Is om linda eruit te krijgenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:27 schreef Kissingbird het volgende:
Niels denkt dat een stem op haar geen invloed heeft op de uitslag.
Beetje rare redenatie. Het heeft toch juist invloed als je daar iemand neerzet waarvan je denkt dat die blijft..
Lennie had gratis sleutel toch en linda loopt nog in bb kloffiequote:Op donderdag 16 januari 2025 09:25 schreef rinardo het volgende:
De nieuwe Ranking & Saldo na aankoop van sleutels en Gamechangers.
Iedereen kocht een sleutel behalve Lennie en Elsa, Linda had al een sleutel.
Linda kocht 2 Gamechangers ('de verzamelaar' ¤350 & 'de dubbele stem' ¤250)
Mattheüs kocht 1 Gamechanger ('de redding' ¤1000). Een sleutel kost ¤500.
[ link | afbeelding ]
Dat durft hij niet te zeggen want ze zit erbijquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar dat zegt hij niet
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat durft hij niet te zeggen want ze zit erbij
Linda had een gratis sleutelquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Lennie had gratis sleutel toch en linda loopt nog in bb kloffie
En gamechanger wat is dat precies?
En die gekochte items zijn nog niet gebruikt dus?
Maar die heeft hij nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja maar dan zou hij wel ballen hebben
Ze heeft wel een punt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:30 schreef ledn81 het volgende:
Dat ik het ooit nog met Ashley eens zou zijn![]()
[ x ]
Het lijkt erop dat die naar binnen zijn getrokkenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja maar dan zou hij wel ballen hebben
Die was zich aan het inlikken bij de andere bewoners in het begin. Zo nep.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Lenny was de eerste dagen heel sprankelend aanwezig. Veel kijk mij gedrag.
Dat is ineens weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |