Sowieso niet, want bij Vera en Dimitri kwam de liefde overduidelijk maar van 1 kant.quote:
Liefde maakt blindquote:Op maandag 13 januari 2025 19:54 schreef zodeju het volgende:
Ja, maar Jeff wilde dit eigenlijk niet vanwege het spel en probeerde ook afstand te houden .....maar ja de liefde he
Wel vals om Axel dan daarvan te beschuldigenquote:Op maandag 13 januari 2025 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey geeft toe dat hij kistje heeft aan elsa
Ja vind dat ook niet kunnen. Linda, mattie en milena wisten ervan. Hoorde mattie zeggen toen lennie zo over de rode was van we moeten wel oppassen dat ze niet tever gaat naar axelquote:Op maandag 13 januari 2025 19:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel vals om Axel dan daarvan ter beschuldigen
Dat soort zaken trek ik dus heel slechtquote:Op maandag 13 januari 2025 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja vind dat ook niet kunnen. Linda, mattie en milena wisten ervan. Hoorde mattie zeggen toen lennie zo over de rode was van we moeten wel oppassen dat ze niet tever gaat naar axel
Ik ook, zulk vals gedragquote:Op maandag 13 januari 2025 19:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat soort zaken trek ik dus heel slecht
En die was vanmiddag zo bezig over andere terwijl ze zelf dit van Jeffrey wistquote:Op maandag 13 januari 2025 20:01 schreef Puzzie het volgende:
Maar dan is Milena ook niet eerlijk bezig mbt de beschuldigingen naar Axel
juist daarom!quote:Op maandag 13 januari 2025 20:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En die was vanmiddag zo bezig over andere terwijl ze zelf dit van Jeffrey wist
Dat doet ze constant als degene waar het over gaat er even niet bij is, vals mens ....quote:
Rupsje-nooit-genoegquote:Op maandag 13 januari 2025 20:02 schreef Koos1958 het volgende:
Oh linda dat is heel vals wat je nu zegt. Axel wil als 1e en is iemand die dan alles pakt. Zelf heeft ze het meeste gepakt en ik denk ook van die dingen vandaag ook 2
Ik heb niet alles meegekregenquote:Op maandag 13 januari 2025 20:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat doet ze constant als degene waar het over gaat er even niet bij is, vals mens ....![]()
![]()
halve banaanquote:Op maandag 13 januari 2025 20:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Banaan disscusie![]()
Elsa voert de troepen aan
Ja ze kunnen hem niet imponeren, bespelen..Hij is gevaarlijk..quote:Op maandag 13 januari 2025 20:10 schreef Puzzie het volgende:
Met zijn allen tegen Axel begrijp ik, hoe kinderachtig ben je dan met je groep bezig.
Ze vergeten dat de kijkers dit ook zien, Axel gaat op deze manier heel ver komen ....quote:Op maandag 13 januari 2025 20:10 schreef Puzzie het volgende:
Met zijn allen tegen Axel begrijp ik, hoe kinderachtig ben je dan met je groep bezig.
Ik ookquote:Op maandag 13 januari 2025 20:12 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja ze kunnen hem niet imponeren, bespelen..Hij is gevaarlijk..Ik vind Axel leuk!
Dat is idd de andere kantquote:Op maandag 13 januari 2025 20:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze vergeten dat de kijkers dit ook zien, Axel gaat op deze manier heel ver komen ....![]()
Ik hoop dat BB ze zelf oproeptquote:Op maandag 13 januari 2025 20:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze loten voor wie er de volgende keer als eerste naar de DR mag
Volgorde naar decision room bij opnieuw verdelen van geld ....quote:
quote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Voor de volgende keer dst ze naar de DR mogen
quote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze loten voor wie er de volgende keer als eerste naar de DR mag
Nou echt héquote:Op maandag 13 januari 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
Vanmiddag ook al gezeik over bananen met Elsa
En dat moet nu weer ?
Wat een debiel gedoe
Gelukkig heb ik daar nooit naar hoeven luisterenquote:Op maandag 13 januari 2025 20:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou echt hé![]()
Ik mis zo onderhand Rob met zijn kwarkgezeur...
Kumbaja is overquote:Op maandag 13 januari 2025 20:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Man man man een gemiddelde kleuterschool op woensdagmiddag heeft een hoger niveau
Net pas uitgewerkt, ben nu aan het uploaden, even geduld nog ...quote:Op maandag 13 januari 2025 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
Zijn er al opnames van vandaag? Ik wil graag terugkijken want nu snap ik er weinig van
Ik wil rob op stok terug die was tenminste stilquote:Op maandag 13 januari 2025 20:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou echt hé![]()
Ik mis zo onderhand Rob met zijn kwarkgezeur...
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Net pas uitgewerkt, ben nu aan het uploaden, even geduld nog ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
ik wil Liese terugquote:Op maandag 13 januari 2025 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik wil rob op stok terug die was tenminste stil
Die was ik al weer vergetenquote:Op maandag 13 januari 2025 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
oh die jaquote:Op maandag 13 januari 2025 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Is goed! Dank je welquote:Op maandag 13 januari 2025 20:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Net pas uitgewerkt, ben nu aan het uploaden, even geduld nog ...
Zet die maar in het BB huisquote:Op maandag 13 januari 2025 20:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Martien Meiland wordt er bij gehaald
Eens..quote:Op maandag 13 januari 2025 20:24 schreef Rhosyn het volgende:
Er heerst een bijzonder nare sfeer in het huis. Nog ff en de hooivorken komen te voorschijn.
Ach ja een kut sfeer is ook een sfeerquote:Op maandag 13 januari 2025 20:24 schreef Rhosyn het volgende:
Er heerst een bijzonder nare sfeer in het huis. Nog ff en de hooivorken komen te voorschijn.
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:24 schreef Rhosyn het volgende:
Waterboarden!!!quote:Op maandag 13 januari 2025 20:24 schreef Rhosyn het volgende:
miepert dat wijf , kan niks, weet niks, snapt niks, teert nog steeds op een paar dansjes die hij na 6 maanden eindelijk onder de knie had en denkt dat hij alles weetquote:
Keanu is een man, geen wijfquote:Op maandag 13 januari 2025 20:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
miepert dat wijf , kan niks, weet niks, snapt niks, teert nog steeds op een paar dansjes die hij na 6 maanden eindelijk onder de knie had en denkt dat hij alles weet
Westlanders be like, moeten zij weten.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:10 schreef Puzzie het volgende:
Die snap ik niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Westlanders be like, moeten zij weten.
Die mensen uit het westland zijn best stug en hun boeit weinig.quote:
Ja, de handschoenen zijn echt uit .....quote:Op maandag 13 januari 2025 20:24 schreef Rhosyn het volgende:
Nee dat klopt, zei hij ook , maar ik vind het zelf niet kunnen als mensen daar pretenderen dat ze oprecht en eerlijk zijnquote:Op maandag 13 januari 2025 20:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die mensen uit het westland zijn best stug en hun boeit weinig.
Axel lijkt mij een type die daar niet heel gevoelig voor is als de deelnemers hem op de korrel nemen.
Zo hoort hetquote:Op maandag 13 januari 2025 20:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, de handschoenen zijn echt uit .....
Allereerst noemde je hem een wijf, geen zeikwijf.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
een zeikwijf is het , is onzijdig die benaming
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Allereerst noemde je hem een wijf, geen zeikwijf.
Daarnaast is het woord zeikwijf zelf onzijdig, maar wordt alleen gebruikt voor vrouwen die zeuren, niet voor mannen.
Zo werken groepen vaak, maar triest is het wel.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat klopt, zei hij ook , maar ik vind het zelf niet kunnen als mensen daar pretenderen dat ze oprecht en eerlijk zijn
Groepsdynamiek vind ik sowieso interessant maar het meelopen , of schapengedrag trek ik dan weer minderquote:Op maandag 13 januari 2025 20:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zo werken groepen vaak, maar triest is het wel.
Vanmorgen viel het mij ook op toen Jordy verdrietig was een Milena meer aandacht gaf aan haar make-up dan aan Jordy.
Hij keek vanmiddag echt niet blij toen Niels en Jordy gewonnen hadden.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die mensen uit het westland zijn best stug en hun boeit weinig.
Axel lijkt mij een type die daar niet heel gevoelig voor is als de deelnemers hem op de korrel nemen.
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Big Brother noemt ze een kleuterklas.
Serieus ik vind dat super, en een echt goede eigenschap in dit spel, eidndelijk!!! na zoveel jaar geen vakantie uitje met vriendjesquote:Op maandag 13 januari 2025 20:37 schreef Folies het volgende:
Smerig volk, beetje samenspannen een ander vies te maken om zo bij een clubje te willen horen.
Lindaquote:Op maandag 13 januari 2025 20:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Lootjes trekken was toch verzonnen door Elsa of niet?
Nee lindaquote:Op maandag 13 januari 2025 20:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Ahquote:
Dit jaar is de BB-man idd veel meer to the point.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:40 schreef Droopie het volgende:
SOOOWWW,
Deze BB willen we vaker hebben.
En bewoners, dat gefluister ben ik ook klaar mee.
ik heb het net gemistquote:Op maandag 13 januari 2025 20:40 schreef Droopie het volgende:
SOOOWWW,
Deze BB willen we vaker hebben.
En bewoners, dat gefluister ben ik ook klaar mee.
Raar, maar dat mag natuurlijk. Ik hou er niet van, bij RLS niet en IRL niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Serieus ik vind dat super, en een echt goede eigenschap in dit spel, eidndelijk!!! na zoveel jaar geen vakantie uitje met vriendjes
Post dan ook gewoon hier over de streams. Je bent steeds offtopic.quote:
uitzending is ook offtopic?quote:Op maandag 13 januari 2025 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Post dan ook gewoon hier over de streams. Je bent steeds offtopic.
Dit is een spel he, als cluedo of monopoly, geen soap , je speelt dit spel, met als 1 doel, winnenquote:Op maandag 13 januari 2025 20:43 schreef Folies het volgende:
[..]
Raar, maar dat mag natuurlijk. Ik hou er niet van, bij RLS niet en IRL niet.
En we willen graag reuringquote:Op maandag 13 januari 2025 20:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ach ja een kut sfeer is ook een sfeer
Ik vindt alles goed, hoe meer ruzie hoe beterquote:Op maandag 13 januari 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
En we willen graag reuring
Is die er is het ook niet goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
we hebben ander beeld op s2quote:Op maandag 13 januari 2025 20:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa ligt ook weer in haar favo houding
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:56 schreef ledn81 het volgende:
Mi gado, Elsa is een veteranenlunch vergeten af te zeggen. Of we haar voor 12 februari even naar huis willen stemmen
Ik doe wel meequote:Op maandag 13 januari 2025 20:56 schreef ledn81 het volgende:
Mi gado, Elsa is een veteranenlunch vergeten af te zeggen. Of we haar voor 12 februari even naar huis willen stemmen
Je kan in het tv topic mee posten over de uitzendingquote:
Eerder mag ook?quote:Op maandag 13 januari 2025 20:56 schreef ledn81 het volgende:
nee heb al teveel topics openquote:Op maandag 13 januari 2025 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan in het tv topic mee posten over de uitzending
voor zover wij weten nietquote:Op maandag 13 januari 2025 20:59 schreef Joyce-43 het volgende:
is er eigenlijk nog een binnen badkamer ? die nog geheim is ofzo?
Goddomme iedere keer als ik de uitzending wil kijken gebeurt er iets , maar ik zie geen gametalkquote:
Ging heel even over wie te nomineren, nu alweer over ....quote:Op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Puzzie het volgende:
Goddomme iedere keer als ik de uitzending wil kijken gebeurt er iets , maar ik zie geen gametalk
Hebben ze het nog wel over , wie wordt gesaved is de vraag.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ging heel even over wie te nomineren, nu alweer over ....
in pinkroom is en douche en 1 wcquote:Op maandag 13 januari 2025 20:59 schreef Joyce-43 het volgende:
is er eigenlijk nog een binnen badkamer ? die nog geheim is ofzo?
ja maar bedoel eigenlijk zoiets als voorgaande jaren met wat wastafels en dergelijkequote:
heb ik nog niet gezienquote:Op maandag 13 januari 2025 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar bedoel eigenlijk zoiets als voorgaande jaren met wat wastafels en dergelijke
Nee alle bekende ruimtes zijn inmiddels wel gevuld met nieuwe kamers/functie. Dus er is niet echt meer plek voor een binnen badkamer. Of er moet iets aangebouwd zijn nog maar vermoed dat daar geen budget meer voor wasquote:Op maandag 13 januari 2025 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar bedoel eigenlijk zoiets als voorgaande jaren met wat wastafels en dergelijke
ben gek op duifjesquote:Op maandag 13 januari 2025 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
ah daar zijn de tortelduifjes weer.
Is in de uitzending al aardig uitgemolken
Heb het idee dat die ruimte nog is afgesloten (Of gesloopt)quote:Op maandag 13 januari 2025 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
De RLS Chipsquote:Op maandag 13 januari 2025 21:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, gefrituurde aardappelschillen ???
Nooit gegeten maar mijn katten kwamen er weleens mee thuisquote:
Dat is lekker. Al zijn deze zoutloos en slap.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dr?quote:Op maandag 13 januari 2025 20:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Linda wil lootjes gaan trekken voor de volgende DR
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2025 21:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De Eva Jinek van vanavond volgens Jordy, dat snappen de meeste niet ....
niet eens haha zoveel zullen ze niet kwijt geweest zijnquote:Op maandag 13 januari 2025 21:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee alle bekende ruimtes zijn inmiddels wel gevuld met nieuwe kamers/functie. Dus er is niet echt meer plek voor een binnen badkamer. Of er moet iets aangebouwd zijn nog maar vermoed dat daar geen budget meer voor was
chippie;) in de oorlog aten ze ook schillenquote:Op maandag 13 januari 2025 21:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ja ik zou het toch haast wel verwachten dat er binnen ook nog iets isquote:Op maandag 13 januari 2025 21:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb het idee dat die ruimte nog is afgesloten (Of gesloopt)
Ik kan me een andere RLS herinneren in een loods waar ze dit ook deden.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alles is anders dit jaarquote:Op maandag 13 januari 2025 21:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik zou het toch haast wel verwachten dat er binnen ook nog iets is
Het eerste wat je op de kokschool leert is aardappelchips maken en de schillen frituurde we dan voor onzelf en das erg lekker.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
chippie;) in de oorlog aten ze ook schillenhoorde ik van paps altijd. ze benutten wel alles
Nee De mannen krijgen allemaal lang haar. Geen nazikapsels meerquote:Op maandag 13 januari 2025 21:16 schreef Jockari het volgende:
Tegen alle traditie in, nog geen kapster aan het werk gezien.
Mattie is wel een beetje een meeloper, dat is wel jammerquote:Op maandag 13 januari 2025 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Ik heb de box niet, dat kan ik wel zeggen ...![]()
Axel gaat eraan zeiden ze netquote:Op maandag 13 januari 2025 21:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu en Matt geven af op Axel .. ze zeggen dat hij niet goed ligt in het huis.
Hij heeft VIJFHONDERD euro gepakt. En gelogen over het boodschappengeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
haha.. dat weet ie wel 100% zekerquote:Op maandag 13 januari 2025 21:30 schreef engine het volgende:
Matth vind het wel lastig om Axel te beschuldigen want hij weet niet 100% zeker of Axel die box heeft.
quote:Op maandag 13 januari 2025 21:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aanrader, BB is klaar met het lootjes gezeik ....![]()
![]()
BB zet de bewoners even op hun plek - 13 januari 2025.Bijzonder dat BB zo laat nog aanwezig was. Of zou hij dit vanuit huis hebben ingesproken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft Axel hem ook en wat moet hij ermee dan?quote:Op maandag 13 januari 2025 21:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha.. dat weet ie wel 100% zeker
Heb die vogel nog niet veel weten betekenen in het huis.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:30 schreef Puzzie het volgende:
Papagaai heeft weer info op kunnen nemen.
[ afbeelding ]
komt nog welquote:Op maandag 13 januari 2025 21:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb die vogel nog niet veel weten betekenen in het huis.
Dat is ook veel leuker iets later in het spel.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Qua dynamiek klonk het wel alsof hij daar nog was.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bijzonder dat BB zo laat nog aanwezig was. Of zou hij dit vanuit huis hebben ingesproken?
Yep, heeft 'm in de suite gezet.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft Axel hem ook en wat moet hij ermee dan?
Volgens mij heeft ie ook dringend een batterijwissel nodig... hijs so dood als een pier...quote:Op maandag 13 januari 2025 21:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2025 21:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie ook dringend een batterijwissel nodig... hijs so dood als een pier...
Ja leuke twist. Hij kon het goed verkopen.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:33 schreef Dotteke het volgende:
O Axel had een geheime opdracht. Hij moest zorgen dat nele en Remi het spel in de panic room gingen spelen
MS Teams, neem ik ook mee op ...quote:Op maandag 13 januari 2025 21:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Bijzonder dat BB zo laat nog aanwezig was. Of zou hij dit vanuit huis hebben ingesproken?
Ahaquote:Op maandag 13 januari 2025 21:33 schreef Dotteke het volgende:
O Axel had een geheime opdracht. Hij moest zorgen dat nele en Remi het spel in de panic room gingen spelen
Ow, het was dus niet Jeffrey.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En gelukt ook. Suf en makkelijkquote:Op maandag 13 januari 2025 21:33 schreef Dotteke het volgende:
Zo kan je zien dat alles op de stream te zien heeft niet per definitie ook echt van de persoon zelf komt.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 21:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aanrader, BB is klaar met het lootjes gezeik ....![]()
![]()
BB zet de bewoners even op hun plek - 13 januari 2025.HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Prachtig fragment! Ze waren er allemaal even beduusd van.
BB is fierce!
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
quote:Op maandag 13 januari 2025 21:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Door wie?quote:Op maandag 13 januari 2025 21:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jordy wordt lekker afgezeken ....![]()
Mag wat ,ij betreft, wel stoppen daarmee. Voegt niets toequote:Op maandag 13 januari 2025 21:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat kan jij helemaal niet beoordelen grapjasquote:Op maandag 13 januari 2025 21:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Mag wat ,ij betreft, wel stoppen daarmee. Voegt niets toe
Gohquote:Op maandag 13 januari 2025 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Nele tege de camera. We zij niet Nele en Remi
Beetje wel ook over hoe hij reageerde en over the game is onquote:Op maandag 13 januari 2025 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vond je? Toch alleen maar of hij naar huis zou gaan als ie erop staat?
hehe.. ze vertelde in het huis net .. een oostenrijker, net over de grens bij Munchen..quote:Op maandag 13 januari 2025 21:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nele heeft dus geen relatie ook was te horen in uitzending
Dus ze weten het van elkaar....quote:Op maandag 13 januari 2025 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Nele tege de camera. We zij niet Nele en Remi
Dus welquote:Op maandag 13 januari 2025 21:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hehe.. ze vertelde in het huis net .. een oostenrijker, net over de grens bij Munchen..
Maar Sharice misschien wel.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nele heeft dus geen relatie ook was te horen in uitzending
Ja ze hadden eerder ook een gesprek buiten. Toen Remi het moeilijk had met zijn fake identiteitquote:
quote:
Ze weten het sinds ze samen de Panic Room in moesten voor het spel (de secret mission van Axel)quote:Op maandag 13 januari 2025 21:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, lijkt erop dat ze samen verdere instructies hebben gehad van BB.
Ah, ok.....dus net als die twee in het spiegelhuis maar dan anders.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:47 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja ze hadden eerder ook een gesprek buiten. Toen Remi het moeilijk had met zijn fake identiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |