abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216323859
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
Moet je hem horen, die hoort in een gesticht thuis joh.
Elsje is echt te zure zult :Y
  donderdag 16 januari 2025 @ 20:26:45 #277
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216323875
Nah die ABBA opdracht gaat 'm vandaag niet meer worden
  donderdag 16 januari 2025 @ 20:28:13 #278
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216323894
"Het gaat gewoon kut in ons Bondje" lacht El Klootje tegen jan :N
pi_216323899
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Nah die ABBA opdracht gaat 'm vandaag niet meer worden
Benny, Bjorn, Agneta en Anni-fred schamen zich dood als ze dit zien O-)
  donderdag 16 januari 2025 @ 20:30:08 #280
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216323921
Yeaahhh ABBA party *O*

Wie zijn die mense -O-

pi_216323930
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Yeaahhh ABBA party *O*

Wie zijn die mense -O-

[ afbeelding ]
Hoodrolspelers van Mamma Mia The Party O-)
pi_216323933
We gaan het morgen zien :W
pi_216323954
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:24 schreef TowtjeMar het volgende:

[..]
Jaaajaa, je kan gaan deugen met een bruin geglazuurde snavel of je kan gefocust blijven op het entertainment gehalte.
Dat negatieve gezeur, om het opstoken en neerhalen hangt me de keel uit. Staan die twee meiden en aanhang gewoon niet zo mooi.
Ben wat vetreft Ché iig blij dat we dat gezoen en verdere suggestie niet meer hoeven te zien.

Moraima moet zich er verder ook niet mee bemoeien; hele groepje slaat nergens meer op
Demi is maandenlang gewoon veel te lief tegen dat ventje geweest, snap dat dat er nu uit komt bij haar, waardoor hij nog gefrustreerder raakt. Dat gaat dan ook ten koste van Kelly en die pikt dat terecht niet. Hij had veel eerder een keer harde woorden terug mogen krijgen in plaats van steeds dat gepamper van bijvoorbeeld een Brijan of Vincent.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 16 januari 2025 @ 20:32:51 #284
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216323965
De Kliphangert.. Floor hep au aan zijn pootje, En de Emma-Move zet kwaad bloed bij Senna :P

donderdag 16 januari 2025 @ 20:34:15 #285
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216323987
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Ja dat hoorde ik, ze gaan vast de punten goed verdelen , vertrouw ik op _O-

Dus 250 punten naar Kelly Deem en.. die niet meedoener
pi_216324011
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Ik ben één van die drie mensen die er nog nooit van gehoord had :@
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_216324069
Het is jammer dat El Che zich niet aan zijn beslissingen weet houdingen. Hij moet begrijpen dat zijn kans op de volgende maand nihil is. Ga gewoon niet meedoen aan die proef, vraag vervolgens je 24 uur aan en laat die twee meiden er maar uitkomen wie er mag blijven.
pi_216324132
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:32 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Demi is maandenlang gewoon veel te lief tegen dat ventje geweest, snap dat dat er nu uit komt bij haar, waardoor hij nog gefrustreerder raakt. Dat gaat dan ook ten koste van Kelly en die pikt dat terecht niet. Hij had veel eerder een keer harde woorden terug mogen krijgen in plaats van steeds dat gepamper van bijvoorbeeld een Brijan of Vincent.
Ik vind toch eerder dat vooral Kelly, wel heel dom en asociaal over hem heen loopt. Dat maakt haar gewoon fout en kansloos
Mensen zien haar zo uiteindelijk net zo graag op haar bek gaan als een Els, dat gun ik ze beide niet eens
Sfeer is gewoon verziekt in die loods, haalt in geen enkele betrokkene wat positiefs of oprechts naar boven.

Het zijn iig Brijan en Vincent, die zich nu nog het best relaxt en afzijdig houden van al die stomheid
pi_216324408
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:43 schreef TowtjeMar het volgende:

[..]
Ik vind toch eerder dat vooral Kelly, wel heel dom en asociaal over hem heen loopt. Dat maakt haar gewoon fout en kansloos
Mensen zien haar zo uiteindelijk net zo graag op haar bek gaan als een Els, dat gun ik ze beide niet eens
Sfeer is gewoon verziekt in die loods, haalt in geen enkele betrokkene wat positiefs of oprechts naar boven.

Het zijn iig Brijan en Vincent, die zich nu nog het best relaxt en afzijdig houden van al die stomheid
Wat is dan volgens jou de oorzaak van die verziekte sfeer in de loods? Niemand hoeft daar op z'n bek te gaan, al gebeurt dat toch, daar zorgen die gladde planken wel voor ;)

Brijan is degene die elke keer weer hetzelfde gedram over Demi aan hoort, maar niet eens tegen die jongen zegt dat ie verkeerd bezig is met z'n constante geclaim. Die houdt zich dus niet afzijdig, maar voedt het eerder door 'm steeds maar weer zielig te vinden.

Voor El Che begon met doordraven hielden Kelly en ook Demi zich eigenlijk best relaxt en afzijdig. Dat voor hun de maat nu eindelijk een keer vol is begrijp ik helemaal. Al had dat misschien wat tactischer gekund, maar gezien zijn excuses naar Kelly denk ik dat het toch het een beter effect heeft gehad dan dat constante gepamper.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_216324488
Ik zou t jammer vinden als elche gaat.
Ik vind eerder demi zo achterbaks als t maar kan.
pi_216324917
Wat een aflevering weer, het was weer de grote affik show van El Che versus Kelly en Demi. Gisteren was het met name Kelly die een tokkie grootsmoel opentrok tegen hem, en nu moest het een soort verbinder/moeder Theresa act worden om beide partijen tot elkaar te brengen. Raar wijf. El Che is ook wacko, ik zou gewoon mijn 24 uur aanvragen en vertrekken want deze cyclus duurt nog tot 27 januari als de knock-outs starten. Dat is mij iets te lang om daar nog de schone schijn op te houden.
Wel jammer dat die Slangen het leukste ABBA liedje heeft van alle liedjes die er voorbij gaan komen. Stiekem hoop ik dat ze falen en dat Charissa een breakdown krijgt en Fleuris idem en dat de Vossen glansrijk over die Slangen heen denderen in de ranking.
Morgen ook nog Senna die weer jaloers is op Emma: episode: 2.221...
Allemaal cabaretteketet!
pi_216326031
Ik snap gewoon ook niet dat Brijan niet ff heel boos gaat doen tegen el che, ik had wel verwacht dat Brijan het niet zou pikken dat hij eerst het ene doet en daarna het andere zegt, meerdere keren.
Voor mij mag el che naar Pieterbaan centrum...kom op zeg wat een lozer.

Ik hoop oprecht dat die ouders van Floris zeggen dat die relatie tussen Senna en Floris niet goed is, ik hoop dat ze zeggen dat hij Senna moet dumpen, lijkt me leuke televisie.
India, ga er na toe!
pi_216326057
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2025 23:06 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik snap gewoon ook niet dat Brijan niet ff heel boos gaat doen tegen el che, ik had wel verwacht dat Brijan het niet zou pikken dat hij eerst het ene doet en daarna het andere zegt, meerdere keren.
Voor mij mag el che naar Pieterbaan centrum...kom op zeg wat een lozer.

Ik hoop oprecht dat die ouders van Floris zeggen dat die relatie tussen Senna en Floris niet goed is, ik hoop dat ze zeggen dat hij Senna moet dumpen, lijkt me leuke televisie.
Waarom zouden zijn ouders dat zeggen? Floris is er gelukkig mee.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_216326403
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:40 schreef TowtjeMar het volgende:
Het is jammer dat El Che zich niet aan zijn beslissingen weet houdingen. Hij moet begrijpen dat zijn kans op de volgende maand nihil is. Ga gewoon niet meedoen aan die proef, vraag vervolgens je 24 uur aan en laat die twee meiden er maar uitkomen wie er mag blijven.
Dat is natuurlijk wel héél erg kut. Blijf gewoon nog een week, laat je pijpen ofzo maar dan is het klaar en kunnen Kelly en Demi gewoon blijven. Wel een kleine nuance is dat Demi zich ook enorm vijandelijk opstelt, ook al mag je iemand niet kan een goedemorgen er wel vanaf ook als je het niet meent. Je hebt het nou eenmaal nog even met elkaar te doen. Kelly mag ik wel, ze sprak Elsje prima aan en stond volledig in haar recht.

[ Bericht 5% gewijzigd door Soury op 17-01-2025 00:14:34 ]
  vrijdag 17 januari 2025 @ 10:52:22 #295
3542 Gia
User under construction
pi_216328852
quote:
99s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:13 schreef chufi het volgende:
Over de zeik over een Goedemorgen ....
Slaat ook nergens op. Hij zei eerder dat hij hoopte dat ze bij de spellen in elk geval normaal kunnen doen, daarbuiten mag je elkaar haten. "Goedemorgen" zeggen is daarbuiten!

Ik denk echt dat El Che op het laatst zijn 24 uur aanvraagt en vertrekt, zodat een van de meiden naar huis moet. Denkt hij. Ze kunnen ook gewoon de knockouts om de 3de en 4de plaats winnen. Of zelfs alle rondes. Dat zou pas lachen zijn!
  vrijdag 17 januari 2025 @ 10:55:23 #296
3542 Gia
User under construction
pi_216328885
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 23:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Waarom zouden zijn ouders dat zeggen? Floris is er gelukkig mee.
Dat betwijfel ik. Hij is fel tegen botox en fillers en meer voor 'er goed uitzien door goed voor jezelf te zorgen'. Ik mag Floris absoluut niet, maar hier heeft hij wel een punt. Wat moet zo'n jonge meid met zo'n snavel? Echt lelijk.

Dan ziet Emma er heel wat natuurlijker uit. Senna past beter bij een stoere vent die echt een meisje zoekt om mee te pronken en voor wie het alles mag kosten om haar er 'goed' uit te laten zien.
pi_216328962
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 3,1 Marktaandeel: 10,2 Kijkcijfer: 508.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 17
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 17 januari 2025 @ 14:00:12 #298
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216330755
Beter dan BB.. _O_
pi_216331016
El Che is echt raar.
Als hij de laatste 3 weken vriendelijk had gedaan tegen z'n bondje dan had hij misschien nog een miniscule kans gehad om de knock-outs te overleven. Nu zal het mij niet verbazen als Demi en Kelly dat nu subtiel gaan saboteren.
Er zijn mensen al binnen twee dagen of een week vertrokken om simpele redenen zoals heimwee, maar El Che gaat niet zelf weg. Dus waarom je eigen graf blijven graven als je wilt blijven? Hij sprak ook al over de toekomstige cyclus alsof hij daar sowieso bij is. Deze mafkees mag blij zijn als Demi en Kelly de knock-outs serieus gaan spelen. Daarentegen maakt hij wel tv, dus de febo is hem liever niet kwijt en misschien helpen ze een handje tijdens de knock-outs :+ .
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_216333964
:W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')