Dat mag dusquote:
Ik vind koppeltjes vervelend met elkaarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:59 schreef Clasientje het volgende:
Ik wordt altijd blij als ik Jeffrey en jolien zien samen hihihi ik weet niet waarom hihihi 😁
Camping. De slaapkamer lijkt op het ent als je naar de muren kijkt en de banken in de living lijken op caravan banken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ookMaar los van die meubels : ik snap niets van dit thema
Dat camping idee vind ik wel leuk, de kleuren combi doet me pijn aan mijn ogenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:02 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Camping. De slaapkamer lijkt op het ent als je naar de muren kijkt en de banken in de living lijken op caravan banken.
Dat vond ik vorig jaar erger, die felle kleuren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat camping idee vind ik wel leuk, de kleuren combi doet me pijn aan mijn ogen
Ik hou wel van felle kleuren en zeker in zo'n huis mag het best lekker opvallenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:04 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat vond ik vorig jaar erger, die felle kleuren.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Alleen de stinkende dixies ontbreken nog en je kan het een festivalcamping noemen
Nou ja Jeff heeft het al de hele dag over hoe Axels dag/doel mislukt isquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat Jeffreys dag doel wel erg mislukt is
Het zijn wel lelijke kleuren dit jaarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hou wel van felle kleuren en zeker in zo'n huis mag het best lekker opvallen![]()
Maar dat bruin met beige , groen etc vind ik te lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |