niet eens haha zoveel zullen ze niet kwijt geweest zijnquote:Op maandag 13 januari 2025 21:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee alle bekende ruimtes zijn inmiddels wel gevuld met nieuwe kamers/functie. Dus er is niet echt meer plek voor een binnen badkamer. Of er moet iets aangebouwd zijn nog maar vermoed dat daar geen budget meer voor was
chippie;) in de oorlog aten ze ook schillenquote:Op maandag 13 januari 2025 21:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, gefrituurde aardappelschillen ???
ja ik zou het toch haast wel verwachten dat er binnen ook nog iets isquote:Op maandag 13 januari 2025 21:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb het idee dat die ruimte nog is afgesloten (Of gesloopt)
Ik kan me een andere RLS herinneren in een loods waar ze dit ook deden.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, gefrituurde aardappelschillen ???
Alles is anders dit jaarquote:Op maandag 13 januari 2025 21:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik zou het toch haast wel verwachten dat er binnen ook nog iets is
Het eerste wat je op de kokschool leert is aardappelchips maken en de schillen frituurde we dan voor onzelf en das erg lekker.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
chippie;) in de oorlog aten ze ook schillenhoorde ik van paps altijd. ze benutten wel alles
Nee De mannen krijgen allemaal lang haar. Geen nazikapsels meerquote:Op maandag 13 januari 2025 21:16 schreef Jockari het volgende:
Tegen alle traditie in, nog geen kapster aan het werk gezien.
Mattie is wel een beetje een meeloper, dat is wel jammerquote:Op maandag 13 januari 2025 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Ik heb de box niet, dat kan ik wel zeggen ...![]()
Axel gaat eraan zeiden ze netquote:Op maandag 13 januari 2025 21:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu en Matt geven af op Axel .. ze zeggen dat hij niet goed ligt in het huis.
Hij heeft VIJFHONDERD euro gepakt. En gelogen over het boodschappengeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
haha.. dat weet ie wel 100% zekerquote:Op maandag 13 januari 2025 21:30 schreef engine het volgende:
Matth vind het wel lastig om Axel te beschuldigen want hij weet niet 100% zeker of Axel die box heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |