Dat gaan we nog wel of niet zienquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:37 schreef 5thencounter het volgende:
Linda heeft nog geen tegen-token uitgedeelt? of heeft ze die niet?
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
jeff heeft al geen nominatie meer
Die blijft nog lekker voorlopig. Jolien/Jeff verhaallijntje moet in stand blijven van de FEBO.quote:
Ik hoop het niet. Ze is misschien wat saai, maar ze speelt het spel. Ze houdt zich aan de regels van BB. De rest krijgt steeds zendercheck, omdat ze te veel info delen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:34 schreef Clasientje het volgende:
Linda gaat dit van niemand winnen. Zei gaat eruit Vrijdag.
lennie gaat sowieso nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:39 schreef Clasientje het volgende:
Iemand gaat nog eraf maar wie ? Spannend ik denk zelf tussen Lennie of Jolien.
Remi doen hun niet en Al helemaal Linda niet😁
Ik denk dat de kans groot is dat Linda gaat als er verder geen gamechangers meer komen , maar dat is nog de vraag.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:39 schreef Clasientje het volgende:
deze wissel komt BB waarschijnlijk ook erg goed uitquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groot is dat Linda gaat als er verder geen gamechangers meer komen , maar dat is nog de vraag.
Laat er dan nog maar een vrouw binnenkomen waar Jeffrey meer oog voor heeft dan Jolien, dan krijgen we in ieder geval nog drama i.p.v. dat kleffe stelletjesgedoe.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die blijft nog lekker voorlopig. Jolien/Jeff verhaallijntje moet in stand blijven van de FEBO.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
deze wissel komt BB waarschijnlijk ook erg goed uit
Die heeft 2 van die dingen kan er nog iemand anders opzetten ipv zichzelf. Dat zei ze al van er kan nog iets veranderenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:39 schreef greysbones het volgende:
Linda pakt het inderdaad sportief op
je wacht op een Elchequote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Laat er dan nog maar een vrouw binnenkomen waar Jeffrey meer oog voor heeft dan Jolien, dan krijgen we in ieder geval nog drama i.p.v. dat kleffe stelletjesgedoe.
Denk dat er niet heel veel mensen zijn die bewust naar de site gaan om op Linda te stemmen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groot is dat Linda gaat als er verder geen gamechangers meer komen , maar dat is nog de vraag.
Die is binnenkort misschien weg uit de bondgenoten, kunnen ze hem gelijk doorsturen naar BB.quote:
Die heeft 2 van die dingen kan er nog iemand anders opzetten ipv zichzelf. Dat zei ze al van er kan nog iets veranderenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:39 schreef greysbones het volgende:
Linda pakt het inderdaad sportief op
Of allemaal weer kiezen zoals vorige week of linda zet een can haar gamechanger inquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:39 schreef Clasientje het volgende:
heeft ze er zo 1 danquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die heeft 2 van die dingen kan er nog iemand anders opzetten ipv zichzelf. Dat zei ze al van er kan nog iets veranderen
[..]
Of allemaal weer kiezen zoals vorige week of linda zet een can haar gamechanger in
Geloof het welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze er zo 1 dan
dat ze er iemand anders op kan zetten?
niels vroeg ernaarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:44 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig.. Mama Jolie mist de kintjess wel.. zag er even niet naar uit nadat Mama's 2e Leven begon na haar kast open mocht
Wie is joliequote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:44 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig.. Mama Mileen.. mist de kintjess wel.. zag er even niet naar uit nadat Mama's 2e Leven begon na haar kast open mocht
Bedoel je niet Milena?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:44 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig.. Mama Jolie mist de kintjess wel.. zag er even niet naar uit nadat Mama's 2e Leven begon na haar kast open mocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |