De stem van een bewoner ontnemen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:25 schreef rinardo het volgende:
Er zijn er 8, net de aflevering teruggekeken en van 1 kan ik niet lezen wat er staat, jullie ?
1. De beslissende stem (beslissende stem uitbrengen bij gelijke stand) ¤200
2. De dief (game changer stelen van iemand anders) ¤3000
3. De dubbele stem (twee keer stemmen bij nominatie) ¤500
4. De terugkaatser (stem terugkaatsen naar bewoner die hem heeft geplaatst) ¤500
5. De wraak (iemand anders nomineren op moment dat je zelf het huis moet verlaten) 3000
6. De redding (één van de genomineerden vervangen) ¤3000
7. De zwarte gerechtigheid (een ingezette pin ongeldig maken) ¤5000
8. De censuur
[ link | afbeelding ]
Maar waarom?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:30 schreef greysbones het volgende:
Jeff voelt zich kut
wat een open boek is dat gezicht van hem
omdat hij dit heeft gedaanquote:
ook Linda is een dame van zijn moeders leeftijdquote:
Thanksquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
De stem van een bewoner ontnemen?
Ik denk niet dat hij zich kut voelt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:30 schreef greysbones het volgende:
Jeff voelt zich kut
ik zie het toch echt andersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zich kut voelt.
Hij mag Linda niet erg volgens mij.
Linda denkt dat hij ermee zit, maar hij heeft er geen probleem mee hoor dat hij m aan Linda heeft gegeven.
Het zijn al nominaties, geen targets, dus er wordt niet meer gestemd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:32 schreef freaky40 het volgende:
Denk alleen niet dat ze er uiteindelijk op komt als ze morgen nog mogen stemmen. En ook die Nederlandse huisvrouwen met kortpittige kapseltjes die met name op FB zitten zullen haar er wel in houden....
Ergens heb ik die indruk ook. Maar blijkbaar zit ik foutquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Linda denkt dat hij ermee zit, maar hij heeft er geen probleem mee hoor dat hij m aan Linda heeft gegeven.
Het lijken er zelfs negen te zijn maar die twee zijn niet zichtbaar geweest.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:25 schreef rinardo het volgende:
Er zijn er 8, net de aflevering teruggekeken en van 1 kan ik niet lezen wat er staat, jullie ?
1. De beslissende stem (beslissende stem uitbrengen bij gelijke stand) ¤200
2. De dief (game changer stelen van iemand anders) ¤3000
3. De dubbele stem (twee keer stemmen bij nominatie) ¤500
4. De terugkaatser (stem terugkaatsen naar bewoner die hem heeft geplaatst) ¤500
5. De wraak (iemand anders nomineren op moment dat je zelf het huis moet verlaten) 3000
6. De redding (één van de genomineerden vervangen) ¤3000
7. De zwarte gerechtigheid (een ingezette pin ongeldig maken) ¤5000
8. De censuur
[ link | afbeelding ]
dat zegt niemandquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ergens heb ik die indruk ook. Maar blijkbaar zit ik fout
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:34 schreef Clasientje het volgende:
Linda gaat dit van niemand winnen. Zij gaat eruit Vrijdag.
Dat bedoelde ik nou juist nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zegt niemand
ieder zijn eigen mening
Denk toch dat het een Belg gaat worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:34 schreef Clasientje het volgende:
Linda gaat dit van niemand winnen. Zei gaat eruit Vrijdag.
dan begrijpen we elkaar verkeerdquote:
Ik denk hetquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan begrijpen we elkaar verkeerd
Shit, gaat hij dan Jeffrey redden?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:10 schreef rinardo het volgende:
Mattheus heeft de redding
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hij doet alsof hij het kut vindt..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:30 schreef greysbones het volgende:
Jeff voelt zich kut
Ik denk eerder dat hij bang is voor wat ze in de kluis heeft gekocht.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
jeff heeft al geen nominatie meerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Shit, gaat hij dan Jeffrey redden?
Nu pas?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:32 schreef spapaars het volgende:
Begin een beetje JordyJef moe te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |