Daar heeft ze ook lang mee gewacht....quote:Op maandag 13 januari 2025 19:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hahahaha leuke herinnering
[ link | afbeelding ]
klopt. Juist leuk dat dit allemaal gedaan wordtquote:Op maandag 13 januari 2025 19:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het kistje verstoppen is dan toch ook het spel.....je mocht er mee lopen ergens neer leggen e.d.
Dit was voor twee dagenquote:Op maandag 13 januari 2025 18:50 schreef Krambo het volgende:
Als ze aan dit tempo blijven eten is de werkvoorraad in no time op. Mogen ze weer aan de slob
Ze weten voor hoeveel dagen dit isquote:Op maandag 13 januari 2025 18:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Andere jaren keken ze wat ze kregen en deelde het zo zodat ze aan het einde ook eten hadden. Maar toen wa er oneindig brood pindakaas olie en fruit.
deze levering is voor 2 dagen. Maar ze krijgen deze week wel hetzelfde steedsquote:Op maandag 13 januari 2025 19:13 schreef Krambo het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan gemist.
Ik dacht net als vorig jaar dat het voor de hele week was
Mottig heeft bij ons 2 betekenissen. Mottig voelen = algemeen niet goed voelen. Of iemand ziet er mottig uit = er lelijk uit zien.quote:
Yep, dat hebben we dan ook weer gezienquote:Op maandag 13 januari 2025 19:16 schreef -river- het volgende:
Omg het gouden kistje staat in de suite!
ja.. las in de Cos dat Jeffrey vanmorgen al had gezegd tegen ? om het kistje te verstoppen.quote:
Matt slaapt er ookquote:Op maandag 13 januari 2025 19:17 schreef Koos1958 het volgende:
Kan Jeffrey dus behoorlijk liegen tegen elsa vanavond
Aah slimquote:Op maandag 13 januari 2025 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
Kistje staat in de suiteMatthie had het vast
Hij keek wie er aan kwamquote:Op maandag 13 januari 2025 19:18 schreef Koos1958 het volgende:
Lennie ik ben alleen maar strijdvaardig gemaakt tegen Jeffrey en zegt ben helemaal fucked op. Hij houd gewoon zijn mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |