Dat zeg ikquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:18 schreef Snensie het volgende:
[..]
Het plan is volgens mij; Elsa erop omdat ze sterk is. Dan stemmen ze Linda eruit en is Jolien gered. Niet mijn idee maar van Jeff en Niels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolien en Linda zijn niet interessant op de stream om naar te kijken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik wil Elsa eruit haha gaat lekker met mijn.
Waarom willen jullie Jolien weg?
waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niels heeft Elsa gestemd dus hij krijgt toch alleen geld van Elsa als zij weg moet?
Dat laatste kan ik me amper voorstellen maar er zitten wel tering veel debieltjes op FBquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
Facebook is Pro-Niels confirmed dus
Nele en Axel gun ik dat geld welquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel.
En Nele en Axel het geld van Jolien als zij naar huis moet.
Maar Linda heeft ook tokens en ben bang dat Jeffrey die tokens dan ook krijgt..
ja, daarvoor kwam ze gisteren al naar buiten. HEEEL toevallig weer dit.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:21 schreef ledn81 het volgende:
Hoe kwam Linda ook weer op de bank? Door Jeffrey toch?
Aha ok ja ikzelf wil Elsa er wel uit verstan die slecht ( persoonlijk geluid vind ik tocg niet echt goed)quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jolien en Linda zijn niet interessant op de stream om naar te kijken.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:21 schreef ledn81 het volgende:
Hoe kwam Linda ook weer op de bank? Door Jeffrey toch?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me amper voorstellen maar er zitten wel tering veel debieltjes op FB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |