Dat klopt, maar het kan ontkend worden als ze niet terugkomen.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:01 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Daar hoeft niemand nieuwsgierig naar te zijn.
Jonge vrouwen in de handen van gore Hamas terroristen. Daar weten we op voorhand het antwoord wel op.
Toch leuk dat die gegijzelden een keer het Rode Kruis zien.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:09 schreef oblo het volgende:
Voor de users die live mee willen kijken hoe hamas straks de gegijzelden doorgeeft aan het rode kruis: https://m.n12.co.il/ klik op het filmpje bovenaan
Maarre, de bevolking van Gaza lijkt ineens wèl tegen Hamas in te durven gaan. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 19 januari 2025 16:09 schreef oblo het volgende:
Voor de users die live mee willen kijken hoe hamas straks de gegijzelden doorgeeft aan het rode kruis: https://m.n12.co.il/ klik op het filmpje bovenaan
Nee, hoor. Daar win je een oorlog mee. Zeker als de tegenstander ook oorlogsmisdaden begaat.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er zijn vooral verliezers als mensen zich begaan aan oorlogsmisdaden.
Dat je een genocide hebt overleeft, maakt je geen autoriteit op het gebied van genocide.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:10 schreef egayalS het volgende:
Ook deze genocide en Holocaust geleerden moeten in de leer bij users in dit topic die blijven volhouden #Geen ocide
[ x ]
Nee dat is gewoon hoe het daar gaatquote:Op zondag 19 januari 2025 16:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maarre, de bevolking van Gaza lijkt ineens wèl tegen Hamas in te durven gaan. Of zie ik dat verkeerd?
Om een mensenleven geven ze geen lor, alles voor het martelaarschap.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:30 schreef havanagila het volgende:
Als ze dat nou een jaar geleden gedaan hadden... Had een hoop doden en vernietiging bespaard.
Maar goed, je eigen volk opofferen is daar blijkbaar belangrijker.
Mwa, valt meequote:
Ach. Wij doen dat als de Mediamarkt korting heeft.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:37 schreef Confetti het volgende:
Waarom is er zoveel gewoon volk op de been? Er is iets goed mis met de pscyche van de gewone Palestijn.
Terreur steunen.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:37 schreef Confetti het volgende:
Waarom is er zoveel gewoon volk op de been? Er is iets goed mis met de pscyche van de gewone Palestijn.
Het is gewoon een patroon bij de NOS om Israel in een zo slecht mogelijk daglicht te zetten. Zie bijvoorbeeld deze kop van vanmorgen: https://nos.nl/collectie/(...)elaarslijst-onderweg hele vage titel, terwijl de situatie heel simpel en objectief samengevat kon worden met iets als: “hamas vertraagt het bestand, Israel gaat ondertussen door met aanvallen”quote:Op zondag 19 januari 2025 15:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Schrijvers hebben over het algemeen geen invloed op de titel of de inhoud van de tekst bij een tweet of Instagram post.
De titel bij dat artikel is gelukkig aangepast. Het lijkt me terecht dat de NOS koppenmaker de volle laag krijgt. De titel en het sentiment daarin past niet bij het artikel
wij? Ik zou die beelden nog eens terugkijken.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ach. Wij doen dat als de Mediamarkt korting heeft.
Zolang er geen sprake is van remigratie , maken die mensen onderdeel uit van 'wij'.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
wij? Ik zou die beelden nog eens terugkijken.
En waarom pakken die niet gewoon Hamas even aan? Uitgelezen kans het te doen.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:37 schreef Confetti het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |