Is toch sneu gedragquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat Demi hem niet wil
Mannen in witte jassen met zo' n spediale taxi van Parnassiaquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is toch sneu gedrag
Ik zeg het echt niet snel
Maar tis tijd dat iemand dag snotjong ophaalt
Op naar de Paazquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mannen in witte jassen met zo' n spediale taxi van Parnassia
El Gay heeft een lelijke kutnijd ontwikkeld sinds Deem hem gedumpt heeft.. en Brie wil ook niet echt meer pijpen, tsja dan krijg je een El Sjaggoquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat Demi hem niet wil
Hij heeft zijn melkgebit nogquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:12 schreef wolffie het volgende:
Hoe oud is hij eigenlijk, moeilijk ventje.
Bri is best wel makkelijk maar ik denk als hij dit allemaal ziet en hoort hij een stapje terug doet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
El Gay heeft een lelijke kutnijd ontwikkeld sinds Deem hem gedumpt heeft.. en Brie wil ook niet echt meer pijpen, tsja dan krijg je een El Sjaggo
Onbegrijpelijk dat daar nog niet tegenin is gegaan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
Focking achterlijk wijf
Hoe staan ze dat elke keer toe ?
Net zo doen als hij, de boel saboteren.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Kelly en Deem zullen geen enkele moeite hebben met dumpen van El Zeiklul volgende week.. ze moeten dan wel even laatste blijven met de knock-outs
Jup, en volhouden en de volgende cyclus zullen ze geen moeite hebben om een solide bondje samen te stellenquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Net zo doen als hij, de boel saboteren.
Easy gewoon alle vragen verneuken… (laat Deem maar schrijven) op vragen zoals hoeveel mensen wonen in Australie als antwoord 1 geven ( of Oliebol ) etc.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Kelly en Deem zullen geen enkele moeite hebben met dumpen van El Zeiklul volgende week.. ze moeten dan wel even laatste blijven met de knock-outs
Jaaajaa, je kan gaan deugen met een bruin geglazuurde snavel of je kan gefocust blijven op het entertainment gehalte.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Echt bizar gedrag, hij weet zelf niet wat er is, of kan/durft het niet te zeggen. Dan moeten Demi en Kelly maar ruiken wat het probleem is en voor een oplossing zorgen?
Vreemde kwast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop