Een nederlands-achtig hoofd ???quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:03 schreef freaky40 het volgende:
Elen heeft een wat Nederlands-achtig hoofd. Dacht ook dat ze Nederlands was toen ze binnen kwam.
ja geen idee wat een nederlands achtig hoofd isquote:
Heeft hij idd al eerder verteld, goed hart die jongenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:10 schreef greysbones het volgende:
Matt over zijn katten
waar ze vandaan komen
ik had hem heeeel anders verwachtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft hij idd al eerder verteld, goed hart die jongen
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:10 schreef Jockari het volgende:
Matt gaat telkens hij op reis is, enkele dagen helpen in dierenasielen.
Dat had hij idd al een keer verteld , zegt veel over iemandquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:10 schreef Jockari het volgende:
Vind hem tot nu toe de leukste. heb verder niet echt een hekel aan iemand, alleen het geschreeuw en bazige van Elsa stoort mequote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had hem heeeel anders verwacht
maar hij valt me heeeel erg mee
Mooi (als het de waarheid is)quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:10 schreef Jockari het volgende:
matt en jeffquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind hem tot nu toe de leukste. heb verder niet echt een hekel aan iemand, alleen het geschreeuw en bazige van Elsa stoort me
Zijn er veel die dat doen hoor, mijn zoon en schoondochter doen dat ookquote:
Als je ergens kort op reis/citytrip gaat (zo'n 4-5 dagen) gaat hij dus de helft daarvan telkens in dierenasielen doorbrengen ? Tenzij zijn reizen altijd minstens 2 weken lang duren dan kan ik het wel nog geloven dat hij paar dagen in asielen helpt.quote:
Daar zijn genoeg mensen die dat doen, dus ik zie niet in waarom dat een leugen moet zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:16 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als je ergens kort op reis/citytrip gaat (zo'n 4-5 dagen) gaat hij dus de helft daarvan telkens in dierenasielen doorbrengen ? Tenzij zijn reizen altijd minstens 2 weken lang duren dan kan ik het wel geloven.
Dat is ook maar wat mensen willen zien in iemandquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is een mooi verhaaltje waarmee je kan scoren.
Hoop overigens dat het waar is.
Het gaat me meer om de praktische kant. 4-5 dagen op reis/citytrip en 1/2 dagen daarvan doorbrengen in een dierenasiel ? Dan heb je toch niets van het land/stedentrip zelf gezien. Als hij langere reizen inplant van 2/3 weken dan welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar zijn genoeg mensen die dat doen, dus ik zie niet in waarom dat een leugen moet zijn
Dat is met alles op stream, veel zien alleen het negatieve en als het iets moois is, twijfelen ze of het waar is.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook maar wat mensen willen zien in iemand
Het is waar en is ook te zien op zijn instaquote:
Nogmaals: er zijn heel veel mensen die zoiets doen , overal het negatieve in zien van wat iemand zegt vind ik wat flauwquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:18 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de praktische kant. 4-5 dagen op reis/citytrip en 1/2 dagen daarvan doorbrengen in een dierenasiel ? Dan heb je toch niets van het land/stedentrip zelf gezien. Als hij langere reizen inplant van 2/3 weken dan wel
tis ook een beetje mensen eigenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nogmaals: er zijn heel veel mensen die zoiets doen , overal het negatieve in zien van wat iemand zegt vind ik wat flauw
Mijn zoon en schoondochter zijn een maand naar Curaçao geweest, waar ze 7 dagen in de week een halve dag gingen helpen bij Rescue Paws en de andere helft van de dag vakantie vierdenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:18 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de praktische kant. 4-5 dagen op reis/citytrip en 1/2 dagen daarvan doorbrengen in een dierenasiel ? Dan heb je toch niets van het land/stedentrip zelf gezien. Als hij langere reizen inplant van 2/3 weken dan wel
Maar wat zij zegt geloof ik wel, daar zit het verschil. Haar gedrag is een ander dingquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis ook een beetje mensen eigen
zoals een Elsa irriteert me enorm
vind ik moeilijk om daar nog wat positiefs over te posten
Met haar leeftijd die best veel hoger ligt dan de rest, ziet ze zich als de akela van de groep.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis ook een beetje mensen eigen
zoals een Elsa irriteert me enorm
vind ik moeilijk om daar nog wat positiefs over te posten
Ik ben benieuwd wat komen gaat want ook zij heeft gamechangersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt ze zo booswoest naar buiten
I hope so
mijn meningquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met haar leeftijd die best veel hoger ligt dan de rest, ziet ze zich als de akela van de groep.
Wat schattigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/C6G__-AP2YU/
https://www.instagram.com/p/CxQkuQKoycz/
Sorry, ik las akelig ipv akela...quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met haar leeftijd die best veel hoger ligt dan de rest, ziet ze zich als de akela van de groep.
Ja en daardoor Jeffrey.quote:
ze had een extra stem tochquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:25 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja en daardoor Jeffrey.
Dus zal hij z'n nominatie wel aan Linda gegeven hebben. Nu afwachten wat Linda gaat doen met haar gamechangers.
Ik weet niet welke .quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze had een extra stem toch
en ???
Dubbele stemquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze had een extra stem toch
en ???
De stem van een bewoner ontnemen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:25 schreef rinardo het volgende:
Er zijn er 8, net de aflevering teruggekeken en van 1 kan ik niet lezen wat er staat, jullie ?
1. De beslissende stem (beslissende stem uitbrengen bij gelijke stand) ¤200
2. De dief (game changer stelen van iemand anders) ¤3000
3. De dubbele stem (twee keer stemmen bij nominatie) ¤500
4. De terugkaatser (stem terugkaatsen naar bewoner die hem heeft geplaatst) ¤500
5. De wraak (iemand anders nomineren op moment dat je zelf het huis moet verlaten) 3000
6. De redding (één van de genomineerden vervangen) ¤3000
7. De zwarte gerechtigheid (een ingezette pin ongeldig maken) ¤5000
8. De censuur
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |