ja volgens mij welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
Wat moeten ze doen? zoveel mogelijk stappen zetten in een dag tijd?
Lolquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
Als ik Charissa was zou ik zeggen, ik kan wel mijn bed induiken toch, want ik mag toch nooit wat doen
mag ze een keer wat doenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
Floris vraagt of Charis ook wil. nope kanniet renne wel lope![]()
Het is ook niet gauw goed
dat dus, moeten sneller wisselen, zeker niet eerlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
LolSnap trouwens niet hoe dit eerlijk is als er een bondje van 3 is.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
LolSnap trouwens niet hoe dit eerlijk is als er een bondje van 3 is.
Dat rennen gaat niemand volhouden, het gaat op de hoeveelheid stappen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat dus, moeten sneller wisselen, zeker niet eerlijk
alhoewel ik Moira ook niet zie rennen
Dan zou ik heel veel kleine stapjes doen per rondequote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat rennen gaat niemand volhouden, het gaat op de hoeveelheid stappen.
Bij voorbeeldquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan zou ik heel veel kleine stapjes doen per ronde
Dan is de opmerking van Char niet zo slim. Ik kan niet rennen maar wel lopen. Grote stappen kan ik zetten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat rennen gaat niemand volhouden, het gaat op de hoeveelheid stappen.
Moest lachen dat Kelly zei dat de hele loods dat bondje 'de sekte' noemt, met rantsoeneren, feitjes leren. En dan Flo als Sekte-leider met zijn vrouwen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:03 schreef spapaars het volgende:
Floris over een moeilijk gesprekje met Chas.
Hij speelt echt het baasje met 3 onderdanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |