Daar heeft ze ook lang mee gewacht....quote:Op maandag 13 januari 2025 19:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hahahaha leuke herinnering
[ link | afbeelding ]
klopt. Juist leuk dat dit allemaal gedaan wordtquote:Op maandag 13 januari 2025 19:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het kistje verstoppen is dan toch ook het spel.....je mocht er mee lopen ergens neer leggen e.d.
Dit was voor twee dagenquote:Op maandag 13 januari 2025 18:50 schreef Krambo het volgende:
Als ze aan dit tempo blijven eten is de werkvoorraad in no time op. Mogen ze weer aan de slob
Ze weten voor hoeveel dagen dit isquote:Op maandag 13 januari 2025 18:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Andere jaren keken ze wat ze kregen en deelde het zo zodat ze aan het einde ook eten hadden. Maar toen wa er oneindig brood pindakaas olie en fruit.
deze levering is voor 2 dagen. Maar ze krijgen deze week wel hetzelfde steedsquote:Op maandag 13 januari 2025 19:13 schreef Krambo het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan gemist.
Ik dacht net als vorig jaar dat het voor de hele week was
Mottig heeft bij ons 2 betekenissen. Mottig voelen = algemeen niet goed voelen. Of iemand ziet er mottig uit = er lelijk uit zien.quote:
Yep, dat hebben we dan ook weer gezienquote:Op maandag 13 januari 2025 19:16 schreef -river- het volgende:
Omg het gouden kistje staat in de suite!
ja.. las in de Cos dat Jeffrey vanmorgen al had gezegd tegen ? om het kistje te verstoppen.quote:
Matt slaapt er ookquote:Op maandag 13 januari 2025 19:17 schreef Koos1958 het volgende:
Kan Jeffrey dus behoorlijk liegen tegen elsa vanavond
Aah slimquote:Op maandag 13 januari 2025 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
Kistje staat in de suiteMatthie had het vast
Hij keek wie er aan kwamquote:Op maandag 13 januari 2025 19:18 schreef Koos1958 het volgende:
Lennie ik ben alleen maar strijdvaardig gemaakt tegen Jeffrey en zegt ben helemaal fucked op. Hij houd gewoon zijn mond
Maar goed dat is niet eerlijk om het zo te verstoppen want de andere bew3oners mogen daar niet komenquote:
Dan weet je meteen wie ze niet vertrouwen. Al kwam hij wel meteen binnen, dat hij er voor het spel was.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:17 schreef Lillfex het volgende:
Jeffrey heeft het gepakt en heel veel weten het al hoor maar goed dat is dan were niet leuk voor Alex die de schuld kreeg in eerste instantie
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
Het is een beetje als die knikker tig jaar geleden met Danielle
Die had hem in een crčme pot verstopt
tja, iedereen is daar voor het spel. Vind ik altijd zo'n dooddoener van die bewonersquote:Op maandag 13 januari 2025 19:20 schreef Verity het volgende:
[..]
Dan weet je meteen wie ze niet vertrouwen. Al kwam hij wel meteen binnen, dat hij er voor het spel was.
Iedereen heeft ruimschoots de gelegenheid gehad om het kistje zelf eerder te pakken.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar goed dat is niet eerlijk om het zo te verstoppen want de andere bew3oners mogen daar niet komen
Dus gewoon Slob in een glazen bokaal.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:20 schreef rinardo het volgende:
Dit is dus het potje tandpasta die ze delen met zn allen
[ link | afbeelding ]
Jeffrey is denk ik degene die het weten aan het testen of ze te vertrouwen zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:18 schreef Koos1958 het volgende:
Lennie ik ben alleen maar strijdvaardig gemaakt tegen Jeffrey en zegt ben helemaal fucked op. Hij houd gewoon zijn mond
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 13 januari 2025 19:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Iedereen heeft ruimschoots de gelegenheid gehad om het kistje zelf eerder te pakken.
Hadden het zelf moeten verstoppen of bijhouden, als ze het zelf heel graag wildequote:Op maandag 13 januari 2025 19:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar goed dat is niet eerlijk om het zo te verstoppen want de andere bew3oners mogen daar niet komen
Ergens logisch, dit is de plek ervoor. De andere mogen daar niet komen.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Yep, dat hebben we dan ook weer gezien
Hij staat nu gewoon te zeggen hebben jullie al gezocht naar het kistje in de tuinquote:Op maandag 13 januari 2025 19:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Jeffrey is denk ik degene die het weten aan het testen of ze te vertrouwen zijn.
Denk ik ookquote:Op maandag 13 januari 2025 19:23 schreef -river- het volgende:
Matt is een hele goede speler die kans maakt te winnen.
Als je A zegt moet je ook B zeggen.....quote:Op maandag 13 januari 2025 19:18 schreef Koos1958 het volgende:
Over Axel!quote:Op maandag 13 januari 2025 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff: zo iemand hoort hier niet thuis
BB / [Slowchat BB 25] De gezellige kletshoek #6 ☕quote:Op maandag 13 januari 2025 19:22 schreef mario390 het volgende:
vandaag was erste keer de trailer van jolien te zien
wat zij maar met borst vor en poep heruit weet ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |