Hij is gekquote:Op maandag 13 januari 2025 19:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens jeffrey was het 4 uur snachts
ik weet niet, ik vertrouw hem nog niet zoquote:Op maandag 13 januari 2025 19:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mwahhh ik zie hem toch al wel de botel worden
4 jaar op die leeftijd is niets hoorquote:Op maandag 13 januari 2025 19:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik snap dat ook niet,hij is toch jonger
Oh jawel hoorquote:
Nee hij gebruikte dat woord dan wel niet maar daar kwam het wel op neer met een omwegquote:
vanavond zoenuuuuuuhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 13 januari 2025 19:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien vindt het leuk dat ze samen een beetje speels waren vandaag
Is hij ook niet maar ik zie wel dat hij haar meer dan leuk vindtquote:Op maandag 13 januari 2025 19:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik weet niet, ik vertrouw hem nog niet zo
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
jeff denkt dat er niemand live kijkt snachts
BB moet ze maar eens een paar dagen in de suite zetten met wat hout, spijkers en gereedschapquote:
hij zei toch gisteren dat hij bang was dat dit zou gebeuren, dat er zo'n type zoals zij in het huis zou zijn en dat hij dan verlief zou wordenquote:Op maandag 13 januari 2025 19:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is hij ook niet maar ik zie wel dat hij haar meer dan leuk vindt
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij zei toch gisteren dat hij bang was dat dit zou gebeuren, dat er zo'n type zoals zij in het huis zou zijn en dat hij dan verlief zou worden
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
stelletjes blijven er langer in
Heb je ook wat om je popcorn naar te gooienquote:Op maandag 13 januari 2025 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
stelletjes blijven er langer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |