Yep Mattie en Jeffquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:04 schreef Rhosyn het volgende:
In het grote bed/eigen slaapkamer hebben geslapen:
Elsa en Linda
? en ? <<< wie mochten als 2e?
Matheus en Jeffrey
Yeah Fritsie,de zweep eroverquote:Op donderdag 16 januari 2025 07:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
5 dagen 24/7 opdracht, tot de bekendmaking van de genomineerden
Ik dacht dat er na Elsa en Linda nog twee anderen daar hebben geslapen. Nog voor Jeffrey en Matheus maar dat is dus niet zo?quote:
Ja dat is ook iets.quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:04 schreef Rhosyn het volgende:
In het grote bed/eigen slaapkamer hebben geslapen:
Elsa en Linda
? en ? <<< wie mochten als 2e?
Matheus en Jeffrey
Klopt, maar dan kunnen ze net zo goed een duik nemen in die vijver.quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:07 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor Elsa zeggen. Mogen we ook douchen?
Douchen kan altijd natuurlijk
Met harde muziek is het leuker.quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:08 schreef Rhosyn het volgende:
Batterijwissel betekent: direct je bed uit.
Nee niet dusquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht dat er na Elsa en Linda nog twee anderen daar hebben geslapen. Nog voor Jeffrey en Matheus maar dat is dus niet zo?
Ik ook, dan is er teminste iets van reuring voor de rest vind ik het maar een tamme bende.. ochtend is gewoon gezellie...quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hou van dat ochtend gebeuren.
Het wakker worden gemaakt het heen en weer geloop naar de batterijen, de wc, kleding aan doen en ze zijn dan meestal ook wel goed gemutst.
Praten over hoe ze geslapen hebben en het goedemorgen zeggen.
Oow dat zou wel leuk zijn...quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:23 schreef spapaars het volgende:
Ze moeten vroeg iets doen, sl op s2
De dames paalzitten en de heren spijkerbroekhangenquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:23 schreef spapaars het volgende:
Ze moeten vroeg iets doen, sl op s2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |