Een nederlands-achtig hoofd ???quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:03 schreef freaky40 het volgende:
Elen heeft een wat Nederlands-achtig hoofd. Dacht ook dat ze Nederlands was toen ze binnen kwam.
ja geen idee wat een nederlands achtig hoofd isquote:
Heeft hij idd al eerder verteld, goed hart die jongenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:10 schreef greysbones het volgende:
Matt over zijn katten
waar ze vandaan komen
ik had hem heeeel anders verwachtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft hij idd al eerder verteld, goed hart die jongen
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:10 schreef Jockari het volgende:
Matt gaat telkens hij op reis is, enkele dagen helpen in dierenasielen.
Dat had hij idd al een keer verteld , zegt veel over iemandquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:10 schreef Jockari het volgende:
Vind hem tot nu toe de leukste. heb verder niet echt een hekel aan iemand, alleen het geschreeuw en bazige van Elsa stoort mequote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had hem heeeel anders verwacht
maar hij valt me heeeel erg mee
Mooi (als het de waarheid is)quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:10 schreef Jockari het volgende:
matt en jeffquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind hem tot nu toe de leukste. heb verder niet echt een hekel aan iemand, alleen het geschreeuw en bazige van Elsa stoort me
Zijn er veel die dat doen hoor, mijn zoon en schoondochter doen dat ookquote:
Als je ergens kort op reis/citytrip gaat (zo'n 4-5 dagen) gaat hij dus de helft daarvan telkens in dierenasielen doorbrengen ? Tenzij zijn reizen altijd minstens 2 weken lang duren dan kan ik het wel nog geloven dat hij paar dagen in asielen helpt.quote:
Daar zijn genoeg mensen die dat doen, dus ik zie niet in waarom dat een leugen moet zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:16 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als je ergens kort op reis/citytrip gaat (zo'n 4-5 dagen) gaat hij dus de helft daarvan telkens in dierenasielen doorbrengen ? Tenzij zijn reizen altijd minstens 2 weken lang duren dan kan ik het wel geloven.
Dat is ook maar wat mensen willen zien in iemandquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is een mooi verhaaltje waarmee je kan scoren.
Hoop overigens dat het waar is.
Het gaat me meer om de praktische kant. 4-5 dagen op reis/citytrip en 1/2 dagen daarvan doorbrengen in een dierenasiel ? Dan heb je toch niets van het land/stedentrip zelf gezien. Als hij langere reizen inplant van 2/3 weken dan welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar zijn genoeg mensen die dat doen, dus ik zie niet in waarom dat een leugen moet zijn
Dat is met alles op stream, veel zien alleen het negatieve en als het iets moois is, twijfelen ze of het waar is.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook maar wat mensen willen zien in iemand
Het is waar en is ook te zien op zijn instaquote:
Nogmaals: er zijn heel veel mensen die zoiets doen , overal het negatieve in zien van wat iemand zegt vind ik wat flauwquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:18 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de praktische kant. 4-5 dagen op reis/citytrip en 1/2 dagen daarvan doorbrengen in een dierenasiel ? Dan heb je toch niets van het land/stedentrip zelf gezien. Als hij langere reizen inplant van 2/3 weken dan wel
tis ook een beetje mensen eigenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nogmaals: er zijn heel veel mensen die zoiets doen , overal het negatieve in zien van wat iemand zegt vind ik wat flauw
Mijn zoon en schoondochter zijn een maand naar Curaçao geweest, waar ze 7 dagen in de week een halve dag gingen helpen bij Rescue Paws en de andere helft van de dag vakantie vierdenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:18 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de praktische kant. 4-5 dagen op reis/citytrip en 1/2 dagen daarvan doorbrengen in een dierenasiel ? Dan heb je toch niets van het land/stedentrip zelf gezien. Als hij langere reizen inplant van 2/3 weken dan wel
Maar wat zij zegt geloof ik wel, daar zit het verschil. Haar gedrag is een ander dingquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis ook een beetje mensen eigen
zoals een Elsa irriteert me enorm
vind ik moeilijk om daar nog wat positiefs over te posten
Met haar leeftijd die best veel hoger ligt dan de rest, ziet ze zich als de akela van de groep.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis ook een beetje mensen eigen
zoals een Elsa irriteert me enorm
vind ik moeilijk om daar nog wat positiefs over te posten
Ik ben benieuwd wat komen gaat want ook zij heeft gamechangersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt ze zo booswoest naar buiten
I hope so
mijn meningquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met haar leeftijd die best veel hoger ligt dan de rest, ziet ze zich als de akela van de groep.
Wat schattigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/C6G__-AP2YU/
https://www.instagram.com/p/CxQkuQKoycz/
Sorry, ik las akelig ipv akela...quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met haar leeftijd die best veel hoger ligt dan de rest, ziet ze zich als de akela van de groep.
Ja en daardoor Jeffrey.quote:
ze had een extra stem tochquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:25 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja en daardoor Jeffrey.
Dus zal hij z'n nominatie wel aan Linda gegeven hebben. Nu afwachten wat Linda gaat doen met haar gamechangers.
Ik weet niet welke .quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze had een extra stem toch
en ???
Dubbele stemquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze had een extra stem toch
en ???
De stem van een bewoner ontnemen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:25 schreef rinardo het volgende:
Er zijn er 8, net de aflevering teruggekeken en van 1 kan ik niet lezen wat er staat, jullie ?
1. De beslissende stem (beslissende stem uitbrengen bij gelijke stand) ¤200
2. De dief (game changer stelen van iemand anders) ¤3000
3. De dubbele stem (twee keer stemmen bij nominatie) ¤500
4. De terugkaatser (stem terugkaatsen naar bewoner die hem heeft geplaatst) ¤500
5. De wraak (iemand anders nomineren op moment dat je zelf het huis moet verlaten) 3000
6. De redding (één van de genomineerden vervangen) ¤3000
7. De zwarte gerechtigheid (een ingezette pin ongeldig maken) ¤5000
8. De censuur
[ link | afbeelding ]
De stem van een bewoner ontnemen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:25 schreef rinardo het volgende:
Er zijn er 8, net de aflevering teruggekeken en van 1 kan ik niet lezen wat er staat, jullie ?
4. De terugkaatser (stem terugkaatsen naar bewoner die hem heeft geplaatst) ¤500
5. De wraak (iemand anders nomineren op moment dat je zelf het huis moet verlaten) 3000
8. De censuur
[ link | afbeelding ]
Maar waarom?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:30 schreef greysbones het volgende:
Jeff voelt zich kut
wat een open boek is dat gezicht van hem
omdat hij dit heeft gedaanquote:
ook Linda is een dame van zijn moeders leeftijdquote:
Thanksquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
De stem van een bewoner ontnemen?
Ik denk niet dat hij zich kut voelt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:30 schreef greysbones het volgende:
Jeff voelt zich kut
ik zie het toch echt andersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zich kut voelt.
Hij mag Linda niet erg volgens mij.
Linda denkt dat hij ermee zit, maar hij heeft er geen probleem mee hoor dat hij m aan Linda heeft gegeven.
Het zijn al nominaties, geen targets, dus er wordt niet meer gestemd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:32 schreef freaky40 het volgende:
Denk alleen niet dat ze er uiteindelijk op komt als ze morgen nog mogen stemmen. En ook die Nederlandse huisvrouwen met kortpittige kapseltjes die met name op FB zitten zullen haar er wel in houden....
Ergens heb ik die indruk ook. Maar blijkbaar zit ik foutquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Linda denkt dat hij ermee zit, maar hij heeft er geen probleem mee hoor dat hij m aan Linda heeft gegeven.
Het lijken er zelfs negen te zijn maar die twee zijn niet zichtbaar geweest.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:25 schreef rinardo het volgende:
8. De censuur
[ link | afbeelding ]
dat zegt niemandquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ergens heb ik die indruk ook. Maar blijkbaar zit ik fout
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:34 schreef Clasientje het volgende:
Linda gaat dit van niemand winnen. Zij gaat eruit Vrijdag.
Dat bedoelde ik nou juist nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zegt niemand
ieder zijn eigen mening
Denk toch dat het een Belg gaat worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:34 schreef Clasientje het volgende:
Linda gaat dit van niemand winnen. Zei gaat eruit Vrijdag.
Ik denk hetquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan begrijpen we elkaar verkeerd
Shit, gaat hij dan Jeffrey redden?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:10 schreef rinardo het volgende:
Mattheus heeft de redding
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hij doet alsof hij het kut vindt..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:30 schreef greysbones het volgende:
Jeff voelt zich kut
Ik denk eerder dat hij bang is voor wat ze in de kluis heeft gekocht.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
jeff heeft al geen nominatie meerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Shit, gaat hij dan Jeffrey redden?
Nu pas?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:32 schreef spapaars het volgende:
Begin een beetje JordyJef moe te worden.
Dat gaan we nog wel of niet zienquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:37 schreef 5thencounter het volgende:
Linda heeft nog geen tegen-token uitgedeelt? of heeft ze die niet?
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
jeff heeft al geen nominatie meer
Die blijft nog lekker voorlopig. Jolien/Jeff verhaallijntje moet in stand blijven van de FEBO.quote:
Ik hoop het niet. Ze is misschien wat saai, maar ze speelt het spel. Ze houdt zich aan de regels van BB. De rest krijgt steeds zendercheck, omdat ze te veel info delen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:34 schreef Clasientje het volgende:
Linda gaat dit van niemand winnen. Zei gaat eruit Vrijdag.
lennie gaat sowieso nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:39 schreef Clasientje het volgende:
Iemand gaat nog eraf maar wie ? Spannend ik denk zelf tussen Lennie of Jolien.
Remi doen hun niet en Al helemaal Linda niet😁
Ik denk dat de kans groot is dat Linda gaat als er verder geen gamechangers meer komen , maar dat is nog de vraag.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:39 schreef Clasientje het volgende:
deze wissel komt BB waarschijnlijk ook erg goed uitquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groot is dat Linda gaat als er verder geen gamechangers meer komen , maar dat is nog de vraag.
Laat er dan nog maar een vrouw binnenkomen waar Jeffrey meer oog voor heeft dan Jolien, dan krijgen we in ieder geval nog drama i.p.v. dat kleffe stelletjesgedoe.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die blijft nog lekker voorlopig. Jolien/Jeff verhaallijntje moet in stand blijven van de FEBO.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
deze wissel komt BB waarschijnlijk ook erg goed uit
Die heeft 2 van die dingen kan er nog iemand anders opzetten ipv zichzelf. Dat zei ze al van er kan nog iets veranderenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:39 schreef greysbones het volgende:
Linda pakt het inderdaad sportief op
je wacht op een Elchequote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Laat er dan nog maar een vrouw binnenkomen waar Jeffrey meer oog voor heeft dan Jolien, dan krijgen we in ieder geval nog drama i.p.v. dat kleffe stelletjesgedoe.
Denk dat er niet heel veel mensen zijn die bewust naar de site gaan om op Linda te stemmen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groot is dat Linda gaat als er verder geen gamechangers meer komen , maar dat is nog de vraag.
Die is binnenkort misschien weg uit de bondgenoten, kunnen ze hem gelijk doorsturen naar BB.quote:
Die heeft 2 van die dingen kan er nog iemand anders opzetten ipv zichzelf. Dat zei ze al van er kan nog iets veranderenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:39 schreef greysbones het volgende:
Linda pakt het inderdaad sportief op
Of allemaal weer kiezen zoals vorige week of linda zet een can haar gamechanger inquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:39 schreef Clasientje het volgende:
heeft ze er zo 1 danquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die heeft 2 van die dingen kan er nog iemand anders opzetten ipv zichzelf. Dat zei ze al van er kan nog iets veranderen
[..]
Of allemaal weer kiezen zoals vorige week of linda zet een can haar gamechanger in
Geloof het welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze er zo 1 dan
dat ze er iemand anders op kan zetten?
niels vroeg ernaarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:44 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig.. Mama Jolie mist de kintjess wel.. zag er even niet naar uit nadat Mama's 2e Leven begon na haar kast open mocht
Wie is joliequote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:44 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig.. Mama Mileen.. mist de kintjess wel.. zag er even niet naar uit nadat Mama's 2e Leven begon na haar kast open mocht
Bedoel je niet Milena?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:44 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig.. Mama Jolie mist de kintjess wel.. zag er even niet naar uit nadat Mama's 2e Leven begon na haar kast open mocht
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Bedoel je niet Milena?
Jolien is juist op zoek naar een spermadonor.
Ik denk of ik hoop dat ze haar gamechangers niet kan gebruiken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze er zo 1 dan
dat ze er iemand anders op kan zetten?
Zij is het minst populair in het huis bij de kijkers dus de kans is groot dat ze eruit gaat Vrijdagquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:40 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ze is misschien wat saai, maar ze speelt het spel. Ze houdt zich aan de regels van BB. De rest krijgt steeds zendercheck, omdat ze te veel info delen.
Alsjeblieft niet zeggggquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die is binnenkort misschien weg uit de bondgenoten, kunnen ze hem gelijk doorsturen naar BB.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jolie dat meiske met die mooie bril
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik klaag niet ... wat heeft klagen nou voor zin. Je moet gewoon genieten. Het heeft helemaal geen zin om te gaan zitten zeiken.
Dan gaat hij weer huilenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tot hij zelf weer genomineerd wordt
Die heeft Mattheusquote:
Donderdag toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Morgen is toch de definitieve nominatie of donderdag?
Okéquote:
Linda zei net tegen Milena dat ze niets had aan de dingen die ze gekocht heeft, maar of dat klopt, moeten we nog maar zien.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:05 schreef Krambo het volgende:
Linda is er zo rustig onder, die heeft nog iets in haar achterzak.
(De terugkaatser of hoe heet dat ding)
Ja dat kan maar hoop ik niet hahahaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die heeft 2 van die dingen kan er nog iemand anders opzetten ipv zichzelf. Dat zei ze al van er kan nog iets veranderen
[..]
Of allemaal weer kiezen zoals vorige week of linda zet een can haar gamechanger in
Daar had die andere wannabe volkszanger een mooi liedje overquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik klaag niet ... wat heeft klagen nou voor zin. Je moet gewoon genieten. Het heeft helemaal geen zin om te gaan zitten zeiken.
Ik luister geen schlagermuziekquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar had die andere wannabe volkszanger een mooi liedje over [ afbeelding ]
Ik ook niet, maar we konden er in het vorige seizoen niet omheenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen mag z'n eigen spel spelen, maar de een meow dan de ander..
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar we konden er in het vorige seizoen niet omheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar had die andere wannabe volkszanger een mooi liedje over [ afbeelding ]
[..]
Ik ook niet, maar we konden er in het vorige seizoen niet omheenHahahaha😂😂😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik ook niet, maar we konden er in het vorige seizoen niet omheenmisschien kan Fok jouw een mooie blauwe titel gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grootste fan van Lenie
Thinking is difficult, that’s why most people judge
[..]
Ik ook niet, maar we konden er in het vorige seizoen niet omheenSpeciaal voor jouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb ik toen gejuicht![]()
https://www.goplay.be/vid(...)e-dingen-des-te-meer
Jouquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw.
Doe een Mariootjequote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.
Ik zou daar voor nu prima mee kunnen leven..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die gaat naar de finale, lievelingetje van de FEBO.
Denk het wel.....quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Shit, gaat hij dan Jeffrey redden?
Nah, verwende snotneus, en betweter.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou daar voor nu prima mee kunnen leven..
Dat hebben ze precies nodigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nah, verwende snotneus, en betweter.
Maar fijn voor Mat, hij kan wekenlang voor hem zorgen, dat is wel wat anders dan die 2 dagen tijdens een stedentrip.quote:
Zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die gaat naar de finale, lievelingetje van de FEBO.
Matthie had al geen pin.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dacht te lezen dat Matt nog een pin had.
Dat is altijd zo , daar helemaal .quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgende week is toch alles weer anders ...
Het is hoog tijd dat Petertje zich ermee bemoeit en onthult/verraad waar dat kistje is.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:37 schreef Puzzie het volgende:
Het gouden kistje is dus nog steeds 'kwijt'
Zo mee eens, respect verdien je, niet door je leeftijd, maar door hoe je je gedraagt!!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn mening
leeftijd geeft je niet het recht jezelf hoger te zetten dan een ander
Matthie had een gamechanger gekocht.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat mocht Matt dan niet vertellen wat hij had genomen anders zouden er sancties komen...?
weet je en link bb bras. met shower cam ??quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:44 schreef spapaars het volgende:
Denk dat de FEBO blij is met elke aankoop.
Het brengt het eindbedrag omlaag.
Moet echt helemaal teruglezen....dus die kan hij nu niet gebruiken voor Jeff als die hem Van Linda krijgt om genomineerd te worden??quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Matthie had een gamechanger gekocht.
Leuk als ze in één maand alles uitverkopen , nul tokens en geen geld opgebouwdquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:44 schreef spapaars het volgende:
Denk dat de FEBO blij is met elke aankoop.
Het brengt het eindbedrag omlaag.
Het moet wel stiekem.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:54 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt er wel opquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Waarom draaide de camera nou weer weg? Die 2 hebben wel gezoend
Ook dat is al goed voor censuur blijkt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Waarom draaide de camera nou weer weg? Die 2 hebben wel gezoend
Zij hebben elkaar idd wat kusjes gegeven.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:58 schreef Clasientje het volgende:
Hun hebben sowieso gezoend hahaha❤️
Nou mochten ze dat op tv brengen is de kijkwijzer waarschijnlijk gewijzigd naar 16+quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij hebben elkaar idd wat kusjes gegeven.
Zoveel stelde het niet voor.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:05 schreef Clasientje het volgende:
Krijgen we in de aflevering te zien dar hun zoenen daarom dat de regie dit weg haalt.
Als je die kusjes van net bedoelde : dat ging allemaal wat snel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou mochten ze dat op tv brengen is de kijkwijzer waarschijnlijk gewijzigd naar 16+
Reken er maar niet op, in de afleveringen zijn ze ook al te beroerd om de Games te laten zien die ze al gespeeld hebben, laat staan iets wat op mogelijke erotische koppeingen die mogelijk onstaanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:05 schreef Clasientje het volgende:
Krijgen we in de aflevering te zien dar hun zoenen daarom dat de regie dit weg haalt.
Afgelopen nacht was de stream ook ineens weg er is wat gebeurd tussen hun 2 zien we in de tv uitzending.quote:
Oh dan heb je niet over wat net gebeurde maar wat vannacht blijkbaar gebeurde en toen sliep ik..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:08 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was de stream ook ineens weg er is wat gebeurd tussen hun 2 zien we in de tv uitzending.
Ligt eraan wat "fake" is in hun geval.. andere naam en ander werk voor de rest dezelfde persoon, dus het boeit geen hond meer wie of wat ze zijnquote:
Voor de mensen die Linda nooit iets zien doen, dit deed ze gisteren ook,boontjes doppen, en samen met Elsa doet ze ook telkens de was ophangen, vouwen, sorterenquote:
Dat komt dan niet van mij.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Voor de mensen die Linda nooit iets zien doen, dit deed ze gisteren ook,boontjes doppen, en samen met Elsa doet ze ook telkens de was ophangen, vouwen, sorteren
Ze doet genoeg, maar het is geen prater.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Voor de mensen die Linda nooit iets zien doen, dit deed ze gisteren ook,boontjes doppen, en samen met Elsa doet ze ook telkens de was ophangen, vouwen, sorteren
Andere jaren kon BB nog wel eens de boel naar zn hand draaien, door juist een bepaald spel uit te kiezen of andere dingen, maar dat wordt zo wel veel moeilijkerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag me af.. als iemand eind vd week genomineerd staat en héél Belgie en Nederland wil die gast eruit hebben.. maarrrrrr die gast barst van de dure tokens die zeg Ik Ga Niet .. ik gebruik mijn Wraak en redding en wijs een ander aan in mijn plaats, da's mooi KijkerFucken ook
Eens. Afschuwelijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:28 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het kleurenthema in het huis niet om aan te zien
Eens… zat net te denken dat het wel wat tijd is voor wat andere/meer meubelsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:28 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het kleurenthema in het huis niet om aan te zien
Nu alquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:30 schreef engine het volgende:
Milena al over haar teleurstelling als ze de finale verliest.
Dat ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:30 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Eens… zat net te denken dat het wel wat tijd is voor wat andere/meer meubels
Ik geloof best dat BB slimme mensen Achter heeft die de uitkomsten kunnen manipuleren door de juiste personen allerei verplichte Badges op te spelden, maar de Tokens lijken mij nog veel te goedkoop, óf ze verdienen teveel per gamequote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Andere jaren kon BB nog wel eens de boel naar zn hand draaien, door juist een bepaald spel uit te kiezen of andere dingen, maar dat wordt zo wel veel moeilijker
er ligt gewoon een matras onder de vloerbedekking van de slaapkamer volgens mij.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:32 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind ook dat ze langzamerhand bedden moeten krijgen. Hun botten moeten wel pijn beginnen te doen.
Ze klagen dat het erg dun is, en niet lekker ligt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:33 schreef Verida het volgende:
[..]
er ligt gewoon een matras onder de vloerbedekking van de slaapkamer volgens mij.
het veert gewoon als ze er op lopen.
Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:33 schreef Verida het volgende:
[..]
er ligt gewoon een matras onder de vloerbedekking van de slaapkamer volgens mij.
het veert gewoon als ze er op lopen.
Ik ben niet overtuigd. Heb het een paar keer herhaald, maar het hoofd van Jolien bewoog geen tiende mm.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
JeJo als mp4:
https://streamable.com/p1k7f1
BB heeft gezegd dat de Game changers per week veranderen van prijs, nu is de duurste 3000 en 5000 maar hoe meer geld er in het spel komt, zullen die prijzen wel omhoog gaan gok ik maar zoquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof best dat BB slimme mensen Achter heeft die de uitkomsten kunnen manipuleren door de juiste personen allerei verplichte Badges op te spelden, maar de Tokens lijken mij nog veel te goedkoop, óf ze verdienen teveel per game
Lijkt me ook niet lekker liggen , althans ik zou daar prima op kunnen liggen maar dit zijn toch allemaal prinsjes en prinsesjes die beter gewend zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze klagen dat het erg dun is, en niet lekker ligt.
Het is allemaal heel vluchtig , geen echte kusquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd. Heb het een paar keer herhaald, maar het hoofd van Jolien bewoog geen tiende mm.
Ah dat is idd Marktwerkingquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
BB heeft gezegd dat de tokens per week veranderen van prijs, nu is de duurste 3000 en 5000 maar hoe meer geld er in het spel komt, zullen die prijzen wel omhoog gaan gok ik maar zo
Zou kunnenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is allemaal heel vluchtig , geen echte kus
dat zal best wel, dat ze erover klagen, maar het is niet zo dat ze op de harde vloer liggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze klagen dat het erg dun is, en niet lekker ligt.
Idd, dat houd je ook niet langer dan 1 nacht vol denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:36 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zal best wel, dat ze erover klagen, maar het is niet zo dat ze op de harde vloer liggen.
Ik dacht dat ze echt gewoon op vloerbedekking lagen. Dit veranderd de zaakquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:36 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zal best wel, dat ze erover klagen, maar het is niet zo dat ze op de harde vloer liggen.
Nee als je goed kijkt zie je dat de voeten van de bewoners wat omlaag 'zakken' in de vloer bij de slaapgedeeltes als ze daar lopen. Viel me gisteravond op bij Jordy.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze echt gewoon op vloerbedekking lagen. Dit veranderd de zaak
De g wordt niet uitgesprokenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
'Nele' zegt Samson en Gert, maar het klinkt (voor mij) bijna als Samson en Hert
West Vlaanderen, daar is dat normaal. Bruhhe, Hent, enz.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
'Nele' zegt Samson en Gert, maar het klinkt (voor mij) bijna als Samson en Hert
Wow ze doet watquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor de naysayers,Linda schilt aardappels:
[ afbeelding ]
paar jaar terug waste kitty haar roze pak ook nooit, en achteraf vertelde kitty, dat hij elke avond werd gewassen, wij zien niet alles , maar veel willen dat niet horenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor de naysayers,Linda schilt aardappels:
[ afbeelding ]
Ik vind koppeltjes vervelend met elkaarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:59 schreef Clasientje het volgende:
Ik wordt altijd blij als ik Jeffrey en jolien zien samen hihihi ik weet niet waarom hihihi 😁
Camping. De slaapkamer lijkt op het ent als je naar de muren kijkt en de banken in de living lijken op caravan banken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ookMaar los van die meubels : ik snap niets van dit thema
Dat camping idee vind ik wel leuk, de kleuren combi doet me pijn aan mijn ogenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:02 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Camping. De slaapkamer lijkt op het ent als je naar de muren kijkt en de banken in de living lijken op caravan banken.
Dat vond ik vorig jaar erger, die felle kleuren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat camping idee vind ik wel leuk, de kleuren combi doet me pijn aan mijn ogen
Ik hou wel van felle kleuren en zeker in zo'n huis mag het best lekker opvallenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:04 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat vond ik vorig jaar erger, die felle kleuren.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Alleen de stinkende dixies ontbreken nog en je kan het een festivalcamping noemen
Nou ja Jeff heeft het al de hele dag over hoe Axels dag/doel mislukt isquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat Jeffreys dag doel wel erg mislukt is
Het zijn wel lelijke kleuren dit jaarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hou wel van felle kleuren en zeker in zo'n huis mag het best lekker opvallen![]()
Maar dat bruin met beige , groen etc vind ik te lelijk
Ja maar hij wilde jolien vandaag niet opzoekenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja Jeff heeft het al de hele dag over hoe Axels dag/doel mislukt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |