Ja hebben gelopen, de twee mannen maar niet veel en zijn uiteindelijk dus gestopt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:59 schreef Soury het volgende:
Hebben de vossen eigenlijk gelopen die zag ik helemaal niet?
Wennen en oefenen, als alles geheeld isquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ja vooral de balans is weg, maar komt goed
Haaien eigenlijk met 2, El Che heeft maar 3 uurtjes in die 72 km zitten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:06 schreef spapaars het volgende:
Gezien het leeftijdsverschil, en een groepje van 3, was dit geen eerlijke strijdt.
Maar dit is wel wat ze achter graag willen horen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
Boy bespreekt zijn relatie even in de loods
En public
Dan ben je ook wel een zak hooiquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
En de loods kost opnieuw een relatie
Wat een onwijze lul.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
Boy bespreekt zijn relatie even in de loods
En public
Boy's open sollicitatie naar een vrouw die wel vaak wil krikkenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Boy hoeft niet meer thuis te komen
Gaat het weer een beetje meneer Drögequote:Op woensdag 15 januari 2025 20:11 schreef TowtjeMar het volgende:
Ik hoop echt op een wonder, op dat Kelly en Demi abrupt het programma uitgesloeriet worden. Wat n stelletje braaksels zeg.
El Che, heeft me in beginsel geirriteerd - maar híj blijft!!
Hahahaha... ik snap iig deze zinquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje meneer Dröge
Kelly wil wel baby'squote:Op woensdag 15 januari 2025 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Boy's open sollicitatie naar een vrouw die wel vaak wil krikken
Die mag serieus naar een therapeutquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
En weer een proef waar in hij het laat zitten die Che, de zoveelste
Weg met die zwabber.
Dit zit al met zijn hoofd thuis. Wel realistisch maar zijn gedrag is wel zwaar irritant.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Weg met die zwabber.
Dat is wat hij al een tijdje verwacht.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Weg met die zwabber.
Floris gaat Agneta lipsyncenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Lullig als je Abba met z'n drieën moet nadoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |