Het is hoog tijd dat Petertje zich ermee bemoeit en onthult/verraad waar dat kistje is.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:37 schreef Puzzie het volgende:
Het gouden kistje is dus nog steeds 'kwijt'
Zo mee eens, respect verdien je, niet door je leeftijd, maar door hoe je je gedraagt!!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn mening
leeftijd geeft je niet het recht jezelf hoger te zetten dan een ander
Matthie had een gamechanger gekocht.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat mocht Matt dan niet vertellen wat hij had genomen anders zouden er sancties komen...?
weet je en link bb bras. met shower cam ??quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:44 schreef spapaars het volgende:
Denk dat de FEBO blij is met elke aankoop.
Het brengt het eindbedrag omlaag.
Moet echt helemaal teruglezen....dus die kan hij nu niet gebruiken voor Jeff als die hem Van Linda krijgt om genomineerd te worden??quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Matthie had een gamechanger gekocht.
Leuk als ze in één maand alles uitverkopen , nul tokens en geen geld opgebouwdquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:44 schreef spapaars het volgende:
Denk dat de FEBO blij is met elke aankoop.
Het brengt het eindbedrag omlaag.
Het moet wel stiekem.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:54 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt er wel opquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Waarom draaide de camera nou weer weg? Die 2 hebben wel gezoend
Ook dat is al goed voor censuur blijkt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Waarom draaide de camera nou weer weg? Die 2 hebben wel gezoend
Zij hebben elkaar idd wat kusjes gegeven.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:58 schreef Clasientje het volgende:
Hun hebben sowieso gezoend hahaha❤️
Nou mochten ze dat op tv brengen is de kijkwijzer waarschijnlijk gewijzigd naar 16+quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij hebben elkaar idd wat kusjes gegeven.
Zoveel stelde het niet voor.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:05 schreef Clasientje het volgende:
Krijgen we in de aflevering te zien dar hun zoenen daarom dat de regie dit weg haalt.
Als je die kusjes van net bedoelde : dat ging allemaal wat snel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou mochten ze dat op tv brengen is de kijkwijzer waarschijnlijk gewijzigd naar 16+
Reken er maar niet op, in de afleveringen zijn ze ook al te beroerd om de Games te laten zien die ze al gespeeld hebben, laat staan iets wat op mogelijke erotische koppeingen die mogelijk onstaanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:05 schreef Clasientje het volgende:
Krijgen we in de aflevering te zien dar hun zoenen daarom dat de regie dit weg haalt.
Afgelopen nacht was de stream ook ineens weg er is wat gebeurd tussen hun 2 zien we in de tv uitzending.quote:
Oh dan heb je niet over wat net gebeurde maar wat vannacht blijkbaar gebeurde en toen sliep ik..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:08 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was de stream ook ineens weg er is wat gebeurd tussen hun 2 zien we in de tv uitzending.
Ligt eraan wat "fake" is in hun geval.. andere naam en ander werk voor de rest dezelfde persoon, dus het boeit geen hond meer wie of wat ze zijnquote:
Voor de mensen die Linda nooit iets zien doen, dit deed ze gisteren ook,boontjes doppen, en samen met Elsa doet ze ook telkens de was ophangen, vouwen, sorterenquote:
Dat komt dan niet van mij.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Voor de mensen die Linda nooit iets zien doen, dit deed ze gisteren ook,boontjes doppen, en samen met Elsa doet ze ook telkens de was ophangen, vouwen, sorteren
Ze doet genoeg, maar het is geen prater.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Voor de mensen die Linda nooit iets zien doen, dit deed ze gisteren ook,boontjes doppen, en samen met Elsa doet ze ook telkens de was ophangen, vouwen, sorteren
Andere jaren kon BB nog wel eens de boel naar zn hand draaien, door juist een bepaald spel uit te kiezen of andere dingen, maar dat wordt zo wel veel moeilijkerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag me af.. als iemand eind vd week genomineerd staat en héél Belgie en Nederland wil die gast eruit hebben.. maarrrrrr die gast barst van de dure tokens die zeg Ik Ga Niet .. ik gebruik mijn Wraak en redding en wijs een ander aan in mijn plaats, da's mooi KijkerFucken ook
Eens. Afschuwelijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:28 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het kleurenthema in het huis niet om aan te zien
Eens… zat net te denken dat het wel wat tijd is voor wat andere/meer meubelsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:28 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het kleurenthema in het huis niet om aan te zien
Nu alquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:30 schreef engine het volgende:
Milena al over haar teleurstelling als ze de finale verliest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |