Dat is ook de gedachtegang van RTL.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:45 schreef -river- het volgende:
We zullen de afleveringen moeten kijken.
Ik ookquote:Op maandag 13 januari 2025 18:47 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik zie Linda Rupsje-Nooit-Genoeg er wel voor aan dat zij er twee heeft gekocht
Ergens snap ik het wel, ik zou ook denken...oh nee niet weer he. Maar je doet mee aan een spel waar mensen af moeten vallen zodat er een winnaar over blijft.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
In die woede die hij vanmiddag over zich had...JA..Normaal nee
Hoop niet dat dit een stel gaat worden, dan hebben we weer 24 uur streams op hen tot ze gezoend hebbenquote:
Oh oke lekker, hoor je ook de fap en schijtgeluiden eigenlijk?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:49 schreef ledn81 het volgende:
Axel is kwijt
oh toilet doorspoel geluiden
Bananen zijn toch al bijna op??quote:Op maandag 13 januari 2025 18:50 schreef Krambo het volgende:
Als ze aan dit tempo blijven eten is de werkvoorraad in no time op. Mogen ze weer aan de slob
Ik denk dat ze wel een stel gaan wordenquote:Op maandag 13 januari 2025 18:49 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Hoop niet dat dit een stel gaat worden, dan hebben we weer 24 uur streams op hen tot ze gezoend hebben
Waar is Lennie?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:49 schreef ledn81 het volgende:
Axel is kwijt
oh toilet doorspoel geluiden
Ik ben er ook bang voor.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel een stel gaan worden
Andere jaren keken ze wat ze kregen en deelde het zo zodat ze aan het einde ook eten hadden. Maar toen wa er oneindig brood pindakaas olie en fruit.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:50 schreef Krambo het volgende:
Als ze aan dit tempo blijven eten is de werkvoorraad in no time op. Mogen ze weer aan de slob
Maar ze krijgen morgen toch weer nieuw? Alleen is onduidelijk of ze nieuwe olie krijgen?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Andere jaren keken ze wat ze kregen en deelde het zo zodat ze aan het einde ook eten hadden. Maar toen wa er oneindig brood pindakaas olie en fruit.
Nu al? Krijgen ze die niet gewoon bijgevuld?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Bananen zijn toch al bijna op??
Oh dat weet ik niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:53 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Maar ze krijgen morgen toch weer nieuw? Alleen is onduidelijk of ze nieuwe olie krijgen?
Nu geld als je geld hebt,, heb je etenquote:Op maandag 13 januari 2025 18:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Andere jaren keken ze wat ze kregen en deelde het zo zodat ze aan het einde ook eten hadden. Maar toen wa er oneindig brood pindakaas olie en fruit.
Nopequote:Op maandag 13 januari 2025 18:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Nu al? Krijgen ze die niet gewoon bijgevuld?
Monetaire?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nu geld als je monetaire heb, heb je eten
Weet ook niet voor hoeveel dagen dit is.....de tonijn en parika was dacht ik ook voor een week.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Is er een grote pot zalf dan?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:57 schreef BB-King het volgende:
Dat kistje heeft iemand in een grote pot zalf verstopt?
quote:Op maandag 13 januari 2025 18:57 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat dit na een hele week karton met paprika en tonijn heerlijk smaakt...quote:Op maandag 13 januari 2025 18:58 schreef mario390 het volgende:
zonder zout smeken de bontjes nach niks
quote:Op maandag 13 januari 2025 18:59 schreef Ireth het volgende:
Elsa gaat ze straks waterboarden?? Op jacht naar de kist??
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, veel gemist vandaag, ga zo uploaden ....
karton yepquote:Op maandag 13 januari 2025 18:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat dit na een hele week karton met paprika en tonijn heerlijk smaakt...
Ik vind geld stelen veel erger.....vooral als je net erin zit ook al is het een spel.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:02 schreef Koos1958 het volgende:
Axel heeft een knalrood hoofd. Die voelt zich niet prettig denk ik op dit moment. Maar als Jeffrey dat kistje heeft verstopt en mensen weten ervan vind ik te ver gaan
Kanjer! Valt veel terug te kijken vandaag!quote:Op maandag 13 januari 2025 19:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, veel gemist vandaag, ga zo uploaden ....
Axel heeft geen last van "vrienden".quote:Op maandag 13 januari 2025 19:02 schreef Koos1958 het volgende:
Axel heeft een knalrood hoofd. Die voelt zich niet prettig denk ik op dit moment. Maar als Jeffrey dat kistje heeft verstopt en mensen weten ervan vind ik te ver gaan
Hij heeft het niet gestolen. Hij mocht zelf bepalen wat hij wilde innen, net als de rest van wie het geld ook niet is.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind geld stelen veel erger.....vooral als je net erin zit ook al is het een spel.
Dat is juist onderdeel van het spel. BB wilt juist dat dit gebeurd. Dit jaar is het ook ieder voor zich en nog proberen ze het spel samen te spelen door alle info te delen. Iedereen had de kans om het kistje te pakken.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:02 schreef Koos1958 het volgende:
Hahahaha leuke herinneringquote:Op maandag 13 januari 2025 18:57 schreef BB-King het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2025 18:59 schreef Ireth het volgende:
Elsa gaat ze straks waterboarden?? Op jacht naar de kist??
Het kistje verstoppen is dan toch ook het spel.....je mocht er mee lopen ergens neer leggen e.d.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:05 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Hij heeft het niet gestolen. Hij mocht zelf bepalen wat hij wilde innen, net als de rest van wie het geld ook niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |