Raar, maar dat mag natuurlijk. Ik hou er niet van, bij RLS niet en IRL niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Serieus ik vind dat super, en een echt goede eigenschap in dit spel, eidndelijk!!! na zoveel jaar geen vakantie uitje met vriendjes
Post dan ook gewoon hier over de streams. Je bent steeds offtopic.quote:
uitzending is ook offtopic?quote:Op maandag 13 januari 2025 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Post dan ook gewoon hier over de streams. Je bent steeds offtopic.
Dit is een spel he, als cluedo of monopoly, geen soap , je speelt dit spel, met als 1 doel, winnenquote:Op maandag 13 januari 2025 20:43 schreef Folies het volgende:
[..]
Raar, maar dat mag natuurlijk. Ik hou er niet van, bij RLS niet en IRL niet.
En we willen graag reuringquote:Op maandag 13 januari 2025 20:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ach ja een kut sfeer is ook een sfeer
Ik vindt alles goed, hoe meer ruzie hoe beterquote:Op maandag 13 januari 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
En we willen graag reuring
Is die er is het ook niet goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
we hebben ander beeld op s2quote:Op maandag 13 januari 2025 20:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa ligt ook weer in haar favo houding
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:56 schreef ledn81 het volgende:
Mi gado, Elsa is een veteranenlunch vergeten af te zeggen. Of we haar voor 12 februari even naar huis willen stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |