Ging prima, ook geen herrie van die keuken op de streamsquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu moest ook weer even melden dat ze fucking slob hebben opgewarmd op de kachel
quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ging prima, ook geen herrie van die keuken op de streams
Heejj niet spoileren hé?quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:38 schreef Dotteke het volgende:
Volgende week komt er een spel waar de fake bewoners veel geld kunnen verdienen. Daarna mogen onder hun eigen naam verder. Zei BB net in de DBK
Tv kijkers weten meer dan de streamers 🤣quote:
Ja ik zie meer dan de hele dag Joilie gelebberquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tv kijkers weten meer dan de streamers 🤣
Lijkt er niet op.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:51 schreef Adat231 het volgende:
sl zal er dan toch iets gaan gebeuren?
Kijker pestenquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:51 schreef Adat231 het volgende:
sl zal er dan toch iets gaan gebeuren?
quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tv kijkers weten meer dan de streamers 🤣
Op de FEBO willen ze ook vroeg naar huisquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
Je zou haast denken dat ze tijdens die laatste SL allemaal naar bed gestuurd zijn.
Angst voor opnieuw een nacht met Jeffrey&Jolien gewauwel zekerquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Op de FEBO willen ze ook vroeg naar huis
Echt he. Dacht nog anderhalf uur te kijken🤣quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:05 schreef danilel het volgende:
heb ik eindelijk weer eens tijd om te kijken, gebeurt er niets.
Wel dank aan alle streamverslag schrijvers, ik ben weer bij!
jaja het rekken naar de 3 Genomineerde neemt ruim de tijd.. in BB is alles anders.. ook hun Ruimte-Tijd-Continuum de klokken daar lopen bijzonder langzaamquote:
En als je op hem gaat letten dan ga je je nog harder ergeren. Het is een eng mannetje. Hartstikke vol van zichzelf en hij luistert naar niemand omdat hij alles beter weet en zich ver verheven voelt boven de rest van de bewoners. Hij voelt zich de leider en is ervan overtuigd dat hij de intelligentste en meest sociale bewoner is.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:10 schreef danilel het volgende:
als ik af moet gaan op de streamverslagen dan erger ik mij enorm aan Jeffrey
Als ik af moet gaan op de streams ook.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:10 schreef danilel het volgende:
als ik af moet gaan op de streamverslagen dan erger ik mij enorm aan Jeffrey
Wel logisch als je het de hele dag koud hebt, je grotendeels op de bank hangt, je maag leeg voelt, je je kapot irriteert aan je medebewoners en om 8 uur je weer je bed uit moet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kwart over tien en alles ligt op bed .....
Niet overdrijven. Koud hebben ze het niet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wel logisch als je het de hele dag koud hebt, je grotendeels op de bank hangt, je maag leeg voelt, je je kapot irriteert aan je medebewoners en om 8 uur je weer je bed uit moet.
Ik ga ook altijd tussen 22 en 2230 slapen. Waarom is dat raarquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:29 schreef odie22 het volgende:
alles wordt anders , nou inderdaad, zo vroeg zijn ze nog nooit gaan slapen
Als het hetzelfde is als vorige week worden vandaag de nominaties bekend gemaakt toch?quote:Op donderdag 16 januari 2025 06:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Geen verrassing uiteraard, maar alles slaapt nog. Ben benieuwd of de komende dag minder saai gaat zijn.
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 16 januari 2025 06:47 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Als het hetzelfde is als vorige week worden vandaag de nominaties bekend gemaakt toch?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 07:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meestal in de ochtend tussen 10 en 12.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 07:17 schreef mario390 het volgende:
[..]En gelukkig ook weer wakker geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal godsamme toch eens tijd worden dat ze een 24-uurs opdracht krijgen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 07:38 schreef lonneberga het volgende:
Luie saaie bewoners,toen ik gisterenavond wilde kijken,lag alles opgebaard
Echt wel,laat ze maar eens zweten,luie saaie dondersquote:Op donderdag 16 januari 2025 07:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zal godsamme toch eens tijd worden dat ze een 24-uurs opdracht krijgen.
Daar weten ze wat feesten is.quote:Op donderdag 16 januari 2025 07:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik plaats even in rls topic kann je zien
Het is niet zo verwonderlijk dat ze al vroeg in bed liggen. Ze hebben de hele dag helemaal niets te doen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 07:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
5 dagen 24/7 opdracht, tot de bekendmaking van de genomineerdenquote:Op donderdag 16 januari 2025 07:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Yep Mattie en Jeffquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:04 schreef Rhosyn het volgende:
In het grote bed/eigen slaapkamer hebben geslapen:
Elsa en Linda
? en ? <<< wie mochten als 2e?
Matheus en Jeffrey
Yeah Fritsie,de zweep eroverquote:Op donderdag 16 januari 2025 07:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
5 dagen 24/7 opdracht, tot de bekendmaking van de genomineerden
Ik dacht dat er na Elsa en Linda nog twee anderen daar hebben geslapen. Nog voor Jeffrey en Matheus maar dat is dus niet zo?quote:
Ja dat is ook iets.quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:04 schreef Rhosyn het volgende:
In het grote bed/eigen slaapkamer hebben geslapen:
Elsa en Linda
? en ? <<< wie mochten als 2e?
Matheus en Jeffrey
Klopt, maar dan kunnen ze net zo goed een duik nemen in die vijver.quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:07 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor Elsa zeggen. Mogen we ook douchen?
Douchen kan altijd natuurlijk
Met harde muziek is het leuker.quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:08 schreef Rhosyn het volgende:
Batterijwissel betekent: direct je bed uit.
Nee niet dusquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht dat er na Elsa en Linda nog twee anderen daar hebben geslapen. Nog voor Jeffrey en Matheus maar dat is dus niet zo?
Ik ook, dan is er teminste iets van reuring voor de rest vind ik het maar een tamme bende.. ochtend is gewoon gezellie...quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hou van dat ochtend gebeuren.
Het wakker worden gemaakt het heen en weer geloop naar de batterijen, de wc, kleding aan doen en ze zijn dan meestal ook wel goed gemutst.
Praten over hoe ze geslapen hebben en het goedemorgen zeggen.
Oow dat zou wel leuk zijn...quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:23 schreef spapaars het volgende:
Ze moeten vroeg iets doen, sl op s2
De dames paalzitten en de heren spijkerbroekhangenquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:23 schreef spapaars het volgende:
Ze moeten vroeg iets doen, sl op s2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |