Geluid klopt niet bij het beeld, Jolien lgt op de grote slaapkamer en Jeff ligt in de suite te kletsen met Mattheüsquote:Op maandag 13 januari 2025 02:22 schreef kater1 het volgende:
Tjeezus op stream 1 zie je Jeffrey fluisterpraten in bed op stream 2 zie je Jolien die weliswaar af en toe in bijna in slaap doezelt maar verder nog gewoon wakker is. Ben benieuwd wat Jeffrey nog allemaal zegt maar ik waag het op dit uur niet het geluid harder te zetten.
Nee, maar je hoort hem praten bij het beeld van Jolien haha.quote:Op maandag 13 januari 2025 02:27 schreef kater1 het volgende:
Jolien ging nog 1 x rechtop zitten maar nu slaapt ze. Jeffrey zie ik niet meer.
Vraag me af waarvoor die SL plots nodig was. Dacht regie dat er iets ging gebeuren wat vandaag de dag "niet meer van deze tijd is"? (of in het beste geval: pas in de uitzending getoond mag worden?)quote:Op maandag 13 januari 2025 02:11 schreef marky het volgende:
Damn gooit BB er een SL in terwijl ik het geluid vol had staan.
Welterusten.
Ze waren allebei al naar bed gegaan dus er was niet veel om ‘niet van deze tijd’ te zijn. Zal wellicht een plaspauze geweest zijn jaquote:Op maandag 13 januari 2025 02:55 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Vraag me af waarvoor die SL plots nodig was. Dacht regie dat er iets ging gebeuren wat vandaag de dag "niet meer van deze tijd is"? (of in het beste geval: pas in de uitzending getoond mag worden?)
Of krijgen we sowieso altijd een SL "voor alle zekerheid" zo gauw de camera eventjes niet bemand is (wegens enige cameramens die naar toilet moet of zo)?
Wat de reden ook is: alvast een recept voor héél saaie en frustrerende streams...
Ik kan me niet voorstellen dat in de oudere BB's (pre-2020) de stream werd stopgezet hiervoor. Of herinner ik me dat fout?...quote:Op maandag 13 januari 2025 03:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze waren allebei al naar bed gegaan dus er was niet veel om ‘niet van deze tijd’ te zijn. Zal wellicht een plaspauze geweest zijn ja
quote:Jolien en jeffry hadden tot 02 uur vannacht intiem gesprek over hun gevoelens .
Nadien volgde voor slapen gaan een innige knuffel en subtiele kus van jeffrey op haar hoofd.
Diepe gesprek of ze al dan wel niet aan elkaar zouden toegeven.
Jolien twijfelt daar Jeffrey mss nog niet klaar is voor relatie omdat hij net zen vorige vriendin nog gezien heeft en relatie nog maar half jaar verleden tijd is.
Zijn ex had er punt achter gezet !
Niet echt uitgesproken of er in de toekomst toch mss verder zouden gaan
Jeffrey hoorde elke week zijn ex of hij nog singel was en zag haar nog vlak voor hij bb in ging of in elk geval nog gesproken.
Jeffrey daar in tegen had dan weer twijfels of ze echt meende ze zei van wel
Jolien zei het is gemakkelijker te terug te gaan naar bekende dan wat je nog niet kent eens je terug buiten bent op gebied van relatie
Beiden geven toe meer dan enkel goed vriendschap te voelen.
Bespreken hoe wat erna na bb zou kunnen zijn.
Hier in huis is anders als buiten zegt Jolien hier leven we in bubbel .
Jeffrey beaamde dit en toch kan ik het niet verbergen of wegsteken naar je.
Jolien legde ook haar hoofd op jeffrey zijn borstkast volgde subtiele aanrakingen ,
Jolien legde haar been op over Jeffrey’s been.
Beiden weten niet of ze kunnen volhouden zonder dat andere bewoners het tot hier toe gaan zien of weten….of wat ze er van gaan vinden….
jolien zou in echte leven niet op hem afstappen desondanks ze hem leuk vind ,hij zou dan naar haar moeten afstappen das haar principes al zou ze hem niet voorbij lopen.
Jolien zei tis toch duidelijk aan men blikken dat er meer als goede vriendschap is klopt wederom ook bevestigde jeffrey ….
Jolien vroeg of Nele ook zijn type was
neen dit is niet geval.
Zou je als er nog iemand zo binnenkomt een blonde het gevoel kunnen krijgen zoals voor mij,neen zei Jeffrey waarom vraag je dat ?
Jolien ik heb niet echt een type val op jongens die sportief en uiterlijk verzorgd zijn vooral mooie tanden heeft .
Jeffrey zit ook al dage te flirten , ze doen het allebei..quote:
Stelletjes zijn nooit leuk in BBquote:Op maandag 13 januari 2025 01:12 schreef Clasientje het volgende:
OMG die 2 vinden elkaar echt wel leuk hoor. Zie je toch zo. Ik ben benieuwd waneer hun eerste zoen komt
Ze zijn het helemaal aan het besturenquote:Op maandag 13 januari 2025 08:16 schreef Puzzie het volgende:
Er staat een gouden kistje midden in de woonkamer zegt Jordy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 13 januari 2025 08:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien en Jeffrey gaan slapen - 13 januari 2025.Nee dank je. Maar misschien iets voor de bouquetreeks adepten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No mercy for animal abusers
Ja het valt ook wel op zo pontificaal midden in de woonkamerquote:Op maandag 13 januari 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn het helemaal aan het besturen
Ik kan mij vaag iets herinneren uit Utopia dat er iemand meteen naar huis moest omdat hij een gouden enveloppe die op de tafel lag opende.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Even een mes er tussen ... kistje zo open.. maar zal wel weer niet mogen.
En ze beleven ook bijna niets, dan is dit leuk voor ze om te bedenken/onderzoeken wat of waar het voor is natuurlijkquote:Op maandag 13 januari 2025 08:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja het valt ook wel op zo pontificaal midden in de woonkamer
Doe maar Jeff wegquote:Op maandag 13 januari 2025 08:28 schreef Puzzie het volgende:
Jolien of Jeff weg zou ik prima mee kunnen leven.
Stelletjes zijn altijd een targetquote:Op maandag 13 januari 2025 08:28 schreef Puzzie het volgende:
Jolien of Jeff weg zou ik prima mee kunnen leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |