Haha lekker dingquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Staat 'm goed zo
[ afbeelding ]
Nou toen ik Morrie een stukje mee zag playbacken dacht ik ook dat gaat um niet worden. Het gaat nu om wel om de punten binnen te hengelen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:33 schreef wolffie het volgende:
Syl is af en toe een gefrustreerde oude zuurpruim. Of ze is jaloers ken het niet hebben dat Moirama zoveel lol heeft.
Boy zag er goed uit met pruik op.
En komt vaak voor wat hij vertelde over het leven en zijn vriendin.
Dan wordt het tijd voor verandering.😉
Hé Kerl,quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje meneer Dröge
Efkes je tong in het hol van je favo bewoners draaien. Past jou wel hè? Deugklierquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje meneer Dröge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga stuk
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nou, zo geweldig is ie niet. Check zijn LinkedIn https://nl.linkedin.com/in/florishoogstadquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Floris je bent ge-wel-dig, en stoer
Die zou ik niet inhuren.quote:In juni 2023 hebben Stan Heijens en ik ons eigen social media bedrijf hebben opgericht.
Zelfs dat is moeilijk voor charissaquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
3...2....1... Kontjes!
[ afbeelding ]
Ja het was ook grappigquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
Dat toontje van Vincent
Daar zou je toch ook de slappe lach van krijgen!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |