Ging prima, ook geen herrie van die keuken op de streamsquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu moest ook weer even melden dat ze fucking slob hebben opgewarmd op de kachel
quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ging prima, ook geen herrie van die keuken op de streams
Heejj niet spoileren hé?quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:38 schreef Dotteke het volgende:
Volgende week komt er een spel waar de fake bewoners veel geld kunnen verdienen. Daarna mogen onder hun eigen naam verder. Zei BB net in de DBK
Tv kijkers weten meer dan de streamers 🤣quote:
Ja ik zie meer dan de hele dag Joilie gelebberquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tv kijkers weten meer dan de streamers 🤣
Lijkt er niet op.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:51 schreef Adat231 het volgende:
sl zal er dan toch iets gaan gebeuren?
Kijker pestenquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:51 schreef Adat231 het volgende:
sl zal er dan toch iets gaan gebeuren?
quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tv kijkers weten meer dan de streamers 🤣
Op de FEBO willen ze ook vroeg naar huisquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
Je zou haast denken dat ze tijdens die laatste SL allemaal naar bed gestuurd zijn.
Angst voor opnieuw een nacht met Jeffrey&Jolien gewauwel zekerquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Op de FEBO willen ze ook vroeg naar huis
Echt he. Dacht nog anderhalf uur te kijken🤣quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:05 schreef danilel het volgende:
heb ik eindelijk weer eens tijd om te kijken, gebeurt er niets.
Wel dank aan alle streamverslag schrijvers, ik ben weer bij!
jaja het rekken naar de 3 Genomineerde neemt ruim de tijd.. in BB is alles anders.. ook hun Ruimte-Tijd-Continuum de klokken daar lopen bijzonder langzaamquote:
En als je op hem gaat letten dan ga je je nog harder ergeren. Het is een eng mannetje. Hartstikke vol van zichzelf en hij luistert naar niemand omdat hij alles beter weet en zich ver verheven voelt boven de rest van de bewoners. Hij voelt zich de leider en is ervan overtuigd dat hij de intelligentste en meest sociale bewoner is.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:10 schreef danilel het volgende:
als ik af moet gaan op de streamverslagen dan erger ik mij enorm aan Jeffrey
Als ik af moet gaan op de streams ook.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:10 schreef danilel het volgende:
als ik af moet gaan op de streamverslagen dan erger ik mij enorm aan Jeffrey
Wel logisch als je het de hele dag koud hebt, je grotendeels op de bank hangt, je maag leeg voelt, je je kapot irriteert aan je medebewoners en om 8 uur je weer je bed uit moet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kwart over tien en alles ligt op bed .....
Niet overdrijven. Koud hebben ze het niet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wel logisch als je het de hele dag koud hebt, je grotendeels op de bank hangt, je maag leeg voelt, je je kapot irriteert aan je medebewoners en om 8 uur je weer je bed uit moet.
Ik ga ook altijd tussen 22 en 2230 slapen. Waarom is dat raarquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:29 schreef odie22 het volgende:
alles wordt anders , nou inderdaad, zo vroeg zijn ze nog nooit gaan slapen
Als het hetzelfde is als vorige week worden vandaag de nominaties bekend gemaakt toch?quote:Op donderdag 16 januari 2025 06:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Geen verrassing uiteraard, maar alles slaapt nog. Ben benieuwd of de komende dag minder saai gaat zijn.
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 16 januari 2025 06:47 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Als het hetzelfde is als vorige week worden vandaag de nominaties bekend gemaakt toch?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 07:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meestal in de ochtend tussen 10 en 12.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 07:17 schreef mario390 het volgende:
[..]En gelukkig ook weer wakker geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal godsamme toch eens tijd worden dat ze een 24-uurs opdracht krijgen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 07:38 schreef lonneberga het volgende:
Luie saaie bewoners,toen ik gisterenavond wilde kijken,lag alles opgebaard
Echt wel,laat ze maar eens zweten,luie saaie dondersquote:Op donderdag 16 januari 2025 07:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zal godsamme toch eens tijd worden dat ze een 24-uurs opdracht krijgen.
Daar weten ze wat feesten is.quote:Op donderdag 16 januari 2025 07:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik plaats even in rls topic kann je zien
Het is niet zo verwonderlijk dat ze al vroeg in bed liggen. Ze hebben de hele dag helemaal niets te doen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 07:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
5 dagen 24/7 opdracht, tot de bekendmaking van de genomineerdenquote:Op donderdag 16 januari 2025 07:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Yep Mattie en Jeffquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:04 schreef Rhosyn het volgende:
In het grote bed/eigen slaapkamer hebben geslapen:
Elsa en Linda
? en ? <<< wie mochten als 2e?
Matheus en Jeffrey
Yeah Fritsie,de zweep eroverquote:Op donderdag 16 januari 2025 07:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
5 dagen 24/7 opdracht, tot de bekendmaking van de genomineerden
Ik dacht dat er na Elsa en Linda nog twee anderen daar hebben geslapen. Nog voor Jeffrey en Matheus maar dat is dus niet zo?quote:
Ja dat is ook iets.quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:04 schreef Rhosyn het volgende:
In het grote bed/eigen slaapkamer hebben geslapen:
Elsa en Linda
? en ? <<< wie mochten als 2e?
Matheus en Jeffrey
Klopt, maar dan kunnen ze net zo goed een duik nemen in die vijver.quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:07 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor Elsa zeggen. Mogen we ook douchen?
Douchen kan altijd natuurlijk
Met harde muziek is het leuker.quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:08 schreef Rhosyn het volgende:
Batterijwissel betekent: direct je bed uit.
Nee niet dusquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht dat er na Elsa en Linda nog twee anderen daar hebben geslapen. Nog voor Jeffrey en Matheus maar dat is dus niet zo?
Ik ook, dan is er teminste iets van reuring voor de rest vind ik het maar een tamme bende.. ochtend is gewoon gezellie...quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hou van dat ochtend gebeuren.
Het wakker worden gemaakt het heen en weer geloop naar de batterijen, de wc, kleding aan doen en ze zijn dan meestal ook wel goed gemutst.
Praten over hoe ze geslapen hebben en het goedemorgen zeggen.
Oow dat zou wel leuk zijn...quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:23 schreef spapaars het volgende:
Ze moeten vroeg iets doen, sl op s2
De dames paalzitten en de heren spijkerbroekhangenquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:23 schreef spapaars het volgende:
Ze moeten vroeg iets doen, sl op s2
Bananenquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
Huh? Jeffrey vroeg aan Milena Waar was je vannacht? ...iets met bananen en dat Jeffrey nu alleen bleblablu iets.
Waar ging dat over?
Dankje ik neem wel 'n plakje roggebrood met roomboter en kaasquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:32 schreef Frummelie het volgende:
Ik slob, jij slobt,wij slobben
We gaan weer lekker ontbijten..
Het is een een dwangmatige bazige man waarbij elke vrouw ondergeschikt aan hem is.quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
Huh? Jeffrey vroeg aan Milena Waar was je vannacht? ...iets met bananen en dat Jeffrey nu alleen bleblablu iets.
Waar ging dat over?
Een gebakje dus Fritsie..quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dankje ik neem wel 'n plakje roggebrood met roomboter en kaas
Mijn stoma komt in verzet als ik die slob ziequote:Op donderdag 16 januari 2025 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Een gebakje dus Fritsie..![]()
Ik word zo onpasselijk van die rommel als ik in die pan kijk...
Roggebrood. ik ken het, het is niet vies, en toch al voor jaren niet gegeten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dankje ik neem wel 'n plakje roggebrood met roomboter en kaas
Enn Niels net in de keuken naar beneden kijken, leek die ff op Gordon Ramseyquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:37 schreef lonneberga het volgende:
Jeffrey doet mij denken aan Tyron,was ook zo'n kwal
Maar Gordon R is leuk, Niels nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Enn Niels net in de keuken naar beneden kijken, leek die ff op Gordon Ramsey
Zie liever Nigella, als die staat te koken/presenteren komt ze denk 3x klaar van d'r eigen creatie'squote:Op donderdag 16 januari 2025 08:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar Gordon R is leuk, Niels niet
Achter elkaar?quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zie liever Nigella, als die staat te koken/presenteren komt ze denk 3x klaar van d'r eigen creatie's
Niet te vertrouwen die Mattheus.quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
Matheus staat af te luisteren.
Waarschijnlijk naar Remi en Keanu die in de wc ruimte staan.
Zalm is heerlijk maar in de ochtend heb ik een voorkeur voor 2 gebakken eieren met tomaatjes en knoflookquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:48 schreef spapaars het volgende:
Indoor information.
Het ontbijt voor de febo, dun gesneden licht gekrulde plakjes zalm op verse knapperige broodjes, en uit solidariteit met de bewoners, besmeert met margarine uit een kuipje.
[ afbeelding ]
Het is wachten op de bijstandsvergelijkingquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:51 schreef Puzzie het volgende:
De vergelijking met Afrikaanse kindertjes![]()
Het moet niet gekker worden![]()
OMG jaquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is wachten op de bijstandsvergelijking
Met dat laatste geen face to face deze ochtend.quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zalm is heerlijk maar in de ochtend heb ik een voorkeur voor 2 gebakken eieren met tomaatjes en knoflook
https://nl.wikipedia.org/wiki/Scheurbuikquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is scheurbuik?
goed dat niemand zumpfarsch heeft
Gekrulde plakjes zalm nog wel... chique de friemel hoor...quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:48 schreef spapaars het volgende:
Indoor information.
Het ontbijt voor de febo, dun gesneden licht gekrulde plakjes zalm op verse knapperige broodjes, en uit solidariteit met de bewoners, besmeert met margarine uit een kuipje.
[ afbeelding ]
nee nl wikipedia scheurbuik snap ik de komplizierte worden nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Scheurbuik
Nele? Of Lennie?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
Kijk die Lene zitten. Wat is dat voor slome
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:02 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft BB ze al toegesproken ( ik heb soms het geluid uit) Tis net of ze iets verwachten...
Nopequote:Op donderdag 16 januari 2025 09:02 schreef Puzzie het volgende:
Op Videoland kan je al stemmen![]()
[ afbeelding ]
![]()
Vandaag bekendmaking genomineerdenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:02 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft BB ze al toegesproken ( ik heb soms het geluid uit) Tis net of ze iets verwachten...
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nope
Op dit moment is het niet mogelijk om te stemmen. Kom later terug.
quote:
dat is toch bij de mond, moet het niet dann scheurmond heten?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vandaag bekendmaking genomineerden
Nee laat maar.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is toch bij de mond, moet het niet dann scheurmond heten?
We zullen het meenemen naar het 'Groot Overleg der Nederlandse Woorden'quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is toch bij de mond, moet het niet dann scheurmond heten?
Zal dat een foutje van de stagair geweest zijn, dat stemmen ?quote:
Ik ga voor Jolien , Elsa krijgt al genoeg stemmen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa, Jolien en Linda.
Ik stem Elsa blijven
+1 Linda is wel uitgespeeld in mijn ogenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga voor Jolien , Elsa krijgt al genoeg stemmen.
Voor mij ookquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
+1 Linda is wel uitgespeeld in mijn ogen
Ships las verkeerd dacht weg moestquote:
juist niet LOLquote:
Ik stem Linda, ik gun Jeffrey niet de erfenis van Linda (+ eventuele tokens)quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
hou opquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
juist niet LOL
Miss Belgie die alleen maar heeft laten zien interessant te zijn in een showmance met Jeffrey
Wekkend hè de stagiaires mochten hun gang gaanquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat ongelooflijk beroerd in beeld gebracht trouwens...
Ook op Linda gestemd.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik stem Linda, ik gun Jeffrey niet de erfenis van Linda (+ eventuele tokens)
Idd, ik zat te kijken of ik misschien op stream 2 zat te kijken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat ongelooflijk beroerd in beeld gebracht trouwens...
omdat wij niet van showmances houdenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik wil Elsa eruit haha gaat lekker met mijn.
Waarom willen jullie Jolien weg?
Linda heeft wel dingen gekocht en zou nog weleens een verrassende speler kunnen zijn. Ze heeft bv ook de steelkaart. Ze kan dus al het geld van een ander pakken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leukquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:15 schreef Snensie het volgende:
[..]
Linda heeft wel dingen gekocht en zou nog weleens een verrassende speler kunnen zijn. Ze heeft bv ook de steelkaart. Ze kan dus al het geld van een ander pakken.
Aha zo, is ze niet zo slim dan, ze doet zelf in der filmpje anders overkomenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
omdat wij niet van showmances houdenen ook niet van domme blondjes
Maar dan nog ze voer geen klap uitquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:15 schreef Snensie het volgende:
[..]
Linda heeft wel dingen gekocht en zou nog weleens een verrassende speler kunnen zijn. Ze heeft bv ook de steelkaart. Ze kan dus al het geld van een ander pakken.
Tactisch gestemd omdat hij linda kwijt wilquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:16 schreef Puzzie het volgende:
Dit zegt weer wat over Niels , dus hopelijk krijgen wij ooit de kans om hem weg te stemmen
Ja , Niels had het gouden kistje en daar zat een nominatie in.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:15 schreef Droopie het volgende:
Maar heeft Niels dan Elsa gekozen?
Of hoe kwam Elsa aan die nominatie.
Het plan is volgens mij; Elsa erop omdat ze sterk is. Dan stemmen ze Linda eruit en is Jolien gered. Niet mijn idee maar van Jeff en Niels.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:16 schreef Puzzie het volgende:
Dit zegt weer wat over Niels , dus hopelijk krijgen wij ooit de kans om hem weg te stemmen
Precies . Laf hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , Niels had het gouden kistje en daar zat een nominatie in.
Elsa is tactisch omdat hij denkt dat zij gaat blijven, maar dan nog het zegt ook wat over hem.
Dat kan nu niet omdat ze genomineerd is.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:15 schreef Snensie het volgende:
[..]
Met de kans dat zij blijftquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tactisch gestemd omdat hij linda kwijt wil
Niels heeft Elsa gestemd dus hij krijgt toch alleen geld van Elsa als zij weg moet?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik stem Linda, ik gun Jeffrey niet de erfenis van Linda (+ eventuele tokens)
Dat zeg ikquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:18 schreef Snensie het volgende:
[..]
Het plan is volgens mij; Elsa erop omdat ze sterk is. Dan stemmen ze Linda eruit en is Jolien gered. Niet mijn idee maar van Jeff en Niels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolien en Linda zijn niet interessant op de stream om naar te kijken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik wil Elsa eruit haha gaat lekker met mijn.
Waarom willen jullie Jolien weg?
waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niels heeft Elsa gestemd dus hij krijgt toch alleen geld van Elsa als zij weg moet?
Dat laatste kan ik me amper voorstellen maar er zitten wel tering veel debieltjes op FBquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
Facebook is Pro-Niels confirmed dus
Nele en Axel gun ik dat geld welquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel.
En Nele en Axel het geld van Jolien als zij naar huis moet.
Maar Linda heeft ook tokens en ben bang dat Jeffrey die tokens dan ook krijgt..
ja, daarvoor kwam ze gisteren al naar buiten. HEEEL toevallig weer dit.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:21 schreef ledn81 het volgende:
Hoe kwam Linda ook weer op de bank? Door Jeffrey toch?
Aha ok ja ikzelf wil Elsa er wel uit verstan die slecht ( persoonlijk geluid vind ik tocg niet echt goed)quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jolien en Linda zijn niet interessant op de stream om naar te kijken.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:21 schreef ledn81 het volgende:
Hoe kwam Linda ook weer op de bank? Door Jeffrey toch?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me amper voorstellen maar er zitten wel tering veel debieltjes op FB
Is om linda eruit te krijgenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:27 schreef Kissingbird het volgende:
Niels denkt dat een stem op haar geen invloed heeft op de uitslag.
Beetje rare redenatie. Het heeft toch juist invloed als je daar iemand neerzet waarvan je denkt dat die blijft..
Lennie had gratis sleutel toch en linda loopt nog in bb kloffiequote:Op donderdag 16 januari 2025 09:25 schreef rinardo het volgende:
De nieuwe Ranking & Saldo na aankoop van sleutels en Gamechangers.
Iedereen kocht een sleutel behalve Lennie en Elsa, Linda had al een sleutel.
Linda kocht 2 Gamechangers ('de verzamelaar' ¤350 & 'de dubbele stem' ¤250)
Mattheüs kocht 1 Gamechanger ('de redding' ¤1000). Een sleutel kost ¤500.
[ link | afbeelding ]
Dat durft hij niet te zeggen want ze zit erbijquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar dat zegt hij niet
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat durft hij niet te zeggen want ze zit erbij
Linda had een gratis sleutelquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Lennie had gratis sleutel toch en linda loopt nog in bb kloffie
En gamechanger wat is dat precies?
En die gekochte items zijn nog niet gebruikt dus?
Maar die heeft hij nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja maar dan zou hij wel ballen hebben
Ze heeft wel een punt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:30 schreef ledn81 het volgende:
Dat ik het ooit nog met Ashley eens zou zijn![]()
[ x ]
Het lijkt erop dat die naar binnen zijn getrokkenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja maar dan zou hij wel ballen hebben
Die was zich aan het inlikken bij de andere bewoners in het begin. Zo nep.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Lenny was de eerste dagen heel sprankelend aanwezig. Veel kijk mij gedrag.
Dat is ineens weg.
Er zijn kledingkastsleutels en Kluissleutelsquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Lennie had gratis sleutel toch en linda loopt nog in bb kloffie
En gamechanger wat is dat precies?
En die gekochte items zijn nog niet gebruikt dus?
Jup daarom hoop ik ook dat Jolien naar huis gaat.. ben de stream op Jeffrey en haar wel zat.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:30 schreef ledn81 het volgende:
Dat ik het ooit nog met Ashley eens zou zijn![]()
[ x ]
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat die naar binnen zijn getrokken
Sorry hoor, ik wist dat als ik reageer ik dan eerst moet checken of Puzzie het al gezegd heeft.quote:
Heel goedquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:33 schreef Snensie het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik wist dat als ik reageer ik dan eerst moet checken of Puzzie het al gezegd heeft.
En een dubbele stemquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:15 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik heb wel maximaal op haar gestemd om te blijven.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is wel een gelopen race denk ik, aan de Facebook polls te zien. Bye bye Linda.. jammer.
Dan ga ik toch maar voor Linda blijvenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is wel een gelopen race denk ik, aan de Facebook polls te zien. Bye bye Linda.. jammer.
Dus.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:33 schreef Koos1958 het volgende:
Niels vind elsa en mattheus de sterkste. Maar niet op mattheus gestemt omdat die een gamechanger heeft.
Van de verzamelaar is niet bekend wat die kost?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er zijn kledingkastsleutels en Kluissleutels
Lennie haar sleutel was een kledingkast sleutel.
Linda loop nog in BB kloffie want die heeft nog geen kledingkast sleutel
Gamechangers zijn gamechangers, je kan het spel veranderen , er zijn er 9
1. De beslissende stem (beslissende stem uitbrengen bij gelijke stand) ¤200
2. De dief (game changer stelen van iemand anders) ¤3000
3. De dubbele stem (twee keer stemmen bij nominatie) ¤500
4. De terugkaatser (stem terugkaatsen naar bewoner die hem heeft geplaatst) ¤500
5. De wraak (iemand anders nomineren op moment dat je zelf het huis moet verlaten) 3000
6. De redding (één van de genomineerden vervangen) ¤3000
7. De zwarte gerechtigheid (een ingezette pin ongeldig maken) ¤5000
8 De censuur (De stem van een bewoner ontnemen) ¤400
9. De verzamelaar (iemands persoonlijk geld stelen)
Tnxquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , Niels had het gouden kistje en daar zat een nominatie in.
Elsa is tactisch omdat hij denkt dat zij gaat blijven, maar dan nog het zegt ook wat over hem.
Het enige wat jolien komt brengen is dat geklef met Jeff. Meer doet ze niet, behalve op zo'n zeiktoon praten over jeff..quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jeffrey is leuk, maar daarom moet Jolien eruit zodat hij gewoon zelf zijn eigen spel kan spelen, zonder afleiding van die huppelkut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |