1e is Israel het hele aanvallen en terreur gedoe begonnen.
Dus jij denkt dat de joden niet blij waren toen WO2 voorbij was?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Inderdaad.
Na de tweede wereldoorlog zag je volgens mij nergens Joden juichent de straat opgaan dat ze hadden gewonnen![]()
Laten we in Godsnaam hopen dat ze die 100 miljard aan iets uitgeven wat niet zonde van het geld is.
Volgens de feiten is het gewoon genocide. Dus jij kan wel blijven janken omdat er nog moslims bestaan, maar jammer joh het is gewoon genocide als je er neutral en eerlijk naar kijkt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct.
Het blijft bijzonder dat mensen dit maar stug blijven volhouden. Een genocide, maar tegelijkertijd hebben de Palestijnen 'gewonnen'. Dan weet je meteen dat er geen sprake is van een genocide.
Daaraan zie je maar weer hoe ongelijk onbetrouwbaar Israel is. Want ze gooien gewoon weer bommen als ze willen. En de moorden en verkrachtigen vanuit Israel gaan 100% gewoon door.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:25 schreef damsco het volgende:
[..]
Goed dat ze een slag om de arm houden
Hoe vaak moet ik nog tegen jou zeggen dat ik anti-Hamas ben?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:07 schreef havanagila het volgende:
[..]
De enigen die stonden te juichen en feesten waren toch juist in Gaza te vinden?
Waarom ben je daar niet over aan het schuimbekken?
Ja, met alle respect, maar ik denk dat het niet zoveel uitmaakt wat ik daarop ga zeggen. Zoals ik het in die post stel is zoals ik het zie en ik heb (voor mezelf) het idee dat ik daarmee ook wel grotendeels in de realiteit zit.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dus genocide in het Westen is wat anders dan in het M-O?
Wat is dat nou voor raars?
[..]
Ten 1e is Israel het hele aanvallen en terreur gedoe begonnen.
Dus als iemand aan het keihard terugpakken is dan is dat Hamas.
Ten 2e Wrm is dit relevant?
Ten 3e Israel is wel degelijk systematisch bezig met het uitmoorden van de mensen daar.
Door het hele gebied onder controle te hebben, Israel bepaalt wat er in Gaza gebeurt. Niemand anders.
Israel laat voedsel en water door, of gewoon helemaal niet (wat al erg genoeg is).
Israel ging stap voor stap verder door Gaza heen, vlucht nu naar het noorden! Een week later: Ja, nee toch niet. We gaan nu het Noorden volledig platgooien dus jullie moeten allemaal naar het zuiden!
[..]
Israel is wel degelijk begonnen en deze terreur bestaat al veel langer dan 7 oktober.
Buiten dat dat niet eens relevant is voor of het genocide is of niet.
[..]
Sure, atoombom erop en klaar. Maar moet dat om een volk te willen vernietigen? Nee.... Het voldoet gewoon aan de kenmerken van genocide.
[..]
Dus jij vindt een volledig land geen voedsel, water en medicijnen geven eventjes normaal?
Of tentenkampen, ziekenhuizen en scholen platgooien. Voedseluitdeelpunten waar mensen gewoon staan te wachten op voedsel. Ambulances die kapot geknald worden voor de lol.
Voedselvoorraden die Gaza kreeg verbranden. Hele dorpen die platgegooid worden.
Noem dat maar even niets.
[..]
Goh, waarom zou die haat er nou van jongs af aan al inzitten?
Wat dacht je van tientallen jaren lang terreur door Israel. Constante bezetting, moorden en verkrachtingen vanuit Israel. Goh.
Het is feitelijk volkomen onjuist. De inval in Gaza is een direct gevolg van de moordpartijen van Hamas. Of de inval in Gaza proportioneel is is een heel andere discussie, maar stellen dat Isral de initiator is in dit conflict is net zo 'waar' als stellen dat Oekrane de oorlog met Rusland is gestart.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jammer dat de feiten het niet met je eens zijn he.
Je hebt een rijke fantasiequote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de joden niet blij waren toen WO2 voorbij was?
Beetje gekke gedachte.
[..]
Volgens de feiten is het gewoon genocide. Dus jij kan wel blijven janken omdat er nog moslims bestaan, maar jammer joh het is gewoon genocide als je er neutral en eerlijk naar kijkt.
Dus omdat de Palestijnen blij zijn dat de genocide voorbij is, is het geen genocide?
Wauw, wat een ongelofelijk dom argument. Je weet dat je zwak staat als dat je argument is.
[..]
Daaraan zie je maar weer hoe ongelijk onbetrouwbaar Israel is. Want ze gooien gewoon weer bommen als ze willen. En de moorden en verkrachtigen vanuit Israel gaan 100% gewoon door.
[..]
Hoe vaak moet ik nog tegen jou zeggen dat ik anti-Hamas ben?
Echt serieus hoe kansloos.
Je wordt meermaals op de feiten gedrukt van wat een genocide is..... En dan kom je aanzetten met dat je grotendeels in de realiteit zit.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:05 schreef Tengano het volgende:
Ja, met alle respect, maar ik denk dat het niet zoveel uitmaakt wat ik daarop ga zeggen. Zoals ik het in die post stel is zoals ik het zie en ik heb (voor mezelf) het idee dat ik daarmee ook wel grotendeels in de realiteit zit.
En als jij een andere werkelijkheid ziet is dat ok voor mij, maar dan hebben we simpelweg niet dezelfde. Ik zie de Palestijnen en hun Hamas club niet als vrijheids activisten en dat gaat nooit gebeuren ook.
En ik vrees daarom dat ik verder niet zo veel voor je kan betekenen in de communicatie. Sorry....
Uhm... Nee.....quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:09 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Het is feitelijk volkomen onjuist. De inval in Gaza is een direct gevolg van de moordpartijen van Hamas. Of de inval in Gaza proportioneel is is een heel andere discussie, maar stellen dat Isral de initiator is in dit conflict is net zo 'waar' als stellen dat Oekrane de oorlog met Rusland is gestart.
Zegt iemand die een ander beschuldigd van Hamas steunen (wat nooit gezegd is) en dan zelf staat te juichen vanwege genocide.quote:
Het terreur van Isral? Stel dat jouw buurman het tot levensdoel heeft om jou te elimineren? Zou jij dan niet je voorzorgsmaatregelen treffen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:23 schreef bianconeri het volgende:
Uhm... Nee.....
Dat is echt feitelijk volkomen onzin. De terreur en oorlog bestaat al veel langer dan dat Hamas bestaat. Dus dat is echt grote onzin.
Hamas is het resultaat van de terreur van Israel. De oorlog bestond al toen Hamas gesticht werd, dus gewoon onzin.
Je kan het dus niet nader verklaren.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoe? Nu in normaal begrijpelijke taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |