Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ja best grappig eigenlijk die klap-gate, ik denk dat Floris zich ook wel even achter de oren krabt of de stemming vanuit het bondje op Senna moet gaan. Grote kans dat hij de finale ook misloopt. En Emma vermaakt zicht weer met Floris wat tot een uitbarsting kan leiden bij Senna.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:32 schreef Gia het volgende:
Emma gaat profiteren van deze 'klap-gate', want niemand gaat nog op Senna of Floris stemmen, mochten de slangen de knockouts winnen.
En dan vraag ik me af of Floris, die dit uiteraard ook wel door heeft, dan nog wel voor Senna gaat vanuit het bondje.
Stel dat per ongeluk Emma uit het bondje komt, omdat Floris het zichzelf meer gunt dan Senna, maar Emma het wint, dan zou het helemaal mooi zijn als Charissa dan uit de loods zou worden gekozen, gewoon omdat niemand het Senna en Floris gunnen.
Charissa en Emma moeten sowieso elkaar de 5 punten geven en dan hopen dat Floris het Senna niet gunt. Gewoon van tevoren liegen op wie je gaat stemmen. Je zit er toch voor jezelf!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best grappig eigenlijk die klap-gate, ik denk dat Floris zich ook wel even achter de oren krabt of de stemming vanuit het bondje op Senna moet gaan. Grote kans dat hij de finale ook misloopt. En Emma vermaakt zicht weer met Floris wat tot een uitbarsting kan leiden bij Senna.Al met al gaat het leuke tv worden mochten ze de knock-outs winnen.
Charissa kan tot nu toe goed redelijk goed overweg met Senna denk dus dat die wel voor haar gaat. Maar hoe haar denkwijze in elkaar zit is nogal raadselachtigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Charissa en Emma moeten sowieso elkaar de 5 punten geven en dan hopen dat Floris het Senna niet gunt. Gewoon van tevoren liegen op wie je gaat stemmen. Je zit er toch voor jezelf!
Het moet raar lopen als Senna niet vanuit het bondje wordt gekozen. Als de groep niet het geheugen heeft van een goudvis dan kiezen zij niet voor Floris. Dan is het hopen dat Emma of Charissa vanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Mochten de Slangen winnen, hopelijk niet, mag het van mij Charissa/Emma worden in de finale.
Ja, heb es gegoocheld met de punten die ze kunnen geven. Als Charissa en Emma elkaar de 5 punten geven, en Floris en Senna gunnen elkaar niet 5 punten (wat op zich al leuk zou zijn, ruzie!), dan zouden Charissa en Emma samen op 11 punten kunnen komen en Senna en Floris op 10 en 8. Maar Charissa geeft vermoedelijk braaf aan Senna 5 punten, dus het wordt toch Senna uit het bondje.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het moet raar lopen als Senna niet vanuit het bondje wordt gekozen. Als de groep niet het geheugen heeft van een goudvis dan kiezen zij niet voor Floris. Dan is het hopen dat Emma of Charissa van
Senna wint mochten de Slangen in de finale staan.
omdat zij volgens hem ook een grote mond had, maar ik begrijp het wel ze mag helemaal niks, hun beslissen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Of Chris effe der bek wil houwe.. Aldus Floortje
Zag haar 1x met oefenen, maar wel in de punten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja Charis gooide tijdens het oefenen ook niet als beste zegt Senna.. ja Emma gooide veel beter met Nul
Ik zag het gezicht van \Charissa nouuuu, die knuffel kunnen ze hopelijk op een heel donkere plek stoppen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
En weer goed...maar niet heus
[ afbeelding ]
Dat opperde iemand (Emma dacht ik) tijdens het speculeren over wat voor voeten opdracht er zou komen.quote:
Zegt hij dat niet iedere dag?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Het boeit El Boeieh al weken niet meer.. hij is er weer helemaal klaar met deze maand
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
Jij moet echt je bek houden
Sowww
Dat zou iemand niet tegen mij moeten zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen mag z'n eigen spel spelen, maar de een meow dan de ander..
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Waarom niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja hij schijnt elke dag klaar te zijn met álles.. maar het boeit 'm nooit echt waar het interesseert hem nietquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Waarom niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
* greysbones pakt Kinki bij kop en kont en gooit hem in de BB vijverThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |