Bananenquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
Huh? Jeffrey vroeg aan Milena Waar was je vannacht? ...iets met bananen en dat Jeffrey nu alleen bleblablu iets.
Waar ging dat over?
Dankje ik neem wel 'n plakje roggebrood met roomboter en kaasquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:32 schreef Frummelie het volgende:
Ik slob, jij slobt,wij slobben
We gaan weer lekker ontbijten..
Het is een een dwangmatige bazige man waarbij elke vrouw ondergeschikt aan hem is.quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
Huh? Jeffrey vroeg aan Milena Waar was je vannacht? ...iets met bananen en dat Jeffrey nu alleen bleblablu iets.
Waar ging dat over?
Een gebakje dus Fritsie..quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dankje ik neem wel 'n plakje roggebrood met roomboter en kaas
Mijn stoma komt in verzet als ik die slob ziequote:Op donderdag 16 januari 2025 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Een gebakje dus Fritsie..![]()
Ik word zo onpasselijk van die rommel als ik in die pan kijk...
Roggebrood. ik ken het, het is niet vies, en toch al voor jaren niet gegeten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dankje ik neem wel 'n plakje roggebrood met roomboter en kaas
Enn Niels net in de keuken naar beneden kijken, leek die ff op Gordon Ramseyquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:37 schreef lonneberga het volgende:
Jeffrey doet mij denken aan Tyron,was ook zo'n kwal
Maar Gordon R is leuk, Niels nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Enn Niels net in de keuken naar beneden kijken, leek die ff op Gordon Ramsey
Zie liever Nigella, als die staat te koken/presenteren komt ze denk 3x klaar van d'r eigen creatie'squote:Op donderdag 16 januari 2025 08:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar Gordon R is leuk, Niels niet
Achter elkaar?quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zie liever Nigella, als die staat te koken/presenteren komt ze denk 3x klaar van d'r eigen creatie's
Niet te vertrouwen die Mattheus.quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
Matheus staat af te luisteren.
Waarschijnlijk naar Remi en Keanu die in de wc ruimte staan.
Zalm is heerlijk maar in de ochtend heb ik een voorkeur voor 2 gebakken eieren met tomaatjes en knoflookquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:48 schreef spapaars het volgende:
Indoor information.
Het ontbijt voor de febo, dun gesneden licht gekrulde plakjes zalm op verse knapperige broodjes, en uit solidariteit met de bewoners, besmeert met margarine uit een kuipje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |