Ik doe wel meequote:Op maandag 13 januari 2025 20:56 schreef ledn81 het volgende:
Mi gado, Elsa is een veteranenlunch vergeten af te zeggen. Of we haar voor 12 februari even naar huis willen stemmen
Je kan in het tv topic mee posten over de uitzendingquote:
Eerder mag ook?quote:Op maandag 13 januari 2025 20:56 schreef ledn81 het volgende:
Mi gado, Elsa is een veteranenlunch vergeten af te zeggen. Of we haar voor 12 februari even naar huis willen stemmen
nee heb al teveel topics openquote:Op maandag 13 januari 2025 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan in het tv topic mee posten over de uitzending
voor zover wij weten nietquote:Op maandag 13 januari 2025 20:59 schreef Joyce-43 het volgende:
is er eigenlijk nog een binnen badkamer ? die nog geheim is ofzo?
Goddomme iedere keer als ik de uitzending wil kijken gebeurt er iets , maar ik zie geen gametalkquote:
Ging heel even over wie te nomineren, nu alweer over ....quote:Op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Puzzie het volgende:
Goddomme iedere keer als ik de uitzending wil kijken gebeurt er iets , maar ik zie geen gametalk
Hebben ze het nog wel over , wie wordt gesaved is de vraag.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ging heel even over wie te nomineren, nu alweer over ....
in pinkroom is en douche en 1 wcquote:Op maandag 13 januari 2025 20:59 schreef Joyce-43 het volgende:
is er eigenlijk nog een binnen badkamer ? die nog geheim is ofzo?
ja maar bedoel eigenlijk zoiets als voorgaande jaren met wat wastafels en dergelijkequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |