ze hadden het ook over beslissingenquote:Op maandag 13 januari 2025 19:25 schreef Was-beer het volgende:
Gaat dit nou nog over die nominaties? Of heeft Axel nog iets anders gedaan?
Klopt welquote:Op maandag 13 januari 2025 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
jeffrey : die liegt en bedriegt vanaf de eerste seconde dat hij hier zit.
Op zich een onderdeel wat wel handig kan zijn in dit spelquote:Op maandag 13 januari 2025 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
Das niet erg. Die ging zelf ook met gestrekt been het spel in.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:17 schreef Lillfex het volgende:
Jeffrey heeft het gepakt en heel veel weten het al hoor maar goed dat is dan were niet leuk voor Alex die de schuld kreeg in eerste instantie
wat bedoelt dat?quote:
Hij wordt verdacht van het kistje maar het gaat ook over het nomineren en iets van geld. Verschillende mensen met een reden om boos te zijn op Axelquote:Op maandag 13 januari 2025 19:25 schreef Was-beer het volgende:
Gaat dit nou nog over die nominaties? Of heeft Axel nog iets anders gedaan?
Borst vooruitquote:Op maandag 13 januari 2025 19:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bedoelt dat?
vandaag was erste keer de trailer van jolien te zien
wat zij maar met borst vor en poep heruit weet ik niet
Remi zou zeggen, borst vooruit en lipjes getuitquote:Op maandag 13 januari 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Borst vooruit
En kont naar achter
Hou je hoofd hoog en je schouders recht , dat betekent het
oke en hoezo poep?quote:Op maandag 13 januari 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Borst vooruit
En kont naar achter
Hou je hoofd hoog en je schouders recht , dat betekent het
Tis ook omdat Nele tegen iedereen die het maar wil horen zegtquote:Op maandag 13 januari 2025 19:28 schreef -river- het volgende:
Axel en Nele moeten nu eenmaal deze week beslissingen maken ent als Jeff vorige week dat moest, Jeff moet zich niet zo aanstellen.
zo noemen ze de kontquote:
Als Jef zegt dat hij dat gedaan heeft zodat Axel m niet kan pakken vindt Lennie t geen probleem hoor.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
Als uitkomt dat Jeff dit gedaan heeft neemt lennie het hem niet in dank af
Die is in een week 3 jaar ouder geworden ( qua uiterlijk danquote:
Kloptquote:Op maandag 13 januari 2025 19:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke dat grappig om dat in nederland bedoelt het wat anderes
meer een kleuter gewordenquote:Op maandag 13 januari 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is in een week 3 jaar ouder geworden ( qua uiterlijk dan)
Doet hij zelf dus ookquote:Op maandag 13 januari 2025 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
Joh. Je meent het.quote:
Handig tochquote:Op maandag 13 januari 2025 19:32 schreef odie22 het volgende:
ik kan het slecht verstaan , ik lees hier pas later wat jeff zei
Ja, en we missen weer de Linda....maar misschien op de andere stream druk bezig.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
Jolien piept dat haar handen koud zijn van't water
Dat dus.. over vies spelen gesprokenquote:Op maandag 13 januari 2025 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
will je ook dat hji verlaat?quote:Op maandag 13 januari 2025 19:32 schreef odie22 het volgende:
ik kan het slecht verstaan , ik lees hier pas later wat jeff zei
Alsjeblieft niet zeg. Vorige seizoenen waren de dames rustig twee uur bezig met hun 'natuurlijke look'.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:34 schreef Jockari het volgende:
Geef al die vrouwen hun kleding, kunnen ze elkaar de loef afsteken bij het plamuren. Geeft ook wat reuring
Tis jammer dat Jolien hem zo graag wilt......quote:Op maandag 13 januari 2025 19:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja hehe, en hij moet met zijn poten van jolien afblijven
ja en dat was nog voor het ontbijtquote:Op maandag 13 januari 2025 19:36 schreef kater1 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Vorige seizoenen waren de dames rustig twee uur bezig met hun 'natuurlijke look'.
ik snap dat ook niet,hij is toch jongerquote:Op maandag 13 januari 2025 19:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
Boeien! Is maar een paar jaar.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik snap dat ook niet,hij is toch jonger
op een ouwe fiets moet je het lerenquote:Op maandag 13 januari 2025 19:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dat doet ze zelf. Zoals Louis van Gaal het zou zeggen: "Wis hur siet diemanding aaais"quote:Op maandag 13 januari 2025 19:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tis jammer dat Jolien hem zo graag wilt......
ja en dat is nog het ergste, ze is helemaal hotel de botel volgens mijquote:Op maandag 13 januari 2025 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat doet ze zelf. Zoals Louis van Gaal het zou zeggen: "Wis hur siet diemanding aaais"
Hij ook van haarquote:Op maandag 13 januari 2025 19:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
ja en dat is nog het ergste, ze is helemaal hotel de botel volgens mij
En dan Jeffrey met van die zaadvragende ogen de hele tijd aankijkenquote:Op maandag 13 januari 2025 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
Jolien is weer op dat kreunerige stemmetje bezig
doe jij het streamverslag aanvullen ?quote:Op maandag 13 januari 2025 19:40 schreef Kodiak100 het volgende:
De lakens van het bed zijn nog in de droogkast
Jaquote:Op maandag 13 januari 2025 19:42 schreef engine het volgende:
Even vragen wanneer ze voor het laatst geneukt heeft
Als openingszin kan dat tellen.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:42 schreef engine het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:44 schreef odie22 het volgende:
hij kan toch vragen hoeveel pandapunten ze heeft , of doen we dat niet meer tegenwoordig ?
Mwahhh ik zie hem toch al wel de botel wordenquote:Op maandag 13 januari 2025 19:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij is hotel, nog niet de botel, althans zo zie ik het
dit gedoe moet ik al met anziehn bij laatste span.editie de in dez.vorbij was ,dat meisje zend ik je in dmquote:Op maandag 13 januari 2025 19:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
op een ouwe fiets moet je het leren
dat heeft hij niet gedaanquote:Op maandag 13 januari 2025 19:42 schreef engine het volgende:
Hij is gekquote:Op maandag 13 januari 2025 19:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens jeffrey was het 4 uur snachts
ik weet niet, ik vertrouw hem nog niet zoquote:Op maandag 13 januari 2025 19:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mwahhh ik zie hem toch al wel de botel worden
4 jaar op die leeftijd is niets hoorquote:Op maandag 13 januari 2025 19:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
Oh jawel hoorquote:
Nee hij gebruikte dat woord dan wel niet maar daar kwam het wel op neer met een omwegquote:
vanavond zoenuuuuuuhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 13 januari 2025 19:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien vindt het leuk dat ze samen een beetje speels waren vandaag
Is hij ook niet maar ik zie wel dat hij haar meer dan leuk vindtquote:Op maandag 13 januari 2025 19:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik weet niet, ik vertrouw hem nog niet zo
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
jeff denkt dat er niemand live kijkt snachts
BB moet ze maar eens een paar dagen in de suite zetten met wat hout, spijkers en gereedschapquote:
hij zei toch gisteren dat hij bang was dat dit zou gebeuren, dat er zo'n type zoals zij in het huis zou zijn en dat hij dan verlief zou wordenquote:Op maandag 13 januari 2025 19:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is hij ook niet maar ik zie wel dat hij haar meer dan leuk vindt
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij zei toch gisteren dat hij bang was dat dit zou gebeuren, dat er zo'n type zoals zij in het huis zou zijn en dat hij dan verlief zou worden
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
stelletjes blijven er langer in
Heb je ook wat om je popcorn naar te gooienquote:Op maandag 13 januari 2025 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
stelletjes blijven er langer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |