Eens..quote:Op maandag 13 januari 2025 20:24 schreef Rhosyn het volgende:
Er heerst een bijzonder nare sfeer in het huis. Nog ff en de hooivorken komen te voorschijn.
Ach ja een kut sfeer is ook een sfeerquote:Op maandag 13 januari 2025 20:24 schreef Rhosyn het volgende:
Er heerst een bijzonder nare sfeer in het huis. Nog ff en de hooivorken komen te voorschijn.
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:24 schreef Rhosyn het volgende:
Waterboarden!!!quote:Op maandag 13 januari 2025 20:24 schreef Rhosyn het volgende:
miepert dat wijf , kan niks, weet niks, snapt niks, teert nog steeds op een paar dansjes die hij na 6 maanden eindelijk onder de knie had en denkt dat hij alles weetquote:
Keanu is een man, geen wijfquote:Op maandag 13 januari 2025 20:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
miepert dat wijf , kan niks, weet niks, snapt niks, teert nog steeds op een paar dansjes die hij na 6 maanden eindelijk onder de knie had en denkt dat hij alles weet
Westlanders be like, moeten zij weten.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:10 schreef Puzzie het volgende:
Met zijn allen tegen Axel begrijp ik, hoe kinderachtig ben je dan met je groep bezig.
Die snap ik niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Westlanders be like, moeten zij weten.
Die mensen uit het westland zijn best stug en hun boeit weinig.quote:
Ja, de handschoenen zijn echt uit .....quote:Op maandag 13 januari 2025 20:24 schreef Rhosyn het volgende:
Nee dat klopt, zei hij ook , maar ik vind het zelf niet kunnen als mensen daar pretenderen dat ze oprecht en eerlijk zijnquote:Op maandag 13 januari 2025 20:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die mensen uit het westland zijn best stug en hun boeit weinig.
Axel lijkt mij een type die daar niet heel gevoelig voor is als de deelnemers hem op de korrel nemen.
Zo hoort hetquote:Op maandag 13 januari 2025 20:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, de handschoenen zijn echt uit .....
Allereerst noemde je hem een wijf, geen zeikwijf.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
een zeikwijf is het , is onzijdig die benaming
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Allereerst noemde je hem een wijf, geen zeikwijf.
Daarnaast is het woord zeikwijf zelf onzijdig, maar wordt alleen gebruikt voor vrouwen die zeuren, niet voor mannen.
Zo werken groepen vaak, maar triest is het wel.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat klopt, zei hij ook , maar ik vind het zelf niet kunnen als mensen daar pretenderen dat ze oprecht en eerlijk zijn
Groepsdynamiek vind ik sowieso interessant maar het meelopen , of schapengedrag trek ik dan weer minderquote:Op maandag 13 januari 2025 20:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zo werken groepen vaak, maar triest is het wel.
Vanmorgen viel het mij ook op toen Jordy verdrietig was een Milena meer aandacht gaf aan haar make-up dan aan Jordy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |