Drama ja! Maar geen cirkelgezeur.quote:Op maandag 13 januari 2025 07:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mag van mij wel 55% meer drama, is nu te tam daar in het huis.
Goedemorgen Cos
quote:Op maandag 13 januari 2025 08:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien en Jeffrey gaan slapen - 13 januari 2025.vraagje, is bij mij alleen, dat deze filmpjes continu laden/draaien ? ik heb dat bij geen andere filmpjes alleen bij die van @DGK_TegengasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Net ff gecheckt maar bij mij doet hij het.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
vraagje, is bij mij alleen, dat deze filmpjes continu laden/draaien ? ik heb dat bij geen andere filmpjes alleen bij die van @:DGK_Tegengas
ok ligt het dus aan mijn laptopquote:Op maandag 13 januari 2025 08:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Net ff gecheckt maar bij mij doet hij het.
Dat durf ik niet zo stellenquote:
Stelletje kleutersquote:Op maandag 13 januari 2025 08:45 schreef ledn81 het volgende:
het gaat bij Niels en Jeff alweer over die paar euro
Iets van een haarlijncorrectie dacht ik gelezen te hebbenquote:Op maandag 13 januari 2025 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vraag me de hele tijd af wat voor litteken ze langs haar haarlijn heeft?
zie het nu pasquote:Op maandag 13 januari 2025 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vraag me de hele tijd af wat voor litteken ze langs haar haarlijn heeft?
Ah oke!quote:Op maandag 13 januari 2025 08:52 schreef Hunter het volgende:
[..]
Iets van een haarlijncorrectie dacht ik gelezen te hebben
haar voorhoofd / wenkbrauwlijn is iets 'bijgeschaafd' zelfs, best heftige operaties heeft ze allemaal gehad vertelde ze vd week. om haar gezicht iets vrouwelijker te makenquote:Op maandag 13 januari 2025 08:52 schreef Hunter het volgende:
[..]
Iets van een haarlijncorrectie dacht ik gelezen te hebben
Zeg dat wel ja!quote:Op maandag 13 januari 2025 08:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
haar voorhoofd / wenkbrauwlijn is iets 'bijgeschaafd' zelfs, best heftige operaties heeft ze allemaal gehad vertelde ze vd week. om haar gezicht iets vrouwelijker te maken
Als ik de live vannacht had gezien speelt er zeker wel meer dan vriendschap tussen die 2.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:56 schreef Puzzie het volgende:
Jolien denkt het meer is tussen haar en Jeff
quote:Op maandag 13 januari 2025 08:59 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Als ik de live vannacht had gezien speelt er zeker wel meer dan vriendschap tussen die 2.
Hij maakt zelf ook gebruik van zijn smoelquote:Op maandag 13 januari 2025 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zag net het filmpje van thuis van Jeffrey en ik kan mij voorstellen dat ze tegen hem hebben gezegd: "laat je niet inpalmen door een mooi gezichtje".
Oeps
Gebeurt me vaak, dat ik opeens achter loopquote:Op maandag 13 januari 2025 08:59 schreef ledn81 het volgende:
op 1 ook al even geen SL meer, dus als je die nog hebt zit je niet helemaal live
Niet dat het hele programma daarop is gebaseerd ...quote:Op maandag 13 januari 2025 09:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena zegt tegen Jolien dat ze zich niet te veel moet aantrekken van wat anderen denken.
quote:
Tja doe ik nu ook. Effe wakker worden moet kunnen.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
9.03 uur het bankhangen en vervelen is begonnen
Ja, begrijp niet waarom mensen zich daarvoor opgeven (met als die RLS trouwens. Je doodvervelen en dan hysterisch over een spelletje moeten zijn)quote:Op maandag 13 januari 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
9.03 uur het bankhangen en vervelen is begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |