En Lennie ook...quote:Op zondag 12 januari 2025 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat constant aandacht vragen van Milena, zo vermoeiend ....![]()
![]()
Zit toch ook netjes 2 minuten tussenquote:Op zondag 12 januari 2025 22:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:Tascha je had Lapo, maar duurde lang, als je andere TT wil, moet je het Dot even vragen
Is allemaal prima hoor! Ik moet er weer even inkomenquote:Op zondag 12 januari 2025 22:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zit toch ook netjes 2 minuten tussen
Ze kunnen toch alles wat belangrijk is nu?quote:Op zondag 12 januari 2025 23:02 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat ze morgen deel B wel mogen gaan vrijspelen van de keuken.
Dat had ik niet doorquote:Op zondag 12 januari 2025 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben energie te veel, doen de heel dag niets![]()
Ze hebben flink bezuinigd dit seizoen jaquote:Op zondag 12 januari 2025 23:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat armoedig dat op de grond slapen .....
Dat zal nog wel een tijdje duren vrees ik er passen ooit 11 bedden in die kamerquote:Op zondag 12 januari 2025 23:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat armoedig dat op de grond slapen .....
ontstoken mond is beter, is ze ff stilquote:Op zondag 12 januari 2025 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat Milena morgen ook een ontstoken navel heeft .... of twee ....
quote:Op zondag 12 januari 2025 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat Milena morgen ook een ontstoken navel heeft .... of twee ....
Wat maakt het uit. Prima toch zo, geen reden om een mod daarvoor in te schakelen.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:Tascha je had Lapo, maar duurde lang, als je andere TT wil, moet je het Dot even vragen
En dan nu nog ontstoken, dat is knapquote:Op zondag 12 januari 2025 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Had te maken met een kijkoperatie die ze vroeger heeft gehad zei ze ....
grensover.... gedrag?quote:Op zondag 12 januari 2025 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niels kreeg een knietje van Elsa ....
Beetje simple ziel, grijze muis.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:21 schreef Thorelf het volgende:
Had eerlijk gezegd Linda wat intelligenter ingeschat...Den Haag wist ze niet en vuurwerk ramp Enschede niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze wil zich een beetje jeugdig uiten maar komt echt kinderachtig over, beetje kindvrouwtje of zo.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 23:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vond dit wel aardig, die twee zien elkaar echt wel zitten ......![]()
Jeffrey helpt Jolien met haar zender - 12 januari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
groep is erg jong... toch beetje allemaal hetzelfde....social media,muziek , uiterlijk enzquote:Op zondag 12 januari 2025 23:33 schreef Krambo het volgende:
[..]
[..]
Ik mag haar wel maar ze past niet echt in deze groep
ja willen jonger publiek..denken meer kijkcijfers,maar zijn allemaal eenheidsworsten.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:45 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie het wel in meer programma's met deelnemers. Er wordt steeds meer 'inclusiever' gedacht door TV makers en dat is ridicuul voor de creativiteit van TV programma's.
Hmmm, het is met paradijsvogels toch iets leuker dan met 10 Glennen en Barten.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:45 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie het wel in meer programma's met deelnemers. Er wordt steeds meer 'inclusiever' gedacht door TV makers en dat is ridicuul voor de creativiteit van TV programma's.
meer van alles wat!quote:Op zondag 12 januari 2025 23:49 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Hmmm, het is met paradijsvogels toch iets leuker dan met 10 Glennen en Barten.
quote:Op zondag 12 januari 2025 23:51 schreef ben34567 het volgende:
Grappig dat Jordy niet doorheeft dat Jolien en Jeffrey alleen willen zijn.
hij doet mij soms aan personage uit jiskafet denkenquote:Op zondag 12 januari 2025 23:51 schreef ben34567 het volgende:
Grappig dat Jordy niet doorheeft dat Jolien en Jeffrey alleen willen zijn.
Edgar?quote:Op zondag 12 januari 2025 23:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
[..]
hij doet mij soms aan personage uit jiskafet denken
Dan heb je net het ringen gesprek niet meegekregen?quote:Op zondag 12 januari 2025 23:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is een gezamenlijke woonkamer, Jordy heeft net zoveel recht er te zitten als anderen.
Als die 2 alleen willen zijn, moeten ze het gewoon zeggen, maar krijg nu niet de indruk dat die 2 wat willen met elkaar, zijn gewoon vrienden.
Zeker maar ik zou me toch wat ongemakkelijk voelen mocht ik daar zitten met die 2quote:Op zondag 12 januari 2025 23:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is een gezamenlijke woonkamer, Jordy heeft net zoveel recht er te zitten als anderen.
Als die 2 alleen willen zijn, moeten ze het gewoon zeggen, maar krijg nu niet de indruk dat die 2 wat willen met elkaar, zijn gewoon vrienden.
ik denk dat Jordy wat sociaal onhandig is (niets mis mee trouwens) en de room niet kan lezenquote:Op maandag 13 januari 2025 00:01 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zeker maar ik zou me toch wat ongemakkelijk voelen mocht ik daar zitten met die 2
Ik niet, als ik teveel ben, moeten ze het zeggenquote:Op maandag 13 januari 2025 00:01 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zeker maar ik zou me toch wat ongemakkelijk voelen mocht ik daar zitten met die 2
Of gisteren dat Jeffrey tegen mathijs vertelde dat hij bang was dat er zo iemand als jolien in BB zou komen omdat hij niet voor liefde kwam, maar buiten het huis zeker welquote:Op zondag 12 januari 2025 23:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
denk ik ook! maar heeft wel graag de aandachtquote:Op maandag 13 januari 2025 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien is leuk, echt een flapuit maar wel geslepen denk ik .....
Zeker, en ze is Jeffrey langzaam aan het binnen hengelen ....quote:Op maandag 13 januari 2025 00:11 schreef Thorelf het volgende:
denk ik ook! maar heeft wel graag de aandacht
Het is geen relatie talk, het gaat over het spel en ik denk over Lindaquote:
Dit gaan ze echt niet verstorenquote:Op maandag 13 januari 2025 00:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En dan ineens: Jeffrey, Zendercheck, stop met fluisteren, volgende x kost het je 500 punten en dat geldt voor iedereen die vanaf nu fluistert.
Ze hebben het gewoon over het spel!! maak het niet mooier dan het isquote:Op maandag 13 januari 2025 00:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dit gaan ze echt niet verstoren
Dus wel Zendercheckquote:Op maandag 13 januari 2025 00:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dit gaan ze echt niet verstoren
Ja, dacht dat het eigenlijk voor anderen was, maar zie geen stream 2 als die er nog is tenminste ...quote:
Als ik het goed gehoord heb ging het over een gesprek met BB in de DBK.quote:
Die is er wel, maar daar ligt iedereen te slapenquote:Op maandag 13 januari 2025 00:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dacht dat het eigenlijk voor anderen was, maar zie geen stream 2 als die er nog is tenminste ...
Doe ik dat danquote:Op maandag 13 januari 2025 00:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben het gewoon over het spel!! maak het niet mooier dan het is
maar ze fluisteren dus voor ons? want niemand anders hoort hunquote:Op maandag 13 januari 2025 00:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Doe ik dat dan
Maar ik zie ze al een tijdje naar elkaar toe trekken
Zal vast niet nou gebeuren, maar ik zie het wel gaan gebeuren en daar is dit tactiek gefluister meestal het begin van
Peter hoort allesquote:Op maandag 13 januari 2025 00:38 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar ze fluisteren dus voor ons? want niemand anders hoort hun
En ze gaan express ruzie makenquote:Op maandag 13 januari 2025 00:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hebben het erover dat alle ogen op hun gericht zijn
dat willen ze best wel graag..quote:Op maandag 13 januari 2025 00:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hebben het erover dat alle ogen op hun gericht zijn
Nog wel, hij is druk bezig met het verzamelen van data.quote:Op maandag 13 januari 2025 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maar is voorlopig hardstikke stil ....
Zij is geen sterke speler ze heeft amper wat door. Hij loopt zijn piemel achterna doet vooral heel erg het Alphamannetje uithangen om het vrouwtje te imponeren.quote:Op maandag 13 januari 2025 00:57 schreef freaky40 het volgende:
Jeffrey wil gewoon sterke spelers om zich heen verzamelen. Denk niet dat hij wat in haar ziet. Is gewoon spel.
Mooi toch, goed gelovig meisje wat hem blijft steunen. Ook die moeten er zijn, gewoon super hendig...quote:Op maandag 13 januari 2025 01:00 schreef marky het volgende:
[..]
Zij is geen sterke speler ze heeft amper wat door. Hij loopt zijn piemel achterna doet vooral heel erg het Alphamannetje uithangen om.hrt vrouwtje te imponeren.
Ik denk dat je grotendeels gelijk hebt, maar Jolien is slimmer dan wij hier denken ....quote:Op maandag 13 januari 2025 01:00 schreef marky het volgende:
Zij is geen sterke speler ze heeft amper wat door. Hij loopt zijn piemel achterna
doet vooral heel erg het Alphamannetje uithangen om het vrouwtje te imponeren.
Gaat allang niet meer over het spelquote:Op maandag 13 januari 2025 00:54 schreef marky het volgende:
[..]
Ze spreken het haast uit naar elkaar.
Nee zo zit hij niet in elkaar. Hij wil vooral stoer gevonden worden zowel in als buiten het huis niet als een player.quote:Op maandag 13 januari 2025 01:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mooi toch, goed gelovig meisje wat hem blijft steunen. Ook die moeten er zijn, gewoon super hendig...
Vervolgens verscheen er een veel betekenend lachje op haar gezicht. Ze heeft gewoon beet. Hij zit al aan het haakje nu heel rustig aan het molentje draaien.quote:Op maandag 13 januari 2025 01:04 schreef Flory- het volgende:
Nou het woord is eruit hoor, over het vriendinnetje waarmee niet zeker is of het ooit goedkomt.
Ik kan het mis hebben maar volgens mij baalde Jolien een beetje toen ze dit hoorde.
"Belangrijke informatie" zei ze.
Spannund!!quote:Op maandag 13 januari 2025 01:08 schreef marky het volgende:
[..]
Vervolgens verscheen er een veel betekenend lachje op haar gezicht. Ze heeft gewoon beet. Hij zit al aan het haakje nu heel rustig aan het molentje draaien.
Geduld missquote:Op maandag 13 januari 2025 01:11 schreef missmistreated het volgende:
in 3 - 2 - 1 KISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Nooit hopelijk. Ik haat stelletjes in een RLS.quote:Op maandag 13 januari 2025 01:12 schreef Clasientje het volgende:
OMG die 2 vinden elkaar echt wel leuk hoor. Zie je toch zo. Ik ben benieuwd waneer hun eerste zoen komt
Zo zie ik het ook.quote:Op maandag 13 januari 2025 01:12 schreef Clasientje het volgende:
OMG die 2 vinden elkaar echt wel leuk hoor. Zie je toch zo. Ik ben benieuwd waneer hun eerste zoen komt
Mwa die spanning is wel ff leuk, maar daarna is het idd boring.quote:Op maandag 13 januari 2025 01:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nooit hopelijk. Ik haat stelletjes in een RLS.
In BB gebeurd het wel vaker loopt meestal voor een van de twee niet goed af.quote:Op maandag 13 januari 2025 01:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nooit hopelijk. Ik haat stelletjes in een RLS.
Geduld, opname met koptelefoon is prima te verstaan ....quote:Op maandag 13 januari 2025 01:16 schreef freaky40 het volgende:
Het is echt niet te verstaan, en dan is stream 1 nog eens zachter van zichzelf dan stream 2, wat ook al niet helpt. Zit totaal niet in balans!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolien en Jeffrey deel 2 - 13 januari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zij heeft hem in de pocket. Dit is echt standaard BB koppeltje in the making.quote:Op maandag 13 januari 2025 01:26 schreef freaky40 het volgende:
Hij heeft haar in de pocket, gewoon voor het spel.
je heeft en mooie fantasie,dat kann je niet horen ze fluisterenquote:Op maandag 13 januari 2025 01:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey zou Jolien in het echt voorbij gelopen zijn. Jolien hem niet. Maar ze zou wel wachten tot hij het initiatief zou nemen. Jeffrey zou ook wachten. Jolien zou dan misschien toch het initiatief nemen.
Jolien raakt de wimper van Jeffrey aan: er zit iets in en ze zit er al de hele tijd naar te kijken. Jeffrey haalt het er zelf uit.
Jeffrey: "Je hebt mooie ogen, een mooi snoetje. Je bent sportief."
Meeste is te verstaanquote:Op maandag 13 januari 2025 01:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
je heeft en mooie fantasie,dat kann je niet horen ze fluisteren
Is die nog wakker?quote:Op maandag 13 januari 2025 01:48 schreef JDB94 het volgende:
als die jordy nou effe lekker naar bed gaat
Ik kan het grotendeels prima verstaan, met volume hoog.quote:Op maandag 13 januari 2025 01:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
je heeft en mooie fantasie,dat kann je niet horen ze fluisteren
Oepsquote:Op maandag 13 januari 2025 01:50 schreef JDB94 het volgende:
[..]
ik zat blijkbaar naar 2 uur geleden te kijken dat hij er nog naast zat op de bank, wazig haha
Hahaha hij brengt Big Brother op het idee😂😂quote:Op maandag 13 januari 2025 01:50 schreef marky het volgende:
Hij geeft net aan dat als er alcohol was geweest dan hmwas hij waarschijnkijk verder gegaan.
Als BB nu een zendercheck geeft, is het hele huis wakker en is dit gesprek voorbijquote:Op maandag 13 januari 2025 01:50 schreef JDB94 het volgende:
dit jaar amper zenderchecks op die fluister gesprekken, irritant
eens maar dit is al de heletijd gaande, er wordt iig niet op gecorrigeerdquote:Op maandag 13 januari 2025 01:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als BB nu een zendercheck geeft, is het hele huis wakker en is dit gesprek voorbij
quote:Op maandag 13 januari 2025 01:57 schreef Willewa het volgende:
Waar we wachten op zendercheck zenderseks
Ze mogen in ieder geval al niet meer via de letters op hun drinkflessen communiceren.quote:Op maandag 13 januari 2025 01:54 schreef JDB94 het volgende:
[..]
eens maar dit is al de heletijd gaande, er wordt iig niet op gecorrigeerd
Veel te veel lichtquote:Op maandag 13 januari 2025 01:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Even dekentje halen en ze hebben een bed
Ja daar twijfelt niemand meer aan lijkt mequote:Op maandag 13 januari 2025 02:02 schreef marky het volgende:
Als je elkaar van zo dichtbij continu kan aankijken dan is er echt wel meer dan vriendschap.
Zouden ze condooms van varkensmaag hebben. Tis niet voor niets een budget BB.😁quote:Op maandag 13 januari 2025 01:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Even dekentje halen en ze hebben een bed
Hihihi ik dacht ook ff dat Jeffrey haar bijna ging zoenen. Hij kwam steeds dichter bij haar staan🙂quote:Op maandag 13 januari 2025 02:10 schreef marky het volgende:
Nou dat scheelde niet veel. Dat was bijna een zoen.
Same herequote:Op maandag 13 januari 2025 02:11 schreef marky het volgende:
Damn gooit BB er een SL in terwijl ik het geluid vol had staan.
Welterusten.
Geluid klopt niet bij het beeld, Jolien lgt op de grote slaapkamer en Jeff ligt in de suite te kletsen met Mattheüsquote:Op maandag 13 januari 2025 02:22 schreef kater1 het volgende:
Tjeezus op stream 1 zie je Jeffrey fluisterpraten in bed op stream 2 zie je Jolien die weliswaar af en toe in bijna in slaap doezelt maar verder nog gewoon wakker is. Ben benieuwd wat Jeffrey nog allemaal zegt maar ik waag het op dit uur niet het geluid harder te zetten.
Nee, maar je hoort hem praten bij het beeld van Jolien haha.quote:Op maandag 13 januari 2025 02:27 schreef kater1 het volgende:
Jolien ging nog 1 x rechtop zitten maar nu slaapt ze. Jeffrey zie ik niet meer.
Vraag me af waarvoor die SL plots nodig was. Dacht regie dat er iets ging gebeuren wat vandaag de dag "niet meer van deze tijd is"? (of in het beste geval: pas in de uitzending getoond mag worden?)quote:Op maandag 13 januari 2025 02:11 schreef marky het volgende:
Damn gooit BB er een SL in terwijl ik het geluid vol had staan.
Welterusten.
Ze waren allebei al naar bed gegaan dus er was niet veel om ‘niet van deze tijd’ te zijn. Zal wellicht een plaspauze geweest zijn jaquote:Op maandag 13 januari 2025 02:55 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Vraag me af waarvoor die SL plots nodig was. Dacht regie dat er iets ging gebeuren wat vandaag de dag "niet meer van deze tijd is"? (of in het beste geval: pas in de uitzending getoond mag worden?)
Of krijgen we sowieso altijd een SL "voor alle zekerheid" zo gauw de camera eventjes niet bemand is (wegens enige cameramens die naar toilet moet of zo)?
Wat de reden ook is: alvast een recept voor héél saaie en frustrerende streams...
Ik kan me niet voorstellen dat in de oudere BB's (pre-2020) de stream werd stopgezet hiervoor. Of herinner ik me dat fout?...quote:Op maandag 13 januari 2025 03:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze waren allebei al naar bed gegaan dus er was niet veel om ‘niet van deze tijd’ te zijn. Zal wellicht een plaspauze geweest zijn ja
quote:Jolien en jeffry hadden tot 02 uur vannacht intiem gesprek over hun gevoelens .
Nadien volgde voor slapen gaan een innige knuffel en subtiele kus van jeffrey op haar hoofd.
Diepe gesprek of ze al dan wel niet aan elkaar zouden toegeven.
Jolien twijfelt daar Jeffrey mss nog niet klaar is voor relatie omdat hij net zen vorige vriendin nog gezien heeft en relatie nog maar half jaar verleden tijd is.
Zijn ex had er punt achter gezet !
Niet echt uitgesproken of er in de toekomst toch mss verder zouden gaan
Jeffrey hoorde elke week zijn ex of hij nog singel was en zag haar nog vlak voor hij bb in ging of in elk geval nog gesproken.
Jeffrey daar in tegen had dan weer twijfels of ze echt meende ze zei van wel
Jolien zei het is gemakkelijker te terug te gaan naar bekende dan wat je nog niet kent eens je terug buiten bent op gebied van relatie
Beiden geven toe meer dan enkel goed vriendschap te voelen.
Bespreken hoe wat erna na bb zou kunnen zijn.
Hier in huis is anders als buiten zegt Jolien hier leven we in bubbel .
Jeffrey beaamde dit en toch kan ik het niet verbergen of wegsteken naar je.
Jolien legde ook haar hoofd op jeffrey zijn borstkast volgde subtiele aanrakingen ,
Jolien legde haar been op over Jeffrey’s been.
Beiden weten niet of ze kunnen volhouden zonder dat andere bewoners het tot hier toe gaan zien of weten….of wat ze er van gaan vinden….
jolien zou in echte leven niet op hem afstappen desondanks ze hem leuk vind ,hij zou dan naar haar moeten afstappen das haar principes al zou ze hem niet voorbij lopen.
Jolien zei tis toch duidelijk aan men blikken dat er meer als goede vriendschap is klopt wederom ook bevestigde jeffrey ….
Jolien vroeg of Nele ook zijn type was
neen dit is niet geval.
Zou je als er nog iemand zo binnenkomt een blonde het gevoel kunnen krijgen zoals voor mij,neen zei Jeffrey waarom vraag je dat ?
Jolien ik heb niet echt een type val op jongens die sportief en uiterlijk verzorgd zijn vooral mooie tanden heeft .
Jeffrey zit ook al dage te flirten , ze doen het allebei..quote:
Stelletjes zijn nooit leuk in BBquote:Op maandag 13 januari 2025 01:12 schreef Clasientje het volgende:
Ze zijn het helemaal aan het besturenquote:Op maandag 13 januari 2025 08:16 schreef Puzzie het volgende:
Er staat een gouden kistje midden in de woonkamer zegt Jordy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 13 januari 2025 08:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien en Jeffrey gaan slapen - 13 januari 2025.Nee dank je. Maar misschien iets voor de bouquetreeks adepten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No mercy for animal abusers
Ja het valt ook wel op zo pontificaal midden in de woonkamerquote:Op maandag 13 januari 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn het helemaal aan het besturen
Ik kan mij vaag iets herinneren uit Utopia dat er iemand meteen naar huis moest omdat hij een gouden enveloppe die op de tafel lag opende.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Even een mes er tussen ... kistje zo open.. maar zal wel weer niet mogen.
En ze beleven ook bijna niets, dan is dit leuk voor ze om te bedenken/onderzoeken wat of waar het voor is natuurlijkquote:Op maandag 13 januari 2025 08:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja het valt ook wel op zo pontificaal midden in de woonkamer
Doe maar Jeff wegquote:Op maandag 13 januari 2025 08:28 schreef Puzzie het volgende:
Jolien of Jeff weg zou ik prima mee kunnen leven.
Stelletjes zijn altijd een targetquote:Op maandag 13 januari 2025 08:28 schreef Puzzie het volgende:
Jolien of Jeff weg zou ik prima mee kunnen leven.
Drama ja! Maar geen cirkelgezeur.quote:Op maandag 13 januari 2025 07:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mag van mij wel 55% meer drama, is nu te tam daar in het huis.
Goedemorgen Cos
quote:Op maandag 13 januari 2025 08:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien en Jeffrey gaan slapen - 13 januari 2025.vraagje, is bij mij alleen, dat deze filmpjes continu laden/draaien ? ik heb dat bij geen andere filmpjes alleen bij die van @DGK_TegengasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Net ff gecheckt maar bij mij doet hij het.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
vraagje, is bij mij alleen, dat deze filmpjes continu laden/draaien ? ik heb dat bij geen andere filmpjes alleen bij die van @:DGK_Tegengas
ok ligt het dus aan mijn laptopquote:Op maandag 13 januari 2025 08:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Net ff gecheckt maar bij mij doet hij het.
Dat durf ik niet zo stellenquote:
Stelletje kleutersquote:Op maandag 13 januari 2025 08:45 schreef ledn81 het volgende:
het gaat bij Niels en Jeff alweer over die paar euro
Iets van een haarlijncorrectie dacht ik gelezen te hebbenquote:Op maandag 13 januari 2025 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vraag me de hele tijd af wat voor litteken ze langs haar haarlijn heeft?
zie het nu pasquote:Op maandag 13 januari 2025 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vraag me de hele tijd af wat voor litteken ze langs haar haarlijn heeft?
Ah oke!quote:Op maandag 13 januari 2025 08:52 schreef Hunter het volgende:
[..]
Iets van een haarlijncorrectie dacht ik gelezen te hebben
haar voorhoofd / wenkbrauwlijn is iets 'bijgeschaafd' zelfs, best heftige operaties heeft ze allemaal gehad vertelde ze vd week. om haar gezicht iets vrouwelijker te makenquote:Op maandag 13 januari 2025 08:52 schreef Hunter het volgende:
[..]
Iets van een haarlijncorrectie dacht ik gelezen te hebben
Zeg dat wel ja!quote:Op maandag 13 januari 2025 08:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
haar voorhoofd / wenkbrauwlijn is iets 'bijgeschaafd' zelfs, best heftige operaties heeft ze allemaal gehad vertelde ze vd week. om haar gezicht iets vrouwelijker te maken
Als ik de live vannacht had gezien speelt er zeker wel meer dan vriendschap tussen die 2.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:56 schreef Puzzie het volgende:
Jolien denkt het meer is tussen haar en Jeff
quote:Op maandag 13 januari 2025 08:59 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Als ik de live vannacht had gezien speelt er zeker wel meer dan vriendschap tussen die 2.
Hij maakt zelf ook gebruik van zijn smoelquote:Op maandag 13 januari 2025 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zag net het filmpje van thuis van Jeffrey en ik kan mij voorstellen dat ze tegen hem hebben gezegd: "laat je niet inpalmen door een mooi gezichtje".
Oeps
Gebeurt me vaak, dat ik opeens achter loopquote:Op maandag 13 januari 2025 08:59 schreef ledn81 het volgende:
op 1 ook al even geen SL meer, dus als je die nog hebt zit je niet helemaal live
Niet dat het hele programma daarop is gebaseerd ...quote:Op maandag 13 januari 2025 09:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena zegt tegen Jolien dat ze zich niet te veel moet aantrekken van wat anderen denken.
quote:
Tja doe ik nu ook. Effe wakker worden moet kunnen.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
9.03 uur het bankhangen en vervelen is begonnen
Ja, begrijp niet waarom mensen zich daarvoor opgeven (met als die RLS trouwens. Je doodvervelen en dan hysterisch over een spelletje moeten zijn)quote:Op maandag 13 januari 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
9.03 uur het bankhangen en vervelen is begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |