Er zijn kledingkastsleutels en Kluissleutelsquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Lennie had gratis sleutel toch en linda loopt nog in bb kloffie
En gamechanger wat is dat precies?
En die gekochte items zijn nog niet gebruikt dus?
Jup daarom hoop ik ook dat Jolien naar huis gaat.. ben de stream op Jeffrey en haar wel zat.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:30 schreef ledn81 het volgende:
Dat ik het ooit nog met Ashley eens zou zijn![]()
[ x ]
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat die naar binnen zijn getrokken
Sorry hoor, ik wist dat als ik reageer ik dan eerst moet checken of Puzzie het al gezegd heeft.quote:
Heel goedquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:33 schreef Snensie het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik wist dat als ik reageer ik dan eerst moet checken of Puzzie het al gezegd heeft.
En een dubbele stemquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:15 schreef Snensie het volgende:
[..]
Linda heeft wel dingen gekocht en zou nog weleens een verrassende speler kunnen zijn. Ze heeft bv ook de steelkaart. Ze kan dus al het geld van een ander pakken.
Ik heb wel maximaal op haar gestemd om te blijven.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is wel een gelopen race denk ik, aan de Facebook polls te zien. Bye bye Linda.. jammer.
Dan ga ik toch maar voor Linda blijvenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is wel een gelopen race denk ik, aan de Facebook polls te zien. Bye bye Linda.. jammer.
Dus.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:33 schreef Koos1958 het volgende:
Niels vind elsa en mattheus de sterkste. Maar niet op mattheus gestemt omdat die een gamechanger heeft.
Van de verzamelaar is niet bekend wat die kost?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er zijn kledingkastsleutels en Kluissleutels
Lennie haar sleutel was een kledingkast sleutel.
Linda loop nog in BB kloffie want die heeft nog geen kledingkast sleutel
Gamechangers zijn gamechangers, je kan het spel veranderen , er zijn er 9
1. De beslissende stem (beslissende stem uitbrengen bij gelijke stand) ¤200
2. De dief (game changer stelen van iemand anders) ¤3000
3. De dubbele stem (twee keer stemmen bij nominatie) ¤500
4. De terugkaatser (stem terugkaatsen naar bewoner die hem heeft geplaatst) ¤500
5. De wraak (iemand anders nomineren op moment dat je zelf het huis moet verlaten) 3000
6. De redding (één van de genomineerden vervangen) ¤3000
7. De zwarte gerechtigheid (een ingezette pin ongeldig maken) ¤5000
8 De censuur (De stem van een bewoner ontnemen) ¤400
9. De verzamelaar (iemands persoonlijk geld stelen)
Tnxquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , Niels had het gouden kistje en daar zat een nominatie in.
Elsa is tactisch omdat hij denkt dat zij gaat blijven, maar dan nog het zegt ook wat over hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |