Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ja best grappig eigenlijk die klap-gate, ik denk dat Floris zich ook wel even achter de oren krabt of de stemming vanuit het bondje op Senna moet gaan. Grote kans dat hij de finale ook misloopt. En Emma vermaakt zicht weer met Floris wat tot een uitbarsting kan leiden bij Senna.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:32 schreef Gia het volgende:
Emma gaat profiteren van deze 'klap-gate', want niemand gaat nog op Senna of Floris stemmen, mochten de slangen de knockouts winnen.
En dan vraag ik me af of Floris, die dit uiteraard ook wel door heeft, dan nog wel voor Senna gaat vanuit het bondje.
Stel dat per ongeluk Emma uit het bondje komt, omdat Floris het zichzelf meer gunt dan Senna, maar Emma het wint, dan zou het helemaal mooi zijn als Charissa dan uit de loods zou worden gekozen, gewoon omdat niemand het Senna en Floris gunnen.
Charissa en Emma moeten sowieso elkaar de 5 punten geven en dan hopen dat Floris het Senna niet gunt. Gewoon van tevoren liegen op wie je gaat stemmen. Je zit er toch voor jezelf!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best grappig eigenlijk die klap-gate, ik denk dat Floris zich ook wel even achter de oren krabt of de stemming vanuit het bondje op Senna moet gaan. Grote kans dat hij de finale ook misloopt. En Emma vermaakt zicht weer met Floris wat tot een uitbarsting kan leiden bij Senna.Al met al gaat het leuke tv worden mochten ze de knock-outs winnen.
Charissa kan tot nu toe goed redelijk goed overweg met Senna denk dus dat die wel voor haar gaat. Maar hoe haar denkwijze in elkaar zit is nogal raadselachtigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Charissa en Emma moeten sowieso elkaar de 5 punten geven en dan hopen dat Floris het Senna niet gunt. Gewoon van tevoren liegen op wie je gaat stemmen. Je zit er toch voor jezelf!
Het moet raar lopen als Senna niet vanuit het bondje wordt gekozen. Als de groep niet het geheugen heeft van een goudvis dan kiezen zij niet voor Floris. Dan is het hopen dat Emma of Charissa vanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Mochten de Slangen winnen, hopelijk niet, mag het van mij Charissa/Emma worden in de finale.
Ja, heb es gegoocheld met de punten die ze kunnen geven. Als Charissa en Emma elkaar de 5 punten geven, en Floris en Senna gunnen elkaar niet 5 punten (wat op zich al leuk zou zijn, ruzie!), dan zouden Charissa en Emma samen op 11 punten kunnen komen en Senna en Floris op 10 en 8. Maar Charissa geeft vermoedelijk braaf aan Senna 5 punten, dus het wordt toch Senna uit het bondje.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het moet raar lopen als Senna niet vanuit het bondje wordt gekozen. Als de groep niet het geheugen heeft van een goudvis dan kiezen zij niet voor Floris. Dan is het hopen dat Emma of Charissa van
Senna wint mochten de Slangen in de finale staan.
omdat zij volgens hem ook een grote mond had, maar ik begrijp het wel ze mag helemaal niks, hun beslissen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Of Chris effe der bek wil houwe.. Aldus Floortje
Zag haar 1x met oefenen, maar wel in de punten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja Charis gooide tijdens het oefenen ook niet als beste zegt Senna.. ja Emma gooide veel beter met Nul
Ik zag het gezicht van \Charissa nouuuu, die knuffel kunnen ze hopelijk op een heel donkere plek stoppen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
En weer goed...maar niet heus
[ afbeelding ]
Dat opperde iemand (Emma dacht ik) tijdens het speculeren over wat voor voeten opdracht er zou komen.quote:
Zegt hij dat niet iedere dag?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Het boeit El Boeieh al weken niet meer.. hij is er weer helemaal klaar met deze maand
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
Jij moet echt je bek houden
Sowww
Dat zou iemand niet tegen mij moeten zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Waarom niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja hij schijnt elke dag klaar te zijn met álles.. maar het boeit 'm nooit echt waar het interesseert hem nietquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Waarom niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
* greysbones pakt Kinki bij kop en kont en gooit hem in de BB vijverThinking is difficult, that’s why most people judge
Ik hoop dat hij op zijn plaat gaatquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
El Runnert "Ik moet dit kunnne winne" en Deem moet der dek houwe
ja volgens mij welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
Wat moeten ze doen? zoveel mogelijk stappen zetten in een dag tijd?
Lolquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
Als ik Charissa was zou ik zeggen, ik kan wel mijn bed induiken toch, want ik mag toch nooit wat doen
mag ze een keer wat doenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
Floris vraagt of Charis ook wil. nope kanniet renne wel lope![]()
Het is ook niet gauw goed
dat dus, moeten sneller wisselen, zeker niet eerlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
LolSnap trouwens niet hoe dit eerlijk is als er een bondje van 3 is.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
LolSnap trouwens niet hoe dit eerlijk is als er een bondje van 3 is.
Dat rennen gaat niemand volhouden, het gaat op de hoeveelheid stappen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat dus, moeten sneller wisselen, zeker niet eerlijk
alhoewel ik Moira ook niet zie rennen
Dan zou ik heel veel kleine stapjes doen per rondequote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat rennen gaat niemand volhouden, het gaat op de hoeveelheid stappen.
Bij voorbeeldquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan zou ik heel veel kleine stapjes doen per ronde
Dan is de opmerking van Char niet zo slim. Ik kan niet rennen maar wel lopen. Grote stappen kan ik zetten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat rennen gaat niemand volhouden, het gaat op de hoeveelheid stappen.
Moest lachen dat Kelly zei dat de hele loods dat bondje 'de sekte' noemt, met rantsoeneren, feitjes leren. En dan Flo als Sekte-leider met zijn vrouwen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:03 schreef spapaars het volgende:
Floris over een moeilijk gesprekje met Chas.
Hij speelt echt het baasje met 3 onderdanen.
Ja, daar word ik niet goed van. Het interesseert hem zogenaamd niet, maar hij staat er mee op en gaat er mee naar bed. Hoewel, dat laatste kan hij vergeten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:23 schreef MacDeMarco het volgende:
Demi boeit El Che niet, maar zij is wel de hele dag zijn gespreksonderwerp.
Het is niet de afstand die ze moeten afleggen, dat vergeten ze idd een beetje.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Dan is de opmerking van Char niet zo slim. Ik kan niet rennen maar wel lopen. Grote stappen kan ik zetten.
Daarom ook gelachen dat ze gingen hardlopen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet de afstand die ze moeten afleggen, dat vergeten ze idd een beetje.
Ze verdoen alleen maar energie, gewoon lopen hou je lang vol hoor, beter dan iedere keer de klappen op voeten/benen van dat hard lopen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 02:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom ook gelachen dat ze gingen hardlopen.
Da's op zich niet zo gek toch? Je kunt dan in dezelfde tijd meer rondjes halen, en de hoeveelheid stappen als je op een sukkeldrafje loopt is echt niet minder dan het aantal als je wandelt, integendeel. Als je rent, met grote stappen, dan leg je in verhouding meer afstand af ten opzichte van het aantal stappen. Dus een drafje lijkt mij het beste. En als je dat niet kunt stevig doorwandelen met niet te grote passen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 02:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom ook gelachen dat ze gingen hardlopen.
Evenveel stappen per rondje. Maar trimmend lopend haal je meer rondjes, dus meer stappen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:22 schreef wolffie het volgende:
Een stappenteller telt niet de stappen maar je beweging. Als ik fiets telt die ook. En iemand die hardloop en hetzelfde parcour aflegt als iemand die wandeld heeft dat dezelfde uitkomst.
Maakt denk ik niet zoveel uit. Of het nu om de afstand gaat of om het aantal stappen. Als je trimt maak je net zoveel stappen per rondje, maar meer rondjes. En sowieso een grotere afstand.quote:Ik weet niet wat hun voor meter om hebben?
tja X wah - rioolput van VVMUquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:32 schreef Dutch_view het volgende:
Zit even X te checken, Floortje wordt finaal tot de enkels afgezaagd daarEn terecht
Ja zeg, en hoe lang is een stap? 60cm 80cm? dat weet die stappeteller niet die telt grote en kleine stappen hetzelfdequote:Op woensdag 15 januari 2025 19:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het is dus niet zo veel mogelijk stappen halen, maar afstand wordt geteld
Telt die dan ook de hink-stap?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:38 schreef Chanel5 het volgende:
een stap is een stap waarom heet het anders stappenteller
jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Telt die dan ook de hink-stap?
Idiote opdracht met dat weer en kou.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
Het is erom vragen met die natte, gladde planken.
En El Che loopt weg met 'n stijvequote:Op woensdag 15 januari 2025 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Brie zit El Gluiperd ook nog te aaien?
Voor 2 groepen een zinloze opdracht.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Idiote opdracht met dat weer en kou.
Hoop dat wat hij naar binnen heeft gewerkt bedorven isquote:
Ze maakt van hem 'n propje en pleurt hem in de klikoquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
Als ze dat hoort, vouwt ze hem dubbel
Daar waar hij hoort.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze maakt van hem 'n propje en pleurt hem in de kliko
Oh doe ik hier ook, week geleden grote teen amputatie gehad en dag later liep ik alweer.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
Flo last van zijn voet. Ik blijf er bij, lopen, lekker door lopen is beter anders telkens die klappen op je voeten, enkels noem maar op.
Oeiii amputatie heftig, bewegen is altijd goed maar in deze wel voorzichtig hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh doe ik hier ook, week geleden grote teen amputatie gehad en dag later liep ik alweer.
Moet van de artsen zo min mogelijk lopen, en vanmorgen al stukje auto gereden.
heel weinig zien lopenquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:59 schreef Soury het volgende:
Hebben de vossen eigenlijk gelopen die zag ik helemaal niet?
ja vooral de balans is weg, maar komt goedquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oeiii amputatie heftig, bewegen is altijd goed maar in deze wel voorzichtig hoor.
24 uur verknippen in 15 min kost beelden, zijn de vossen ff de lul deze keerquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:59 schreef Soury het volgende:
Ja hebben gelopen, de twee mannen maar niet veel en zijn uiteindelijk dus gestopt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:59 schreef Soury het volgende:
Wennen en oefenen, als alles geheeld isquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ja vooral de balans is weg, maar komt goed
Haaien eigenlijk met 2, El Che heeft maar 3 uurtjes in die 72 km zitten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:06 schreef spapaars het volgende:
Gezien het leeftijdsverschil, en een groepje van 3, was dit geen eerlijke strijdt.
Maar dit is wel wat ze achter graag willen horen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
Boy bespreekt zijn relatie even in de loods
En public
Dan ben je ook wel een zak hooiquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
En de loods kost opnieuw een relatie
Wat een onwijze lul.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
Boy bespreekt zijn relatie even in de loods
En public
Boy's open sollicitatie naar een vrouw die wel vaak wil krikkenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Boy hoeft niet meer thuis te komen
Gaat het weer een beetje meneer Drögequote:Op woensdag 15 januari 2025 20:11 schreef TowtjeMar het volgende:
Ik hoop echt op een wonder, op dat Kelly en Demi abrupt het programma uitgesloeriet worden. Wat n stelletje braaksels zeg.
El Che, heeft me in beginsel geirriteerd - maar híj blijft!!
Hahahaha... ik snap iig deze zinquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje meneer Dröge
Kelly wil wel baby'squote:Op woensdag 15 januari 2025 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Boy's open sollicitatie naar een vrouw die wel vaak wil krikken
Die mag serieus naar een therapeutquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
En weer een proef waar in hij het laat zitten die Che, de zoveelste
Weg met die zwabber.
Dit zit al met zijn hoofd thuis. Wel realistisch maar zijn gedrag is wel zwaar irritant.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Weg met die zwabber.
Dat is wat hij al een tijdje verwacht.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Weg met die zwabber.
Floris gaat Agneta lipsyncenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Lullig als je Abba met z'n drieën moet nadoen
Haha lekker dingquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Staat 'm goed zo
[ afbeelding ]
Nou toen ik Morrie een stukje mee zag playbacken dacht ik ook dat gaat um niet worden. Het gaat nu om wel om de punten binnen te hengelen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:33 schreef wolffie het volgende:
Syl is af en toe een gefrustreerde oude zuurpruim. Of ze is jaloers ken het niet hebben dat Moirama zoveel lol heeft.
Boy zag er goed uit met pruik op.
En komt vaak voor wat hij vertelde over het leven en zijn vriendin.
Dan wordt het tijd voor verandering.😉
Hé Kerl,quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Efkes je tong in het hol van je favo bewoners draaien. Past jou wel hè? Deugklierquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga stuk
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nou, zo geweldig is ie niet. Check zijn LinkedIn https://nl.linkedin.com/in/florishoogstadquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Floris je bent ge-wel-dig, en stoer
Die zou ik niet inhuren.quote:In juni 2023 hebben Stan Heijens en ik ons eigen social media bedrijf hebben opgericht.
Zelfs dat is moeilijk voor charissaquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
3...2....1... Kontjes!
[ afbeelding ]
Ja het was ook grappigquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
Dat toontje van Vincent
Daar zou je toch ook de slappe lach van krijgen!?
Haha, maar ze lijkt wel echt haar best te doenquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfs dat is moeilijk voor charissa
Che gewoonn 'n rode kaartquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe lang duurt deze maand nog, haaien graag als laatste en weg met die Che.
Ze maken zich eigenlijk gewoon allemaal heel erg druk om precies helemaal niksquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:57 schreef Soury het volgende:
Huh? Wat heeft Kelly gedaan? Dom kut wijf
🤣🤣🤣🤣quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:59 schreef Soury het volgende:
Die camera zoomde even in op Floris zijn klokkenspel
En dat allemaal omdat Demi hem niet wilquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:08 schreef wolffie het volgende:
[..]
Ŵordt tijd dat hij vertrekt, elke keer dat gezeik!
Is toch sneu gedragquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat Demi hem niet wil
Mannen in witte jassen met zo' n spediale taxi van Parnassiaquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is toch sneu gedrag
Ik zeg het echt niet snel
Maar tis tijd dat iemand dag snotjong ophaalt
Op naar de Paazquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mannen in witte jassen met zo' n spediale taxi van Parnassia
El Gay heeft een lelijke kutnijd ontwikkeld sinds Deem hem gedumpt heeft.. en Brie wil ook niet echt meer pijpen, tsja dan krijg je een El Sjaggoquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat Demi hem niet wil
Hij heeft zijn melkgebit nogquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:12 schreef wolffie het volgende:
Hoe oud is hij eigenlijk, moeilijk ventje.
Bri is best wel makkelijk maar ik denk als hij dit allemaal ziet en hoort hij een stapje terug doet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
El Gay heeft een lelijke kutnijd ontwikkeld sinds Deem hem gedumpt heeft.. en Brie wil ook niet echt meer pijpen, tsja dan krijg je een El Sjaggo
Onbegrijpelijk dat daar nog niet tegenin is gegaan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
Focking achterlijk wijf
Hoe staan ze dat elke keer toe ?
Net zo doen als hij, de boel saboteren.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Kelly en Deem zullen geen enkele moeite hebben met dumpen van El Zeiklul volgende week.. ze moeten dan wel even laatste blijven met de knock-outs
Jup, en volhouden en de volgende cyclus zullen ze geen moeite hebben om een solide bondje samen te stellenquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Net zo doen als hij, de boel saboteren.
Easy gewoon alle vragen verneuken… (laat Deem maar schrijven) op vragen zoals hoeveel mensen wonen in Australie als antwoord 1 geven ( of Oliebol ) etc.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Kelly en Deem zullen geen enkele moeite hebben met dumpen van El Zeiklul volgende week.. ze moeten dan wel even laatste blijven met de knock-outs
Jaaajaa, je kan gaan deugen met een bruin geglazuurde snavel of je kan gefocust blijven op het entertainment gehalte.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Echt bizar gedrag, hij weet zelf niet wat er is, of kan/durft het niet te zeggen. Dan moeten Demi en Kelly maar ruiken wat het probleem is en voor een oplossing zorgen?
Vreemde kwast
Elsje is echt te zure zultquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
Moet je hem horen, die hoort in een gesticht thuis joh.
Benny, Bjorn, Agneta en Anni-fred schamen zich dood als ze dit zienquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Nah die ABBA opdracht gaat 'm vandaag niet meer worden
Hoodrolspelers van Mamma Mia The Partyquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Yeaahhh ABBA party![]()
Wie zijn die mense![]()
[ afbeelding ]
Demi is maandenlang gewoon veel te lief tegen dat ventje geweest, snap dat dat er nu uit komt bij haar, waardoor hij nog gefrustreerder raakt. Dat gaat dan ook ten koste van Kelly en die pikt dat terecht niet. Hij had veel eerder een keer harde woorden terug mogen krijgen in plaats van steeds dat gepamper van bijvoorbeeld een Brijan of Vincent.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:24 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Jaaajaa, je kan gaan deugen met een bruin geglazuurde snavel of je kan gefocust blijven op het entertainment gehalte.
Dat negatieve gezeur, om het opstoken en neerhalen hangt me de keel uit. Staan die twee meiden en aanhang gewoon niet zo mooi.
Ben wat vetreft Ché iig blij dat we dat gezoen en verdere suggestie niet meer hoeven te zien.
Moraima moet zich er verder ook niet mee bemoeien; hele groepje slaat nergens meer op
Ja dat hoorde ik, ze gaan vast de punten goed verdelen , vertrouw ik opquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoodrolspelers van Mamma Mia The Party
Ik ben één van die drie mensen die er nog nooit van gehoord hadquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoodrolspelers van Mamma Mia The Party
Ik vind toch eerder dat vooral Kelly, wel heel dom en asociaal over hem heen loopt. Dat maakt haar gewoon fout en kansloosquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Demi is maandenlang gewoon veel te lief tegen dat ventje geweest, snap dat dat er nu uit komt bij haar, waardoor hij nog gefrustreerder raakt. Dat gaat dan ook ten koste van Kelly en die pikt dat terecht niet. Hij had veel eerder een keer harde woorden terug mogen krijgen in plaats van steeds dat gepamper van bijvoorbeeld een Brijan of Vincent.
Wat is dan volgens jou de oorzaak van die verziekte sfeer in de loods? Niemand hoeft daar op z'n bek te gaan, al gebeurt dat toch, daar zorgen die gladde planken wel voorquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:43 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Ik vind toch eerder dat vooral Kelly, wel heel dom en asociaal over hem heen loopt. Dat maakt haar gewoon fout en kansloos
Mensen zien haar zo uiteindelijk net zo graag op haar bek gaan als een Els, dat gun ik ze beide niet eens
Sfeer is gewoon verziekt in die loods, haalt in geen enkele betrokkene wat positiefs of oprechts naar boven.
Het zijn iig Brijan en Vincent, die zich nu nog het best relaxt en afzijdig houden van al die stomheid
Waarom zouden zijn ouders dat zeggen? Floris is er gelukkig mee.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:06 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik snap gewoon ook niet dat Brijan niet ff heel boos gaat doen tegen el che, ik had wel verwacht dat Brijan het niet zou pikken dat hij eerst het ene doet en daarna het andere zegt, meerdere keren.
Voor mij mag el che naar Pieterbaan centrum...kom op zeg wat een lozer.
Ik hoop oprecht dat die ouders van Floris zeggen dat die relatie tussen Senna en Floris niet goed is, ik hoop dat ze zeggen dat hij Senna moet dumpen, lijkt me leuke televisie.
Dat is natuurlijk wel héél erg kut. Blijf gewoon nog een week, laat je pijpen ofzo maar dan is het klaar en kunnen Kelly en Demi gewoon blijven. Wel een kleine nuance is dat Demi zich ook enorm vijandelijk opstelt, ook al mag je iemand niet kan een goedemorgen er wel vanaf ook als je het niet meent. Je hebt het nou eenmaal nog even met elkaar te doen. Kelly mag ik wel, ze sprak Elsje prima aan en stond volledig in haar recht.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:40 schreef TowtjeMar het volgende:
Het is jammer dat El Che zich niet aan zijn beslissingen weet houdingen. Hij moet begrijpen dat zijn kans op de volgende maand nihil is. Ga gewoon niet meedoen aan die proef, vraag vervolgens je 24 uur aan en laat die twee meiden er maar uitkomen wie er mag blijven.
Slaat ook nergens op. Hij zei eerder dat hij hoopte dat ze bij de spellen in elk geval normaal kunnen doen, daarbuiten mag je elkaar haten. "Goedemorgen" zeggen is daarbuiten!quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:13 schreef chufi het volgende:
Over de zeik over een Goedemorgen ....
Dat betwijfel ik. Hij is fel tegen botox en fillers en meer voor 'er goed uitzien door goed voor jezelf te zorgen'. Ik mag Floris absoluut niet, maar hier heeft hij wel een punt. Wat moet zo'n jonge meid met zo'n snavel? Echt lelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zouden zijn ouders dat zeggen? Floris is er gelukkig mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |